Recensie Juliette RVP Made 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WillemBreda

Newbie
2
03/02/22
12
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://rvp-girls.nl/nl/juliette/88540
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had een afspraak gemaakt met juliette.een blind date . Vind het altijd spannend om iets nieuws te proberen.het was op een maandagavond.ik reed naar made toe om vervolgens het parkeerterrein op te rijden .de kriebels zaten in me buik.ik belde aan en de deur eerst opengedaan door een vrolijke dame.ze vroeg heeft u een afspraak en ik zij ja met juliette.ze zij ga maar even wachten in de woonkamer ze komt er zo aan .dus ik wachten en daar komt ze een vrolijk gezicht met ogen waar je in verdwijnt.ze zei ga je mee en ik volgde haar als een klein puppie.we hadden de kamer op de bgg.dus dat was kortbij .ze doet de deur open en kuste me vol op me mond .ik pakte ze bij der billen wat ze niet vervelend vond.en trok haar been op die ze op het bed zette.de kus was vurig en mijn handen gingen overal heen.dus ook zo der broek in.voelde dat ze behoorlijk opgewonden was.de kus werd steeds beter en heftiger.me hoofd ontplofte.ik denk wat heb ik nu gedaan.ik vingerde haar steeds heftiger omdat ze dat aangaf.plots stopte met zoenen en er kwam een oerkreet uit der.ze was klaargekomen en keek me lachend aan en zij,zo dat moest er even uit.ondertussen was mijn Jonghe heer over zijn toeren.ik denk als ze er nu naar kijkt met der geile ogen ben ik al klaar voordat we op het bed liggen.gelukkig zag ze dat,en we kregen een gesprekje om me af te leiden.nou ben ik niet nieuw en groen in dit wereldje, maar dit had ik nog niet meegemaakt.terwijl we op bed lagen zag ze dat het weer wat rustiger werd daar beneden.en zei daar gaan we wat aan doen.ze ging naar beneden en terwijl ze hem zachtjes pijpte keek ze me aan.ik zei tegen der dat gaan we anders doen want dit wordt me te veel.ik duwde haar op der rug en begon dat heerlijke kutje te onderzoeken van dichtbij.het gloeiende gewoon.en duwde een vinger erbij .terwijl ik ze likte met wat stimulatie met me vingers in haar strakke kutje kwam ze voor de 2e keer.ik denk fuck die moet naar de toneel school of ik ben echt goed.terwijl ze bijkwam keek ik ze me aan.ze zegt wat is er .ik zei nou maak dit niet vaak mee.ja zei ze ik kom vrij snel als het lekker is meerder keren.ik zei en dat hou je de hele dag vol.ze begon te lachen niet heel de dag maar wel vrij vaak….en jij zei ze .zullen we nu eens aan jou denken.nou dat heb ik geweten .van zacht naar flink hard in verschillende standjes.het einde raden jullie wel.na de boel schoongemaakt te hebben mocht ik nog even op adem komen.en vroeg aan haar wrm sta jij nog niet met een review op girls review.ze zei dat heb ik liever niet…ik hoop niet dat ze boos is nu ,is ze ze verslavend ,absoluut .heb nog niet haar totale pakket genomen.dus ze ziet me zeker terug.echt een liefhebber.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had haar naam al wel eens op de site langs zien komen, en ook weer zien verdwijnen. En is eigenlijk altijd langs mij heen gegaan. Tot iemand aangaf dat zij het goed bewaarde geheim daar is en ook de recente recensie hier. vandaag de stoute schoenen aangedaan en een afspraak met haar gemaakt. Had eerst voor 1,5 uur gegaan maar toen we bij de kassa stonden en ze me al had betoverd toch maar gelijk voor 2 uur gegaan.

OP de kamer gelijk lekker zoenen, maar moest nog even iets doen. ik heb me ondertussen uitgekleed en toen zij terug kwam gelijk verder gegaan. Er was gelijk een wederzijdse klik en voelde gelijk vertrouwd aan. Alles gaat lekker soepel met haar en ook veel humor tussen door. Na een poosje nog even in het bad gezeten en lekker gezoend e.d.

Als klap op de vuurpijl vlak na dat we klaar waren klopte de gastvrouw op de deur met een bord friet, Ik wist al dat ze de dit zou gaan eten. Echter Ik had het aanbod eerder afgeslagen (anders had ik er ook nog een snack bij gehad). Toch dit samen op bed nog gegeten en na bijna 2,5 uur verliet ik de kamer.

Dit is niet de vraag OF ik terug ga komen bij haar maar eerder wanneer ! Weer een topper op mijn lijst er bij!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan