Recensie Julia, Massagerie, Antwerpen 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robbiedeniro

Wandelaar
36
22/11/21
12
7
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een account aangemaakt, dus heb wat reviews in te halen.

Ben al meerdere keren bij de Massagerie geweest.
Voor een massage aan de dure kant, maar de service is wel top. Persoonlijk krijg ik hier de beste hoogtepunten.
Ik koos voor de tantra massage.

Julia is eerder richting de 40 jaar, maar prachtig grote (F) borsten en een mooi figuur.

de massage op de rug is lekker met die grote borsten van haar, en ze teast lekker met een hand langs de bilnaad en verder.

zodra je mag omdraaien, haalt ze alles uit de kast om je zo geil als boter te maken, ze duwt haar geil kutje net niet in je gezicht en je hebt een prachtig zicht.
Russisch met die grote borsten is top.
Helaas is haar kutje aanraken een meerprijs van +/- 50 euro ( niet gedaan)
Een goede ervaring hier!
 
Julia is idd. een echte topvrouw: heel knap, mooi lichaam, een stel prachtborsten en spreekt Nederlands en woonr ook op een gerenoveerde hoeve. Alvaak haar bezocht en telkens stapjes verder en verder met de extra's.
Ben 4-5 tal maand geleden op resto geweest met haar en nacht met haar geboekt in Hilton A'pen geboekt op een zaterdagavond.vrij duur maar wel 5 keer klaargekomen..2 keer s'avonds na diner, 1 keer s'nachts, 1keer voor ontbijt en nog eens klaar gepijpt na ontbijt… schitterende ervaring ! Beiden super moE : hele nacht naakt naasrcrlkazr gepraat en verel heerlijje seks.Bezoek haar nu nog sporadich in Massagerie en telkens praten we even over onze nacht toen. Weet dat ze open staat om dit over te doen.
 
Laatst bewerkt:
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Squirting
  2. Vingeren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Julia is inderdaad een vijfsterrenmasseuse. Al een paar keer bij haar geweest en keer op keer is het een belevenis. Ze geniet ook zelf 100% van haar job en dat merk je aan alles. Ik kies meestal de tantramassage en dan maakt ze je helemaal gek. Ze is één van de weinige masseuses die mij bijna kan laten klaar komen terwijl ik nog op mijn buik lig. Heerlijk om die vingers tussen je bilnaad te voelen gaan; Met haar gigantische borsten neemt ze je hele lijf onder handen.
Zodra je mag omdraaien, barst het feest helemaal los. Volop tongzoenen, aan je oren sabbelen, je scrotum en anus teasen...zalig. En dan die borsten weer! Heerlijk Russisch of ze hangt ze lekker in je gezicht. Voor 50 euro extra mag je ook met haar kutje spelen en die lokroep kan ik nooit weerstaan. Meerdere keren kwam ze spuitend klaar. Heel de matras was kletsnat. één van de geilste momenten die ik ooit heb meegemaakt. Heerlijk trok ze me klaar terwijl ze ook mijn prostaat onder handen nam. Keihard klaarkomen, elke keer opnieuw. Jammer dat het voor mij uit de buurt ligt en dat het wel wat kost uiteindelijk. Maar ze is elke cent waard. Topwijf.
 
Julia is inderdaad een vijfsterrenmasseuse. Al een paar keer bij haar geweest en keer op keer is het een belevenis. Ze geniet ook zelf 100% van haar job en dat merk je aan alles. Ik kies meestal de tantramassage en dan maakt ze je helemaal gek. Ze is één van de weinige masseuses die mij bijna kan laten klaar komen terwijl ik nog op mijn buik lig. Heerlijk om die vingers tussen je bilnaad te voelen gaan; Met haar gigantische borsten neemt ze je hele lijf onder handen.
Zodra je mag omdraaien, barst het feest helemaal los. Volop tongzoenen, aan je oren sabbelen, je scrotum en anus teasen...zalig. En dan die borsten weer! Heerlijk Russisch of ze hangt ze lekker in je gezicht. Voor 50 euro extra mag je ook met haar kutje spelen en die lokroep kan ik nooit weerstaan. Meerdere keren kwam ze spuitend klaar. Heel de matras was kletsnat. één van de geilste momenten die ik ooit heb meegemaakt. Heerlijk trok ze me klaar terwijl ze ook mijn prostaat onder handen nam. Keihard klaarkomen, elke keer opnieuw. Jammer dat het voor mij uit de buurt ligt en dat het wel wat kost uiteindelijk. Maar ze is elke cent waard. Topwijf.
Wa kost da feest?
 
Julia is idd. een echte topvrouw: heel knap, mooi lichaam, een stel prachtborsten en spreekt Nederlands en woonr ook op een gerenoveerde hoeve. Alvaak haar bezocht en telkens stapjes verder en verder met de extra's.
Ben 4-5 tal maand geleden op resto geweest met haar en nacht met haar geboekt in Hilton A'pen geboekt op een zaterdagavond.vrij duur maar wel 5 keer klaargekomen..2 keer s'avonds na diner, 1 keer s'nachts, 1keer voor ontbijt en nog eens klaar gepijpt na ontbijt… schitterende ervaring ! Beiden super moE : hele nacht naakt naasrcrlkazr gepraat en verel heerlijje seks.Bezoek haar nu nog sporadich in Massagerie en telkens praten we even over onze nacht toen. Weet dat ze open staat om dit over te doen.
Hi Mark, ben wel benieuwd wat dit heeft mogen kosten? Weet niet of je dat wil delen? Klinkt allemaal wel als een heerlijke belevenis. :)
 
Geen probleem :1.000 €
Lage prijs want was inclusief resto en hotelkamer rn vond zijnook leuk om te doen.
All
De sex en intimiteit waren gewoon plus
Als je kan : zeker doen !
Ik was al een jaar trouwe vaste klant van haar;
Elke week vrijdag 19-21.00u
 
Geen probleem :1.000 €
Lage prijs want was inclusief resto en hotelkamer rn vond zijnook leuk om te doen.
All
De sex en intimiteit waren gewoon plus
Als je kan : zeker doen !
Ik was al een jaar trouwe vaste klant van haar;
Elke week vrijdag 19-21.00u
Top man! Thanks voor het delen. Ben zelf jaren klant geweest bij haar. Ook weleens in hotel afgesproken maar geen volledige nacht. Dat klinkt aanlokkelijk. Inmiddels ben ik al 3/4 jaar niet meer bij haar geweest. Maar wil haar wellicht weer eens een bezoekje brengen binnenkort.
 
Ik ben meer fan van de donkere tippe dames (Azul, Anaissa, Luna, ...) in de Massagerie, maar heb 1 keer met Julia een Tantra van 1 uur gedaan en me dat zeker niet beklaagd! Lilly is zeker ook de moeite. Alle andere dames hun foto's zijn overigens echt hoor. Ze mogen inderdaad wel iets doen aan hun online credibiliteit. Ik heb me altijd al geërgerd aan hun website. Zo moeilijk is dat nu ook weer niet, mooie foto's maken en een eenvoudige website met beschikbaarheden. Zeker als je weet dat ze daar genoeg centjes vragen :)
 
Iemand die weet waar ze naartoe is? De massagerie in Antwerpen is failliet en ik heb ze nog nergens anders zien opduiken.
Ik lees inderdaad dat de massagerie sinds Mei van dit jaar failliet zou zijn, echter ben ik er na deze datum nog vaak geweest. Volgens hun website zouden ze ook nog gewoon open zijn?! Vorige week heb ik Julia nog gehoord, toen heeft ze in elk geval niets gezegd over een sluiting.
 
De Massagerie failliet maar nog wel gewoon iedere dag open 😁? Lijkt me onwaarschijnlijk. Wie weet meer?
Ik ben er niet meer geweest sinds dat bericht van faillisement. De maanden daarvoor waren de recensies sowieso ook al niet meer zo fantastisch. Buiten Julie, die enkel op afspraak kwam, bleek de keuze en het enthousiasme niet veel soeps meer te zijn tegenwoordig.
 
Ik ben er niet meer geweest sinds dat bericht van faillisement. De maanden daarvoor waren de recensies sowieso ook al niet meer zo fantastisch. Buiten Julie, die enkel op afspraak kwam, bleek de keuze en het enthousiasme niet veel soeps meer te zijn tegenwoordig.
Dat er weinig volk kwam , was deze oorzaak denk ik buiten de massage moest je daar altijd +- 100 € bijna opleggen voor intiem of andere zaken , de meeste meisjes waren leuk en sommige kwamen zelfs vanuit Nederland naar daar . Dus volgens mij voor het zelfde geld zijn er betere plaatsen !
 
Ergens in November had ik nog eens zin een relax massage, wat toen ook alweer meerdere jaren geleden was.
Na wat te lezen op dit forum en de agenda van de massagerie te checken besloten om mijn kans te wagen toen ik in de buurt was.
En ik had geluk, Julia was nog vrij, en van alle dames die zich kwamen voorstellen was zij ook de enige die me het gevoel gaf er echt zin in te hebben.
Ze is geen jong veulen meer, maar veel jonge veulens zijn ongetwijfeld jaloers op haar killer body. Het lijdt geen twijfel dat ze hier hard aan werkt en heeft ze me ook bevestigd.
Anyway, massage was zeer ontspannend en ook leuk om met die grote borsten te spelen.
Omdraaien, wat verder masseren en teasen en dan begon ze ineens redelijk snel te trekken maar dat werkt voor mij niet.
Dus gevraagd om het terug wat rustig aan te doen en langzamer op te bouwen en dit deed ze perfect met heerlijk hoogtepunt tot gevolg.
En er waren extra's mogelijk maar die waren me toch te duur, dus heb dit laten passeren.
Maar had me eigenlijk wel willen laten pijpen, maar nog eens 100 extra. Denk het niet😆
 
Ergens in November had ik nog eens zin een relax massage, wat toen ook alweer meerdere jaren geleden was.
Na wat te lezen op dit forum en de agenda van de massagerie te checken besloten om mijn kans te wagen toen ik in de buurt was.
En ik had geluk, Julia was nog vrij, en van alle dames die zich kwamen voorstellen was zij ook de enige die me het gevoel gaf er echt zin in te hebben.
Ze is geen jong veulen meer, maar veel jonge veulens zijn ongetwijfeld jaloers op haar killer body. Het lijdt geen twijfel dat ze hier hard aan werkt en heeft ze me ook bevestigd.
Anyway, massage was zeer ontspannend en ook leuk om met die grote borsten te spelen.
Omdraaien, wat verder masseren en teasen en dan begon ze ineens redelijk snel te trekken maar dat werkt voor mij niet.
Dus gevraagd om het terug wat rustig aan te doen en langzamer op te bouwen en dit deed ze perfect met heerlijk hoogtepunt tot gevolg.
En er waren extra's mogelijk maar die waren me toch te duur, dus heb dit laten passeren.
Maar had me eigenlijk wel willen laten pijpen, maar nog eens 100 extra. Denk het niet😆
Klopt.. Blijft helaas probleem daar. Durf er nu en dan genieten van een massage maar de extra's blijven belachelijk duur..
 
Klopt.. Blijft helaas probleem daar. Durf er nu en dan genieten van een massage maar de extra's blijven belachelijk duur..
Vroeger toen Mercedes daar nog werkte was de extra toen maar 50 € meer , wat een dame was dat toen 👍,nu vind ik ook de extra daar veel te duur , de jacuzzi is daar dan wel weer lekker 👍
 
Ik ben nog nieuw in deze wereld en julia spreekt me wel aan maar ik vroeg me af wat de "extra" inhoud. Gaat het om een pijpbeurt of is het 100 extra indien je nog meer dan pijpen extra wilt?
 
Julia is inderdaad een vijfsterrenmasseuse. Al een paar keer bij haar geweest en keer op keer is het een belevenis. Ze geniet ook zelf 100% van haar job en dat merk je aan alles. Ik kies meestal de tantramassage en dan maakt ze je helemaal gek. Ze is één van de weinige masseuses die mij bijna kan laten klaar komen terwijl ik nog op mijn buik lig. Heerlijk om die vingers tussen je bilnaad te voelen gaan; Met haar gigantische borsten neemt ze je hele lijf onder handen.
Zodra je mag omdraaien, barst het feest helemaal los. Volop tongzoenen, aan je oren sabbelen, je scrotum en anus teasen...zalig. En dan die borsten weer! Heerlijk Russisch of ze hangt ze lekker in je gezicht. Voor 50 euro extra mag je ook met haar kutje spelen en die lokroep kan ik nooit weerstaan. Meerdere keren kwam ze spuitend klaar. Heel de matras was kletsnat. één van de geilste momenten die ik ooit heb meegemaakt. Heerlijk trok ze me klaar terwijl ze ook mijn prostaat onder handen nam. Keihard klaarkomen, elke keer opnieuw. Jammer dat het voor mij uit de buurt ligt en dat het wel wat kost uiteindelijk. Maar ze is elke cent waard. Topwijf.

Je vermeld dat ze tongzoenen doet. Is dat omdat je die 50 euro bijbetaald hebt, of doet ze dat bij een gewone massage ook?
 
Terug
Bovenaan Onderaan