Recensie Juliana, Antwerpen, Vingerlingstraat 6/3 (avond) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame lijkt dan toch aanwezig te zijn!
Ze zat op haar stoel in een groen lingerie setje bezig te tokkelen op hare telefoon.
Nog eventjes een rondje doen maar bij de 2de passage was ze er niet, ik heb dan een 10 tal minuten aan de overkant staan wachten want ik was
door de file nog een uur later dan voorzien en veel dames waren al naar huis of gewoon niet meer aanwezig.
Toch eventjes haar naam vragen en of zachte aanrakingen toegelaten zijn, met haar zachte stem zei ze dat het goed was.
Een klein wasje aan de lavabo en zij had haar al ontdaan van de overtollige lingerie.
We begonnen elkaar te strelen en ze begon mijn borst te zoenen en aan mijn tepel te likken.
Ze kwam over mij hangen en kon naar believen haar borsten vastnemen en haar tepels eens in de mond nemen.
Daarna begon ze mij te pijpen, zeker niet slecht maar wel vrij kort en ze vroeg welk standje ik wou.
Daarna eens kort van positie wisselen, ze stak wel wat vaart in haar acties en toen ik nog niet klaargekomen was ging ze van mij af en deed ze
het condoom uit en vroeg hoe ik afgetrokken wilde worden, ze deed dat nu ook niet slecht maar ik heb het overgenomen en ze wreef over mijn borst
en kon een tepel in de mond nemen en haar poesje naar believen betasten, afstandelijk was ze zeker niet.
Toen ik klaarkwam en een deel van haar dij en buik volgespoten had zei ze thank you.
Een wasje aan de lavabo en nog wat kennismakingsvragen stellen en ging tevreden buiten!
Deze zachtaardige dame wil ik zeker nog eens terug bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Misschien een onbeleefde vraag, maar zijn die foto's op RedLights recent of nog van voor haar vakantie? Ik vraag het omdat nogal wat mensen zeggen dat ze tijdens die vakantie veel bijgekomen is en anderen dan weer dat dit niet klopt. Weet niet wie te geloven. Op haar foto's ziet ze er nog goed in vorm uit, maar die zijn misschien nog van voor haar vakantie? Vind het wat onbeleefd om haar hierover een bericht te sturen.

Heb haar voor het eerst bezocht op 11 oktober 2020. (Weet dit exact op basis van berichten die ik met haar gestuurd heb vanaf dag één. En sommige zaken die ze naar anderen gestuurd heeft, heeft ze ook naar mij gestuurd, dus weet zeker dat we over dezelfde bezig zijn.) Zij zei toen dat het haar eerste week was. Vond haar wel leuk en heb ervan genoten. Ik herinner me ook de spiegel aan het hoofdeinde waar ik ons in kon bekijken terwijl we bezig waren. Dat vind ik altijd een pluspunt.

Vlak daarna begon de tweede lockdown en ben niet super veel in Antwerpen geweest sindsdien, behalve in de periode dat ze blijkbaar op vakantie was. Ik overweeg om voor haar nog eens richting Antwerpen te gaan, maar ik zou het wel wat raar vinden als ze plots er heel anders uitziet dan in mijn herinnering. Vandaar mijn vraag.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Goed dat ze terug op post is! Mij zei ze tot begin volgend jaar te blijven en dan pas (even) terug te keren naar Roemenië. Ik bezocht haar begin september en was dit forum nog een review schuldig.

Ongepland was ik op een avond in Antwerpen en had ik eindelijk de gelegenheid het SKW by night te ervaren. Het SKW kon mij an sich gestolen worden, want al maanden had ik mijn gedachten gezet op een bezoekje aan Juliana. Het was dan ook de vraag of ze werkte. Na een eerste rondje zag ik dat er licht was achter haar vitrine, maar zij was er niet. Bezig met een klant, dacht ik. Dan nog maar snel een rondje gemaakt. Toen ik bij Juliana's raam kwam was ze nog steeds niet te zien, dus heb ik maar staan wachten aan de overkant. Aangezien ze populair is kon er iemand een half uur geboekt hebben, dacht ik.

Na heel lang wachten kwam plots een blonde dame aangewandeld. En ja, het was Juliana die nog moest beginnen aan haar shift. Nog langer gewacht, want het duurde een eind eer ze omgekleed was. Het was het wachten meer dan waard, want wauw, ze zag er hemels uit in dat setje. Helaas ging ze eerst nog lang babbelen bij de buurvrouw. Ze begon dus haar shift tussen 21-22h.

Sommige wandelaars gaven kritiek dat ze "verzwaard" was. Ik bezocht haar voor de eerste keer, maar ik vond haar lichaam perfect. Me opgefrist, betaald en ze lag al naakt te wachten op me. Die hemelse borsten hadden direct mijn aandacht. Wat het perfect maakte is dat ze je niet afwerkt. Ze begon met zachte kusjes te geven op mijn borst en ze probeert je op het gemak klaar te maken voor de actie. Op het gepaste moment nam ze het condoom en begon ze te pijpen. Ik merkte dat ze enorm haar best deed met haar tong. Vervolgens heb ik haar duidelijk gemaakt dat ik haar op mij wou en ze begon me cowgirl te berijden, en dat met zicht op haar twee troeven. Dan haar zacht in missionaris genomen om vervolgens over te gaan in doggy. Ik las dat als de tijd om is ze je handmatig wil afwerken, en dat wou ik absoluut voorkomen. In doggy kon ik het goed uithouden en toen heb ik maar het tempo verhoogd. Van zacht stoten naar hard gepomp. Heerlijk om die volle billen te zien en horen ketsen. Uiteindelijk hield ik het niet meer en spoot ik het condoom vol.

Nadien was er geen haast. Ze is geen spraakwaterval, maar ze is enorm lief. Ook zij passeerde de lavabo en deed toen haar wondermooie lingerie terug aan. We namen afscheid. Zij was klaar voor de nacht en ik vertrok huiswaarts op een wolk…
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb ze vrijdag weer bezocht. Wat een geile meid toch . Vertrekt zondag op vakantie.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze werkt in de dag soms aan de overkant. Het lijkt erop dat ze snachts vooral mannen op afspraak heeft.
Voor 50 euro geeft ze nog steeds een goeie service. Ze pijpt nog steeds vol overtuiging en lang. Ze legt zich zo dat je makkelijk aan haar borsten kan en een mooi uitzicht hebt op haar kut (die kan je dan ook moeiteloos vingeren)
Het is soms wat moeilijk om bij haar binnen te geraken maar ze blijft toch top en aangenaam in omgang.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Uiteindelijk nog is binnen geraakt meestal komt ze aan en duurt het lang voor ze begint maar nu was het anders om ze was al aan 't werken toen ik aankwam. Naakt is ze toch een mooie dame zonder tatoeages .De nadelen aan haar was dat ze een condoom rond mijne slappe jongen deed en dat hij niet super stijf was na het pijpen . Maar uiteindelijk 4 standjes gedaan en 2 keer gepijpt en klaargekomen tijdens het aftrekken . Heeft veel moeite gedaan om me te doen klaarkomen . Voor mij was het al 6 maanden geleden dat ik nog was binnen geraakt .
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Een tijdje geleden was Juliana mijn tweede van de avond. Geen spijt van gehad! Heel mooi gezichtje, wel een iets vollere kont dan op de foto's. Service is prima en ze is zeker vriendelijk te noemen.
Het lijkt sommige avonden wel een heuse snoepwinkel in de antwerpse straten, dus ik weet nog niet 100% zeker dat ik terug kom, maar dat is meer omdat ik veel andere (jonge, mooie) snoepjes ook graag wil proberen! 😋
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze had een rose kleedje aan botten tot boven de knieën die ze aanhield. Ze stond voor mij haar kleedje uit te doe en zag ik wat cellulitis op haar bovenbenen. Maar nadien toen we het op zijn hondjes aan t doen waren was het allemaal gestroomlijnd en telkens ze tegen mij botste golvende haar billen wat een zicht. En haar sterretje man man man . Een groot nadeel aan haar is dat ze een geheugen heeft van een vis . Ik heb haar al zeker 5 keer bezocht en nog steeds is het of ik een nieuwe klant ben dus geen klantenbinding. Maar ik blijf volharden en haar bezoeken .
 
Terug
Bovenaan Onderaan