Recensie June, Massagewereld Nijmegen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ForumLurker

Meubelstuk
Forumpionier
3.602
21/07/21
8.845
7
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/june/?iid=56357
Totale kosten (in euro)
240
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Magie bestaat nog en haar naam is June.

Ik ben vandaag op de bonnefooi naar Nijmegen gegaan en besloot Massagewereld na zo'n twee jaar weer eens te bezoeken.

Had naar de aanwezige dames op de site gekeken, maar kende niemand meer en een plaatje zegt mijn verder niks.

Bij binnenkomst stelde June zich voor en dat voelde meteen heel goed. Op de kamer werd dat beeld alleen maar beter en beter.

Ze zocht gelijk de verbinding, stelde me op mijn gemak en was ontwapenend lief, vrolijk, vriendelijk en wist feilloos wat ik nodig had.

June is niet alleen een prachtige mens van buiten, maar ook van binnen. Ik voelde me gewenst, geliefd en gehoord.

Een body intensief gekozen zoals vaker, maar zij brengt iets extra's door wie ze is en voor me wil zijn, waardoor het betekenisvoller voelde dan anders.

Ze raakte niet alleen mijn lichaam, maar drong door tot mijn ziel. Dat klinkt allemaal wat hoogdravend wellicht, maar het was echt zo.

Ik weet niet hoe ze het doet en wat het precies anders maakt dan bij anderen, maar ik ga geen twee jaar meer wachten voor ik terugkeer.

June is magisch en ze mag me nog veel vaker gaan betoveren.

P.S. June, als je meeleest: ik hoop dat ik je op een goede en gewenste manier omschreven heb en je snel weer te kunnen zien.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan