- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 70
Op aanraden van een andere dame ben ik gisteren met 37 jarige volslanke blonde Julia naar de kamer geweest. Herkenbaar aan een piercing in haar bovenlip en ze zit op de bank bij de gokautomaten.
Ze heeft in Oberhausen achter de ramen gezeten en in Engeland gewerkt en is sinds een maand in Yinyang. Gelukkig is haar service ruim op saunaclub niveau. Tongzoenen waarbij je haar tongpiercing voelt, lekker diep pijpen ZC. Ik hoefde bij wijze van spreken maar naar haar kutje te kijken of die was drijfnat, dus heb ik haar op haar rug gelegd en haar klaar laten komen. Daarna weer tongzoenen en pijpen en toen werd het tijd voor het neuken. Mijn lul schoof in 2 van de 4 doorgenomen standjes (doggy en missio) naar binnen, in de andere standjes was het wat moeizaam. Kortom, als ze uiterlijk je type is, dan kan ik haar zeker aanraden.
Ze heeft in Oberhausen achter de ramen gezeten en in Engeland gewerkt en is sinds een maand in Yinyang. Gelukkig is haar service ruim op saunaclub niveau. Tongzoenen waarbij je haar tongpiercing voelt, lekker diep pijpen ZC. Ik hoefde bij wijze van spreken maar naar haar kutje te kijken of die was drijfnat, dus heb ik haar op haar rug gelegd en haar klaar laten komen. Daarna weer tongzoenen en pijpen en toen werd het tijd voor het neuken. Mijn lul schoof in 2 van de 4 doorgenomen standjes (doggy en missio) naar binnen, in de andere standjes was het wat moeizaam. Kortom, als ze uiterlijk je type is, dan kan ik haar zeker aanraden.