Recensie Julia/Milou, Drachten 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rubento

Vaste klant
197
19/08/21
85
27
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/drachten/579146-milou
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Laatst bij Milou in Drachten geweest. Haar advertentie beloofd veel, maar weinig blijft er van over. Ze ontvangt in een gewone woonwijk in Drachten. Ze zou je ontvangen in sexy en uitdagende lingerie en luxe omgeving. Blijkbaar was ik dan op het verkeerde adres bij de verkeerde vrouw, want sexy lingerie en een luxe omgeving waren het zeker niet. Ze was bijzonder passief, waardoor de lol en de sensualiteit bij mij snel verdween. Herhaling voor mij niet aanwezig.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/drachten/579146-milou
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren Milou bezocht. en een heerlijke date gehad. ze kan heeerlijk pijpen zc. vervolgens doggy en missio afgemaakt. ze heeft een heerlijke partij billen waar je lekker tegen aan kan ketsen. Racistisch vind ik niet, ben zelf donker helemaal niks aan de hand. ze heeft wat nare ervaringen gehad dus ze wil bepaald soort volk niet hebben, en dat kan ik begrijpen. maar als je haar met respect behandeld is er niks aan de hand.

Eergisteren een afspraak gemaakt met Milou voor een vluggertje . Was al een aantal jaar geleden dus was effe zoek naar de plek. maar toen ik mijn auto dichtbij de locatie parkeerde wist ik het weer. vervolgens daar aangebeld, en een klein stevig vrouwtje deed de deur open in een leuk setje, met een heerlijk partij volle dikke billen (ik noem ze doggy billen) trap omhoog gelopen financiele via overboeking geregeld. en vervolgens ontdaan van kleding en op bed gaan liggen. ze begon mijn kleine man meteen heerlijk te pijpen zc, en dat heb ik haar ook gemeld dit is inderdaad de reden waarom ik hier weer ben, vanwege je heerlijke pijpkunsten. vervolgens lekker tegen die volle billen aan geketst vanachteren, en haar nog missionaris geneukt (voor haar omvang vond ik haar wel lekker flexibel met haar benen) het ketsen tegen dat heerlijke lichaam zorgde ervoor dat ik het niet langer meer kon volhouden en dus pompte ik mijn rubbertje vol.

nadertijd ontdeed ze mijn lul van de rubber, en gaf ze me een doekje om af te wipen. even kort met elkaar gekletst en weer met een heerlijk gevoel weggegaan.

Voor een vlugge neukpartij en een zacht prijsje moet je echt bij haar zijn.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/drachten/579146-milou
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag bij deze dame geweest. Ze noemt zich momenteel Jasmin.

Aan de telefoon was Jasmin uiterst vriendelijk en ook tijdens de date was er over vriendelijkheid niets te klagen.

Bij het opengaan van de deur kwam ik gelijk in een walm van teleurstelling terecht en had ik eigenlijk rechtsomkeert moeten maken. Ik was echter té geil.
Allereerst was er een vreselijke lucht in het appartement: een mix van hond en een aquarium dat te lang niet is schoongemaakt. Op de kamer plakte de vloer enorm en dat duidt niet op schoon.

Jasmin ontving me in een jurkje. Deze deed ze vervolgens uit en ging op bed liggen, nadat we het financiële hadden geregeld.
Ze begin me te pijpen en eerlijk is eerlijk: dat deed ze redelijk tot goed. Ze pijpt diep, maar niet met overgave. Het lijkt inderdaad meer een moetje, zonder dat ze er zelf van geniet.
Bij het voelen van haar lichaam voelde ik dat ze nat was van het zweet, ondanks dat ze haar niet erg inspande. Ook haar haren waren erg vet: gewoon niet schoon.

Na een kwartiertje te zijn gepijpt voelde ik aankomen dar ik op deze manier niet zou klaarkomen. Ik heb het niet over neuken gehad en dat had uiteraard een goede reden.
Ik mocht boven haar staan en heb mijn lul leeggetrokken op haar lichaam.

Herhalingsgevaar: absoluut niet. Een afknapper zelfs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan