Recensie Julie, Private Girls, Wommelgem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dukkiet

Wandelaar
Forumpionier
52
20/07/21
24
5
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanochtend als eerste klant biin gevallen PG. fijn ontvangst. Alles fris en netjes … 😀
Mocht kiezen tussen Jane, Anna en Julie. Voor de 2 eerste was het duidelijk te vroeg. Anna had citroentje op en Jane keek kwader dan die van ons…. 😅
Van Julie kreeg ik zeer fijn half uurtje. Zeer rustig met heel leuke rustige pijpbeurt. Neuken was echter eerder een afknapper. Maar dat kan aan mij liggen. Ik doe dat nog altijd liever thuis. 🥹
Herhalingsgevaar. Niet direct. Maar toch een leuke herinnering!
 
Vanochtend als eerste klant biin gevallen PG. fijn ontvangst. Alles fris en netjes … 😀
Mocht kiezen tussen Jane, Anna en Julie. Voor de 2 eerste was het duidelijk te vroeg. Anna had citroentje op en Jane keek kwader dan die van ons…. 😅
Van Julie kreeg ik zeer fijn half uurtje. Zeer rustig met heel leuke rustige pijpbeurt. Neuken was echter eerder een afknapper. Maar dat kan aan mij liggen. Ik doe dat nog altijd liever thuis. 🥹
Herhalingsgevaar. Niet direct. Maar toch een leuke herinnering!
Grappig wel hoe je het nog mooi verwoord.... Maar wel jammer toch hoe de kwaliteit daar gezakt is.
Ik hoop dat ze er iets aan gaan doen.....
 
ik was gisteren nog eens bij PG en was voor Jane gegaan, ik snap wat je bedoelt met haar kwade blik. Ze zag er niet al te blij uit dat ze al naar de volgende klant moest precies, en toen ik haar vroeg om een keer om te draaien sloeg ze een diepe zucht. Toch had ik voor haar gekozen en het viel goed mee, ik schrijf er mogelijk nog een review over maar ik wil maar zeggen, Jane is inderdaad een zure dame maar, in haar woorden, komt het los bij een goede seksuele klik. Het was in ieder geval aangenaam om haar te zien rillen van plezier op mij.
 
ik was gisteren nog eens bij PG en was voor Jane gegaan, ik snap wat je bedoelt met haar kwade blik. Ze zag er niet al te blij uit dat ze al naar de volgende klant moest precies, en toen ik haar vroeg om een keer om te draaien sloeg ze een diepe zucht. Toch had ik voor haar gekozen en het viel goed mee, ik schrijf er mogelijk nog een review over maar ik wil maar zeggen, Jane is inderdaad een zure dame maar, in haar woorden, komt het los bij een goede seksuele klik. Het was in ieder geval aangenaam om haar te zien rillen van plezier op mij.
waarom twijfel je om een review te schrijven?

Je gebruikt dit forum om reviews te lezen en je daar op te baseren.

Kleine moeite om een 'return the favour' te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan