• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

WHEM Juliet, Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou bij die laatste dame geweest zijn en hier op GR een slechte review over haar achtergelaten hebben. Ze heeft mijn nummer daarom zwartgemaakt op Numbuster.

Als je zoekt op GR, dan vind je hier geen reviews op beide advertenties. Ook geen waarschuwing. Of de moderatoren moeten iets verwijderd hebben.

Dan is het zeer waarschijnlijk dat het om nog een andere advertentie gaat van dezelfde dame, of booker, en dat er geen hout van klopt. Rara om welk van mijn reviews zou het dan gaan? Ongetwijfeld eentje waarin slechte service beloond is met een slechte reviewscore.

Is inmiddels aangestrand in Almere en daar zitten bijna nooit fatsoenlijke dvp van Zuid-Amerikaanse afkomst. Al een paar keer geprobeerd en het was iedere keer 3x niks met de diensten en veelal nep foto`s. Van de misschien 20 bezoekjes 2 fatsoenlijke dames bezocht.
Tegenwoordig moet je je ook nog eens beetje identificeren om kans te maken voor een afspraak.....nou daaaaag.

Enne die gasten die reviews schijven op Kinky neem ik in twijfel, bezoeken beide zelfde types dames en alleen maar 5 sterren, dan gaat er bij mij wel een belletje rinkelen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan