Recensie Julia Lima, Brugge 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AnalCareBear

Stamgast
498
23/11/22
156
23
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje terug was ik bij Julia Lima in Brugge.
Ze reist ook het land rond, maar geen idee waar ze momenteel is.
Ze zei me een tijdje terug dat ze 20 maart terug in Brugge zou zijn, maar berichten via WhatsApp blijven tot nu toe ongelezen. Haar advertentie is momenteel ook van Redlights.

Gekozen voor een vluggertje. Iets wat ik vaak doe bij een eerste bezoek.
Als je houdt van Zuid-Amerikaanse dvp's met de bijhorende lichaamsvormen, dan kom je bij haar zeker aan je trekken.
Ze is mooi! En wat een kont!

De ontvangst was hartelijk. Ze weet je op een bepaalde manier meteen gerust te stellen.
(Een dvp voor de eerste maal bezoeken blijft altijd wel wat spannend)
Ze pijpt diep en probeert wel te deepthroaten, maar het lukte haar niet. Wat ze doet, doet ze wel goed en met veel overtuiging.
Het standje mocht ik zelf kiezen. Altijd leuk.
Er kwam ook geen glijmiddel aan te pas. Ze speelt met zichzelf en terwijl mag je haar kussen en aanraken waar je wil. Enkel vingeren mocht niet.
Ze werkt gewillig mee. Ook geen fake gekreun. Waarschijnlijk wel fake, maar niet irritant.

Na het klaarkomen werkt ze je ook niet meteen buiten. Ook begon ze niet meteen op haar gsm te tokkelen. Eigenlijk tijdens m'n bezoek geen gsm gezien. Gebeurt niet veel.

Herhalingsgevaar bij Julia is voor mij persoonlijk zeer groot.
Vlot, hartelijk en wat ze doet doet ze met overtuiging.

Aanrader.
 
Laatst bewerkt:
Ik bezocht Julia Lima de afgelopen jaren tweemaal. Telkenmale koos ik voor een vluggertje.

Julia Lima is een vriendelijke en goedlachse dame. De foto's zijn realistisch. Heel vrouwelijke vormen maar ik vind haar achterwerk en benen net iets té robuust en disproportioneel met de rest van haar lichaam.

Ik koos voor een vluggertje dus over het seksuele kan ik weinig vertellen. Ook al even geleden.

Besluitend zeker aan te raden om eens langs te gaan!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent bij Julia Lima geweest.
Zeer mooie lady met stralende lach. Vlot in omgang en enthousiast, waardoor alles spontaan verloopt.

PLUS,
Zalig en lang tongzoenen. Tussendoor beet ze paar keer teasend in mn lip.
Pijpt zc, lekker en diep
Mooie boezem waar je onmogelijk kan van afblijven.
Ze bereed me als een mooie amazone, haar warme poes omhelsde mijn beste vriend zodanig dat hij niet meer wist waar hij het had.
Tweede ronde in doggy style... zaaaalig gevoel met een view over paradise. Geëindigd in missio, waarbij je goed voelt dat ze fitness doet.
Aanzienlijk GFE gehalte

HOOP DOET LEVEN
Ook al adverteert ze hier niet mee, hoop haar de volgende keer ook te mogen verwennen tijdens het voorspel.

Hoop tot binnenkort Julia Lima!
Grtz,
Spout.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdagmiddag Julia Lima bezocht....

Wauw!

Knappe Dame, Lekkere tieten, maar vooral lekkere KONT! Echt mooie vrouw. Nog beter dan haar foto's, vind ik. Maar bon, die filters..... soms onbegrijpelijk waarom.....
Kortom, mooi gezichtje, alles erop en eraan! (Wel zware benen, maar dat neem ik er graag bij.... past echt wel bij die kont! ;) )

Pijpt lekker zacht, teaset duidelijk graag en gaat langzaam van zacht naar harder en harder.... ZALIG!
Mocht nadien haar kutje likken (clean), tongzoenen, kreeg een lekkere footjob.... Ze begeleidde zelfs meermaals mijn hand en vingers richting haar poes/clit waar ze het toen blijkbaar echt nodig had.... Lekker cuddlen tussen beide neuksessies door, waarbij ze haar benen rondom me sloeg en haar natte poes overal tegen me aandrukte....
We deden doggy, cowgirl en missio met ruim voldoende opgeilende intermezzo's....
Zo geil heb ik nog niet vaak een dvp meegemaakt...

Ze is makkelijk in omgang, spreekt vloeïend Engels, Portugees en Italiaans, maar kan ook wel wat Spaans en zelfs wat Nederlands mocht ik merken.

Ik heb een zalige date gehad, en zal deze Dame, bij absolute zekerheid, nog bezoeken.....

Wat mij betreft: Absoluut TOP! Hebben sinds gisteren ook vrij regelmatig sms-contact, dus er was wel degelijk sprake van een klik langs beide kanten....
 
Laatst bewerkt:
Ook eens bij langsgeweest, toen in Marke. Zeer vriendelijk, stelt je op je gemak, teased je graag. Pijpen was met condoom en beffen mocht ook niet, stond ook niet bij haar mogelijkheden. Dat zijn dan ook de enige minpuntjes, voor de rest, top!!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/julia-lima-6/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Al tweemaal Julia bezocht. De reactie van

Cunnilingus_78

zegt het allemaal.

Echt een top vrouw! Tweemaal zeer leuke momenten beleefd! Echt een aanrader!
 
Wil ze komende maandag in MArke bezoeken. Heb interesse in haar golden shower. Iemand dit al geprobeerd wij haar? Is de badkemer proper in MArke?
HEt verontrust me wel een beetje dat iemand zegt dat beffen, PZC en tongzoenen niet kan en andere personen dan weer wel.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/julia-brasileira.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben een grote fan van tatoeages. Daarom reageerde ik op deze advertentie.
Helaas zag ik, afgezien van een mooi gezicht, alleen cellulitis….

Het meisje schrijft dat ze een grote kont heeft. Dat klopt. Haar kont is enorm!! Benen zijn ook erg dik. En de cellulitis… Overal!!

Op de foto's is dit niet zichtbaar!!

Foto's bijgewerkt in 90%…

Mijn "kleine vriend" had er problemen mee.
 
Lijkt me overdreven, tis een typische Latina, als je skinny wil moet je daar niet zijn, dat klopt. Ik had er geen probleem mee, lekker lijf, lekkere vrouw ook. Zie ook andere, positieve recensies.
 
Er is al een topic over Julia Lima.

Ik was vorig jaar bij haar en weinig gemerkt van cellulitis..
Waren haar diensten zo slecht? Of was het vooral haar uiterlijk dat je niet aansprak?
 
Ik ben een grote fan van tatoeages. Daarom reageerde ik op deze advertentie.
Helaas zag ik, afgezien van een mooi gezicht, alleen cellulitis….

Het meisje schrijft dat ze een grote kont heeft. Dat klopt. Haar kont is enorm!! Benen zijn ook erg dik. En de cellulitis… Overal!!

Op de foto's is dit niet zichtbaar!!

Foto's bijgewerkt in 90%…

Mijn "kleine vriend" had er problemen mee.
Beste,
Wil daar op reageren, ze heeft een prachtig lichaam en een vorm waar je alleen maar kunt van dromen man , een zijdezachte huid en ze dan ook nog eens vurig en super heet in bed , kortom zeker het bezoeken waard voor mij. Kom er zeker met veel plezier terug.
 
Ik kan Curd alleen maar bijtreden...

Zalig ronde Latina-kont, Mooie borsten (fake), Lekkere voetjes, Zeer leuk snoetje en superheet in bed met een licht dominant kantje. Daarnaast is ze ook nog eens heel sympathiek en kan je er ook een goed en interessant gesprek mee voeren. Absoluut geen klokkijkster.

Ik ben al verschillende keren bij haar langs geweest en haar kont en bovenbenen zijn inderdaad welgevormd, maar zien er zeker niet uit als een maanlandschap door cellulitis. Persoonlijk houd ik natuurlijk wel van zo'n lekker achterwerk, als je daar niet van houdt, dan kan je misschien beter een andere dvp opzoeken. Haar foto's op RL zijn echter waarheidsgetrouw en tonen heel duidelijk wat ze te bieden heeft....

Smaken verschillen... en das maar goed ook, imho
 
Laatste 2 reacties zeggen alles.
Ik verlang alvast tot ze terug in Brugge ontvangt!

Ze wilt je alleen maar plezier bezorgen, luistert naar je wensen en je verlangens.
Echt een geile meid en inderdaad geen klokkijster.
En haar lichaam 😍🥵, zo'n lekkere kont!

Haar foto's zijn zeker ook recent en echt. Ik volg ze ook op OF en kan je verzekeren dat wat je ziet, je ook zal krijgen! Herhalingsgevaar groot als die hete latina's met een mooi kont je geil maken!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/julia-lima-curvy-brazilian.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dag medewandelaars.

Ik heb Julia vorige week zaterdag bezocht. Het was al de tweede keer nadat ik haar eerst in Sint-Genesius-Rode had bezocht. Tja wat kan ik zeggen? Deze vrouw is echt het totaalpakket. Curvy, aantrekkelijk gezicht, stralende glimlach, sexy tattoos en een echte red blooded latina. Julia is NIET skinny of slank maar voluptueus en curvy op alle juiste plaatsen. Bij het binnenkomen werd er meteen uitgebreid en lekker getongzoend. Ze ruikt lekker en rookt niet. Ik ben wel een roker, maar als ik een date heb met een DVP rook ik uren op voorhand niet. Ze had een sexy , nauw aansluitende , doorschijnende jurk aan mét string en zonder BH. Ik kreeg meteen hartkloppingen omdat ik wist dat ik dat cadeau mocht uitpakken. Julia had me uiteraard meteen herkend en was zeer joviaal, open, sociaal en relaxt. We praten ook veel voor en na de daad. Ik wou haar eerst verwennen en na een kleine 10 min babbelen, tongzoenen en mekaar geil ophitsen, heb ik haar uitgebreid gebeft. Ze is fris geschoren , proeft lekker en ik wou haar verwennen voor ze mij onder handen zou nemen. Dat gebeurde ook meteen na mijn befbeurt. Ze kleedde me zachtjes uit en kwam tegen mijn jongeheer grinden waardoor ik meteen op ontploffen stond. We gingen op het bed liggen, in 69, waarbij ik haar rimde en befte. Ze smaakte lekker en was fris en zeer proper. Ze pijpt me lekker en doet er dan een condoom over. Ik wou haar doggy en zo geschiedde. Ik voerde het tempo op en liet haar dan op mij zitten, waarbij ik op haar welgevormde billen klapte en ze vasthield. Al dat lekkers voor mij... Ze bereed me als een wilde amazone tijdens de Olympische Spelen. Al redelijk snel kwam ik en zeeg ik uitgeput neer. Pffff wat. een.vrouw. Ze is ongelooflijk lief, aantrekkelijk, sexy en zacht. We praatten na de eerste ronde over onze beide vakanties en wisselden tips uit. Ik had haar voordien tips gegeven over een Zuid-Europese wereldstad die ik al tig keren had bezocht en ze was blij met mijn tips. We zetten wat muziek op, praatten, lachten en al snel had ik zin in een tweede ronde. Maar zoals zo vaak kwam ik de tweede ronde niet klaar, hoe ongelooflijk lekker ze ook is. Aan haar lag het niet, ze bleef me pijpen en aftrekken en kussen tot ik een stijve had, maar helaas verloor die snel alle kracht. Geen nood. We lagen verstrengeld in mekaars armen op bed, praatten met mekaar (zeker nog 45 min) én ze bood me een massage aan die ik vriendelijk afwees. Ik mocht me douchen, maar verkies dit thuis te doen na een DVP-bezoek. Julia is een bijzonder goeduitziende, aantrekkkelijke, sexy, onwijs lieve en zachte vrouw met een karakter dat je wil pleasen. Géén klokkijkster en een DVP die je raar of zelden ontmoet. Echte topper. Mij ziet ze zeker nog terug. Obrigado amor.
 
Afgelopen weekend weer een nieuw bezoekje gebracht aan Julia na het vorige zinderende bezoekje in Marke. Nu heb ik haar bezocht in Harelbeke of all places waar ze ontvangt in een onopvallende straat en mooi en ruim huis. Ik was wat te vroeg en appte met de vraag of ik vroeger binnen mocht. Dat kon en wat ik zag bij binnenkomst tartte alle verbeelding. Ze had een rood setje lingerie aan, dat niets maar dan werkelijk niets aan de verbeelding overliet. Haar prachtige curvy lichaam kwam er zeer mooi en sexy in uit. Julia weet perfect hoe ze een man moet pleasen, verwennen en ophitsen. We begonnen met uitgebreid tongzoenen en daarna mocht ik dat extreem mooie en sexy presentje uitpakken. Rechtopstaand maakten we mekaar geil. Ik liet haar op het bed zakken en befte haar uitgebreid terwijl ze dirty talk in het Portugees tegen me sprak. Ik verkende haar fris geschoren kutje en befte haar tot ze zeer nat was. Ik heb een vermoeden dat ze is klaargekomen want op een bepaald moment spande ze haar billen/benen tegen mekaar en hield ze mijn hoofd vast. Hierop heb ik haar gerimd en dat vond ze ook lekker. Ik was nog steeds aangekleed, maar zat met een stijve even groot als de Mount Everest. Ze kleedde me uit en gaf me een hemelse blowjob zonder condoom. Ik dreigde klaar te komen en besloot haar even te kussen, strelen en haar voeten te likken. Ook die zijn sexy en aantrekkelijk! Is er iets niet mooi aan deze vrouw? We geilden mekaar stevig op voor de spiegels en dan ging ik over in reverse cowboy. Wat.een.zicht!!! Zij on top terwijl ik haar kont en billen masseerde en er eerst zacht en dan harder op kletste. We gingen over in missionaris en het hoogtepunt kwam bij het derde standje, doggy. Uiteraard! Met zo een Braziliaanse kont/billen.

Zoals steeds praten we na de eerste ronde en stelde ze een massage voor om het uur vol te maken, maar ik was gebrand op een tweede ronde en orgasme omdat dat me de vorige keren niet was gelukt. We babbelden wat, lachten om elkaars grappen en kusten. Mijn soldaat was snel op oorlogssterkte en ze begon me weer te pijpen na een wasje. Ik moest en zou een tweede keer klaarkomen. Ik nam haar in doggy en kwam al schokkend en buiten adem klaar. Missie geslaagd. Ik waste me een beetje ( ik douche steeds thuis na een bezoekje aan dvp) en zij sprong de douche in. Haar hygiëne is dus ook top. We babbelden nog even en ik vertrok na drie dikke kussen tevreden huiswaarts. Obrigada amor. Nieuwe afspraak is reeds geboekt binnen een maandje omdat ik het nu redelijk druk heb op het werk. Moordgriet, femme fatale, sensueel, zacht, dominant bij momenten en ze doet wat ze belooft en alles om je te behagen. Voor mij is ze dé nr 1 dame die ik al getarifeerd heb bezocht, ook al is de rit ver rijden voor mij. Grazie bella. Behandel haar zoals een heer van stand met respect en zachtheid en je krijgt er veel voor terug!
 
H
Laatste 2 reacties zeggen alles.
Ik verlang alvast tot ze terug in Brugge ontvangt!

Ze wilt je alleen maar plezier bezorgen, luistert naar je wensen en je verlangens.
Echt een geile meid en inderdaad geen klokkijster.
En haar lichaam 😍🥵, zo'n lekkere kont!

Haar foto's zijn zeker ook recent en echt. Ik volg ze ook op OF en kan je verzekeren dat wat je ziet, je ook zal krijgen! Herhalingsgevaar groot als die hete latina's met een mooi kont je geil maken!
allo Thib welke site is die OF eigenlijk?Groeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan