Recensie Julia, Amsterdam, Singelgebied 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ya-ba doe

Wandelaar
43
11/09/21
40
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kom al jaren bij de Oekraïense Julia, spreekt goed Nederlands. Wat grotere maar goedgebouwde dame met de mooie bos blonde krullen en vooral het lekkerste kontje van allemaal :).
Zit op zo/di/wo/do/vrij middag+avond op Oude Nieuwstraat 22b en wel eens 's avonds (vrij) op Oude Nieuwstraat nr 19 in het Singelgebied.
Heb prima klik met deze dame en service is altijd top! Pijpt heerlijk, heeft een lekker kutje waar ik graag mee bezig ben :p en neuken vooral doggie :cool: .
 
Laatst bewerkt:
Naambordje heb ik niet gezien, maar Julia gelukkig wel gevonden ?
Ze heeft een vaste plek op de ONS nr 4 in 1 van de kamers daar….

Was een hartelijk weerzien en ze herkende me direct. Lang bijgekletst en het daarna lekker 'afgesext' ?

Voor snelle herhaling vatbaar…..
 
ik ben op zoek naar een dame met kort blond haar 35-40 Estland dacht ik... ze werkte vaak in de middag tot iets van een jaar geleden.. beetje begin van de ONS straat en dan zo'n trapje af naar beneden. Denk qua lengte 175. goede borsten en neemt lekker dr tijd. iemand haar nog gezien?
 
Deze week Julia weer bezocht: heerlijke sessie en genieten van haar mooie lichaam :) .
Werkt nu weer vast op Oude Nieuwstraat 4 (meest rechtse raam) en op het moment zondag-vrijdag 9-18.00 en wil evt 1 of 2 dagen wat later beginnen en dan tot 21.00.
 
Das Sandra, niet Julia.
ah ok. Sandra dus. ik heb haar iig niet meer gezien. Was altijd een prettig bezoek bij haar. Had het gevoel dat ze zelf soms ook echt genoot met name als je het wat langzamer deed. houd van een babbeltje. Ik durfde haar nooit anaal te vragen... iemand dat ooit geprobeerd bij haar?
 
Er worden hier twee dames door elkaar genoemd.
Julia is een avond dame die door de avondlockdown overdag is gaan werken. B cup, anaal enz
Sandra is een dame met een flinke D cup, alles met condoom en niet tongen
 
Zal er denk ik de komende 3/4 dagen er niet zijn dankzij ene Poetin ...😟
Nogmaals een update: ze was gisteren al weer begonnen en ze zal komende tijd eerder meer dan minder werken en dus ook wat meer 's avonds aanwezig zijn maar soms iets onregelmatiger om dingen te kunnen regelen voor overgekomen familie uit Oekraine.
Aan de vaste (of nieuwe) klanten van haar: probeer haar niet te veel te vragen etc want het is allemaal al moeilijk genoeg maar geef haar gewoon iets extra, dat zal ze zeker waarderen.
 
Fijne dame waar ik geregeld kom, ga snel even bij haar langs.
Kreeg wel net van haar door dat ze vanaf vandaag op de Oude Nieuwstraat 22a+b staat en iets later start: 12.00 tot iets van 24.00 :oops: (hangt wel van de dag af).
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Fijne dame waar ik geregeld kom, ga snel even bij haar langs.
Kreeg wel net van haar door dat ze vanaf vandaag op de Oude Nieuwstraat 22a+b staat en iets later start: 12.00 tot iets van 24.00 :oops: (hangt wel van de dag af).

Ok meteen maar weer even een correctie nadat ik vandaag bij haar langs ben geweest..
Ze werkte vandaag in een andere kamer aan het begin vd straat maar zal ook niet haar vaste plek worden... ze heeft wel een naambordje met Jullia op de deur.
Tevens zal ze gewoon overdag blijven werken en waarschijnlijk alleen de zaterdagavond/nacht erbij gaan doen.

Was fijn haar even te zien en als altijd tevreden weer de deur uit.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Werkt nu: ma-do vanaf uur of 12.00 tot 22.00, vrijdag 's morgens tot 18.00 en zaterdagavond/nacht.

Thanks voor het melden! Wist ik nog niet en toevallig vanavond even wat blijven drinken in de stad dus op weg naar CS meteen even van de gelegenheid gebruik gemaakt. :) Stond weer op 22a+b linkerraam trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jullia staat alleen op de vrijdagavond nu op Oude Nieuwstraat 6a ('s middags wel op 22b).
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren voor de verandering eens op zondag bij Jullia langs, moest toch nog even klein rondje lopen voor ik aan de beurt was. Winkels dichtbij dus daar maar even geschuild voor de regen. Binnen scheen gelukkig het zonnetje :D en weer een lekkere sessie met m'n favoriete dame, geen wallenprijzen dus nog immer beste prijs/kwaliteit. Zal nu ook donderdagmiddag werken ipv vrijdagavond (deze week in ieder geval) en dat is een beetje jammer... niet even na de vrijdagmiddagborrel even bij haar langs kunnen zou wel jammer zijn.
 
Laatst bewerkt:
Julia een tijdje geleden bezocht. Mooi showtje. Sensueel geil en toch ook zacht. Ging om 'slechts' een handjob. Helaas is ze bijna altijd bezet als ik er langskom. Eigenlijk altijd. En ik wacht liever niet in de rij.
 
Zal nu ook donderdagmiddag werken ipv vrijdagavond (deze week in ieder geval) en dat is een beetje jammer... niet even na de vrijdagmiddagborrel even bij haar langs kunnen zou wel jammer zijn.
Ok was vanavond gewoon aanwezig :D. Verandering van planning komt nogal eens voor bij haar mbt de do/vrij dus soms beetje verwarrend. Gewoon afwachten dus maar zou er meestal minimaal tot 22.00 nog wel zijn en op vrijdagavond nog steeds geen vaste plek maakt het ook niet eenvoudiger.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan