Recensie Julia, Leuven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

19DE73

Newbie
8
15/06/23
13
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Plassex
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/julia-heet-en-sensueel.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week donderdag een afspraak gemaakt met Julia. Een nieuwe te Leuven, denk ik. Maar mij goed geamuseerd. Eest wat kennisgemaakt via berichten en dan afgesproken. Ik twijfelde wat, door de foto's maar toch overhaalt door de berichten. En het was geen tegenslag, veel beter dan op de beelden (jonger en frisser). Ze deed de deur open in een niemendalletje en we hadden meteen een klik. Ze houdt niet van snel, snel maar traag opbouwen met intens zoenen, ook met de tong.
Daarna kleren uit, wasje in de douche of wasbak, ja kan kiezen. Opdat moment moest ze plassen en ik zei dat het wel geil was. En hop beentjes open en mocht goed kijken en zelfs voelen aan haar kutje terwijl ze plaste (volgende keer eens vragen om te plassen op mij).
Ze nam me mee naar de kamer waar een spiegel stond waar ik voor mocht staan, terwijl ze op haar knietjes mij gretig pijpte. Een zalige pijpbeurt, voldoende speeksel, diepgaand, ballen werden ook niet vergeten. Dan was het mijn beurt, ze ging liggen op het bed, beentjes open en hop likken maar. Ze kwam klaar, een heerlijk nat kutje, meer moet een man niet hebben. Ze vroeg om te neuken, eerst zij op mij, dan langs achter, even missio. Ik kon het niet meer langer uithouden en ze vroeg om klaar te komen op haar gezicht (staat in haar ad en het is nog mogelijk ook, zonder meerkost). Ik kwam redelijk intens klaar, maar ze geniet van klaarkomen op haar gezicht. Ze stopt niet zomaar, maar blijft je plagend verder aftrekken tot de laatste druppel. Ik had een half uur voorzien, maar ze houdt niet van snel en eerder een opbouw, dus was wat langer binnen dan 30 minuten.
Nadien een verfrissende douche en we konden weer terug aan het werk. Vertelde dat zij mij lunch was. (ze verstaat goed engels).
Voor herhaling, zeer zeker. Ze blijft nog even in Leuven, dus zodra ik terug in Leuven moet zijn, bingo.
 
Vorige week nog eens afgesproken met Julia voor een half uurtje. Ik had er zin in en zij ook blijkbaar. Bij het binnenkomen zoenen, elkaar betasten en zelfs tongzoenen. Zo heb ik het graag.
Ze nam plaats op het bed, ik trok mijn kleren uit. Mij grondig opgefrist aan de wasbak (want is toch wel essentieel).
Mij naast haar gelegd en terug beginnen tongzoenen, ik had al een stijve en ze nam hem direct in haar hand. De rest van haar lingerie mocht ik zelf langzaam uittrekken.
Tijd voor een zalige pijpbeurt, hij stond super hard (dat beviel haar wel). Lekker nat en diep, balletjes werden ook niet vergeten. Zalig zicht om zo'n lekkere meid aan je lul te zien zuigen.
Mijn beurt voor een intense natte befbeurt. Ze kwam klaar, ik heb dan ook mijn best gedaan om haar diep te likken, en mijn tong werd ook aangetrokken naar haar kontgaatje. Voila, ze vroeg om te neuken (fuck me zei ze), dan moet je dat gewoon doen als ze jou intens aankijken. Haar op zijn hondjes genomen en mocht goed doorneuken, met een mep op de billen (werd ze wild van).
Na het neuken mij onder haar gelegd om haar zo verder te beffen, ze kwam recht met haar nat kutje op mijn mond zitten. Zo blijven zuigen op haar klit, tot ze plots zei "i have to pee", ik dacht even plas maar in mijn mondje. Maar dan toch maar verplaatst naar de badkamer. Zoals vorige keer plaatsgenomen op het toilet met haar benen open, zodat ik de gouden straal goed kon zien en voelen. Dit werd me teveel, ik wou en moest spuiten. Ze kwam wat lager zodat ik op haar gezicht kon spuiten.
Het was veel, want ze schrok een beetje maar toch vond ze het geil. Ik vond het ook geil...ja dit was weer een leuke geile sessie. Er was een klik en ik ga zeker terug. Ze blijft nog even in Leuven. Haar prijs is met 10 euro gestegen.
Nu is het 80 euro voor 30 minuten. Maar dat heb ik graag voorover.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/julia-3828
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Donderdag voor de 2de maal in 2 weken bezocht en helemaal tevreden buitengaan.

Julia is een heerlijk geile vrouw, wat ouder maar nog mooi lichaam, die zich volledig geeft en eveneens graag ontvangt wat voor mij even belangrijk is.

Diepe tongzoenen en dito pzc beurt, geile woordjes, wat teasen en verschillende standjes, alles gebeurt met de volle overgave en veel humor.

Veel levenswijsheid ook, dus de gesprekjes vooraf en erna zijn eveneens aangenaam

U raad het al, ik ga zeker nog eens langs
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Julia op woensdag ook eens uitgeprobeerd. Lieve spontane 43-jarige MILF (gemengd Spaans/Braziliaans naar ze zegt) die dit werk graag doet.
Zoek je een schoonheidskoningin, een zandlopermodel, een Braziliaanse kont, zoek dan elders.
Daartegenover staat een enthousiaste MILF die er voor gaat en je gewoon goeie sex geeft (en daarvoor gaan we toch).
Bij het binnenkomen (en nog voor het zakelijke af te handelen) zijn we al met elkaar beginnen spelen en teasen. Onmiddellijk zoenen en tongzoenen, ja ze geeft je meteen een goed gevoel. Betaald, en opgefrist (ik neem altijd een douche vooraleer naar een DVP te gaan). En dan rechtstaand elkaar verder opgegeild en haar van de lingerie bevrijd. Zo verder gegaan met tongzoenen en langzaam afgedaald naar haar (mooie) borsten, en haar (al natte) poes beginnen vingeren. Geniet ze van, doet de beentjes al wat wijder open. Zo uiteindelijk op bed beland en haar beginnen beffen (het kontgaatje ook meegenomen, genoot ze van). Haar clitoris werd duidelijk opgewonden, en ze kwam al vrij snel klaar. Haar beurt dan om mijn compagnon de route te verwennen. Wat kan deze dame heerlijk pijpen (lekker nat, de ballen worden meegenomen, en gevarieerd - hou ik van). Dan vroeg ze om te neuken (wellicht standaard dat ze het vraagt), rubbertje aangedaan en een stevige neuksessie ingezet (missio, doggy, cowgirl). Ze houdt wel van wat kletsen op de kont in doggy, wordt ze inderdaad nog geiler van. Je mag doorstoten. Ik wil mijn zaad meestal niet te snel verschieten ( lukt ook meestal maar één keer meer), dus uiteindelijk is ze me terug afwisselend zalig beginnen pijpen en aftrekken. UIteindelijk op haar gezicht gekomen, waarna ze verder mijn lul in het mondje nam om de laatste druppel eruit te halen. Geëindigd met een cumkiss, wat toch wel een geile afsluiter was. Daarna terug opgefrist en nog wat nagekeuveld. De dame spreekt vrij vlot Engels, wat toch ook aangenaam is. Heel positieve ervaring, wordt wellicht herhaald.
 
Terug
Bovenaan Onderaan