Recensie July (Col), Den Haag, Geleenstraat 72b k2 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TazmaniaDevil

Newbie
1
19/06/22
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Julia bezocht een mooie en vriendelijke Columbiaanse dame met mooie stevige borsten en keiharde ronde billen. Pijpen zonder condoom en meerdere standjes gedaan.
Echt een topper vind ik zelf. Ik ging voor de 100 euro. Zij heeft mij zeker niet teleurgesteld
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik dacht echt dat ik hier ooit een recensie voor haar had achtergelaten.
Heb haar al meerdere malen bezocht en ze blijft top.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren deze dame weer bezocht, eigenlijk een copy paste van mijn eerdere recensie...
 
Weet iemand wat er bij haar allemaal mogelijk is? Begrijp dat zij pzc en cim doet maar is bijvoorbeeld een prostaatmassage of rimmen erbij ook mogelijk en voor hoeveel? Bij voorbaat dank!
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op zoek naar een nieuwe dame voor een pzc adresje en de postieve reviews July bezocht.

Allereerst zie ik hier 35-40 bij leeftijd. Ze is zeker in de 40 en misschien zelfs begin 50.

Na het betalen ging ze op de kamer mijn pik wassen. Hierbij masseerde ze het ook lichtjes en ze lette er op dat het water een aangenaam temperatuur had. Positief punt.

Op bed na het nog grondig schoon te vegen met van die hygiene doekjes, wat ik niet begreep want ze had het ook grondig met zeep gewassen, begon ze eerst met haar tieten in mijn gezicht. Begon lekker te zuigen aan haar mooie borsten en tepels, maar mocht ze alleen likken. Jammer, want tepels waren het zuigen waard.

Pijpen was wel ok/goed. Vroeg vooraf of ze deepthroat deed wat bevestigd werd, maar eenmaal op bed kwam ze net voorbij de helft en ik ben echt niet groot geschapen. Ook schraapte ze af en toe met haar tanden. Wel lekker veel speeksel dus wel geil om al dat kwijl op mijn stijve pik te zien glinsteren. Ook fijn was dat ze lichtjes met haar nagels mijn ballen bespeelde tijdens het pijpen. En wat likken aan het begin kregen die verder geen aandacht van haar.

Ook wat ik jammer vond is dat ze gelijk stopte met haar hoofd beweging toen ik begon te spuiten. CIM was vooraf besproken en akkoord. Het zijn die eerste halen als ik klaar komt die het intenst zijn. Vond het daarom wel jammer dat ze gelijk stopte. Ze wachte wel tot het laatste druppel er uit was voordat ze van bed sprong om het in het wasbak te spugen. Niet gevraagd of ze slikt, maar dat boeit mij ook niet.

Al met al eentje waar ik af en toe langs kan gaan om eens wat andere spijs te ervaren, maar ze is geen vervanging voor mijn reguliere dame.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
July stond al lang op mijn verlanglijstje en mezelf haar vandaag kade gedaan. Mijn vaste dames (Krasi, Danielle, Elisabeth) waren en er niet dus eerste ervaring met July opgedaan.

Was al met al meer dan prima, leuke spontane vrouw waar het bij binnenkomst leuk mee praten was (Ik spreek Spaans en dat scheelt veel). Leeftijd moeilijk in te schatten, maar ze moet zeker in de 40 zijn. Ziet er, zeker voor haar leeftijd meer dan goed uit. Mooi gezicht, mooi strak lichaam en flink borsten (dankzij de dokter). Kleine vrouw, zonder hakken, 1.50 - 1.55 denk ik. Bij binnenkomst verwelkomt met een vluchtige zoen en direct gaan uitkleden. Daarna uitgebreid gewassen met water en zeep en daarna nog doekjes. Op bed gaan liggen, waarna ze lekker op me kwam liggen en ik beetje opwarmde (was buiten steenkoud). Even gezoend, maar echt tongzoenen was er niet bij. Kreeg haar mooie borsten aangeboden en lekker haar tepels gelikt. Werden langzaam wat harder.

July zakte al zoenend naar beneden en via de binnenkant van mijn bovenbenen en mijn ballen kwam zijn bij kleine Jan. lekker likkend nam ze hem uiteindelijk helemaal in haar mond (ZC) heerlijk pijpend en likkend ging ze verder. Vinger naar binnen voor een goed prostaat massage. OP een gegeven moment verder gegaan in 69. Haar lekker gelikt, wat ze duidelijk wist te waarderen. July ging pijpend verder met nog steeds vingertje bij mn prostaat. Omdat ze vrij klein is, was het even passen en meten om allebei overal goed bij te kunnen. Volgens mij kwam ze uiteindelijk klaar, was in ieder geval flink nat! Ik kon het ook niet meer houden, gaf dat ook aan, maar ze hield hem lekker in haar mond tot ik klaar kwam. Ze slikte niet (hoeft ook niet van mij) maar spuugde het uit in de wasbak. Nog heel even blijven liggen samen, waarna ik goed en vakkundig schoon gemaakt werd. Met een lekkere zoen afscheid genomen.

Niet aan intiem toegekomen, ga ik zeker ook nog proberen

Ik weet niet hoe lang ze hier nog blijft, maar ik kom zeker bij haar terug!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb haar toevallig gisteren ook weer eens bezocht en ze is in ieder geval de hele maand aanwezig.
(een nieuw recensieformulier zou een herhaling van zetten zijn ;-))
 
Ebru niet aanwezig in de Doublet dus door naar de Geleen om na een uurtje wandelen besloten July te bezoeken.
Denk inderdaad dat ze ergens tussen de 40 en 50 jaar is, maar een prima lichaam waaraan het nodige gesleuteld is. Gaf €100 voor een half uurtje waarbij ik niet verder kwam dan dat zij mijn tepels en pik met haar mondje verwende.
Pijpen doet mij niet makkelijk klaarkomen, maar bij haar kwam ik heftig schokkend in haar mond klaar terwijl ze me letterlijk leegzoog en men pik uitmolk zoals een boer de uiers van een koe.
Slikken deed ze niet. Spuwde het in de wasbak, bood mij ook een mondwatertje aan en waste zich grondig.
Ondanks de super pijpbeurt toch niet veel kans op herhaling omdat er gevoelsmatig iets ontbrak.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs deze oud gediende dame bezocht. Ik heb haar jaren geleden eens bezocht. Kon me de details niet herinneren, wel dat ze destijds erg geil was.

Bij binnenkomst begon ze meteen over de bobbel in mijn broek te wrijven: haar lunch zat erin vertelde ze.

Na een uitgebreide was sessie vond July het hoogste tijd om te gaan lunchen. Gulzig slokte ze mijn blote paal zc naar binnen om deze onvermoeibaar met grote diepe lange halen af te pijpen. Ondertussen speelde ik met haar harde siliconen tieten (volgens mij heeft ze die ook in haar billen zitten) en haar zachte kutje.

Juist terwijl ik me afvroeg hoe ik haar zou gaan neuken had ze me te pakken. Met grote stralen schoot mijn lunch in haar mond en bleef ze zuigen tot de laatste druppel eruit was. Met haar mond vol liep ze naar de wasbak om daar mijn donatie uit te spugen. Na opnieuw een uitgebreide wasbeurt waarbij ze borst, buik en pik grondig afneemt met natte doekjes (wel zo handig om verdachte luchtjes te neutraliseren) ben ik tevreden vertrokken. Volgende bezoek staat al in de planning. Ik zie dat deze dame van veel geile markten thuis is dus dat belooft wat.
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Niet veel te zeggen. Was saai, pijpen niet bijzonder. Ze deed wel haar best. Alleen binnen geweest voor pijpen.

Geen herhalingsgevaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan