Recensie Julie, Aalst 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

saskyto

Vaste klant
147
23/08/22
548
17
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/super-sexy-16.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Het is 100% de meid vanop de foto's, heel knap gezicht en heel klein petite lichaampje. Enig nadeel waren de nogal slappe borsten en vrij grote (in verhouding) tepels. Geopteerd voor een vluchtertje omdat ik niet veel tijd had. Ik had vrij hoge verwachtingen omdat ze wel mijn typetje is maar de meid deed totaal geen moeite om mij op te winden. Na 1 minuut pijpen zonder condoom kreeg ik al een rubber om mijn lul en pijpte ze zo verder. (geen idee waarom want ik was net gedoucht maar de dame leek mijn engels niet te begrijpen). Het pijpen op zich was zeker niet slecht, maar de condoom verpestte het wel.

Daarna is ze on top gegaan en begon ze vrij wild te neuken. Het leek er vooral op dat ze mij snel wou laten klaarkomen en niet dat ze opgewonden was ofzo. Ik vond het eigenlijk niet zo lekker dus zijn we geswitcht naar doggy. Dat kleine lichaampje rammen was heel erg leuk, en al snel kwam ik klaar... Maar dan de grootste afknapper; Ik kwam nog maar net 1 stoot klaar en de meid trok meteen haar lichaam weg. Daar zit je dan... nog niet halverwege je orgasme en geen kutje meer. Heb dan zelf maar een paar keer getrokken. Man man...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan