Kaapverdië

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

T85

Stamgast
641
06/10/21
558
10
Hallo hier nog heren die relatief recent ervaring hebben opgedaan in Kaapverdië met de dames van plezier, of gewoon geile locals?
Misschien overweeg ik om het land te bezoeken nu het weer open is maar om nu alleen aan het zwembad te liggen daar ik twijfel.
Dus wie weet wat er de mogelijkheden, plekken, en prijzen zijn, en is het land veilig om je buiten de bekende toeristen resorts (waarin ik dan ook zou verblijven) te begeven ook in de avonden?
 
Kom er ook net vandaan. Buiten de resorts is er (behalve zand, afval en armoede) niet veel te beleven. Daar een (betaal)date vinden lijkt me lastig.... Ik was zelf in santa maria, hoe het op de andere eilanden is weet ik niet.
 
Ik ben 10 jaar geleden daar geweest en in Sabra Maria op Sal ontmoette een vriend van mij en ik twee dames waar we afzonderlijk mee aan de slag gingen. Daarnaast twee dames die me aanboden voor een trio maar ik bedankte daarvoor en nog 1 met siliconen. Er liep daar dus best veel rond
 
Gewoon op straat. Meer dan 30000 Kaapverdiërs in Rotterdam area.
Volgens Google ongeveer 20 000 voornamelijk in de deelgemeente Delftshaven
Hou er rekening mee dat ongeveer de helft daarvan man is en zo'n beetje de helft van wat overblijft ouder dan 45 of jonger dan 16 moet zijn , van de 5000 die je dan overhoud zal 75 % gewoon getrouwd zijn of een relatie hebben dan hou je dus ongeveer 1250 stuks over , trekken we daar voor het gemak nog eens 5 % vanaf wat lesbisch is dan kom ik op1187 ongebonden vrouwen in de leeftijdsgroep 16 t/m 45 jaar

Dat wordt al een stuk lastiger zoeken dan in een stad met 650 000 inwoners , zeker omdat volgens Wikipedia Kaapverdianen gelden als stille immigranten die zich niet vaak buiten de eigen gemeenschap vertonen , alleenstaande Kaapverdiaanse vrouwen hebben verder nog vaak kinderen op te voeden en werken vaak in de schoonmaak zodat ze weinig tijd hebben om over straat te flaneren in de stad aan de Rijnmond die men ook wel de Maasstad noemt

Een Kaapverdiaanse collega vertelde me eens dat er op Katendrecht een dancing was waar je wel wat op kon pikken ,en ik meen dat er in het scheepvaartkwartier een animeerbar was waar wat dames uit die gemeenschap rondliepen
Het is allemaal informatie van minimaal een jaar of 15 geleden dus hang me er niet aan op , maar als je echt iets Kaapverdiaans zoekt is de kans daarop in Rotterdam nog het grootst dat je er wat zal vinden ( op Kaapverdië na dan )
In de jaren 90 vond je in de vele muffe hard aan renovatie toe zijnde privé huisjes die in het AD adverteerden nog wel eens een Kaapverdische schoonheid , maar net als bijvoorbeeld Surinamers zijn ze aardig ingeburgerd ondertussen en werken ze niet vaker in de prostitutie dan autochtone Nederlandse vrouwen naar mijn idee
 
Laatst bewerkt:
In ieder geval zijn de Kaapverdische Schoonheden tijdens het zomerfestival in Rotterdam te bewonderen: kijken, kijken, maar afblijven. Wel genieten van de sensuele dansen en de prachtige kostuums....
Dat is inderdaad wel een leuk schouwspel , en ook tussen het publiek loopt leuk spul af en toe
Je moet er na eigenlijk even stoom afblazen voor je naar huis gaat
 
Dat is inderdaad wel een leuk schouwspel , en ook tussen het publiek loopt leuk spul af en toe
Je moet er na eigenlijk even stoom afblazen voor je naar huis gaat
Let op ! Deze zaterdag is het Zomercarnaval. Vanaf 13:00u vertrek vanaf Blaak en de tocht gaat door tot minimaal 19:00u. Daarna diverse optredens ( o.a. van Mr. Vegas). Daarna moet je echt stoom afblazen!! Ik neem aan dat de diverse Rotterdamse Privéhuizen tijdens carnaval gewoon open zijn?
 
Waar is toch die tijd gebleven dat er in de Rotterdamse Zomercarnaval optocht gewoon een praalwagen van een privéclub meedeed met half ontblote dames ! ? Echt, wat is NL toch preuts geworden. Ik kan het me nog goed herinneren, we hebben het over pakweg ca. 25 jaar geleden??? Dat was de beste carnavalsoptocht ooit in Rotterdam. Dat verkies ik toch liever dan nu voor het eerst een Papi Chulo praalwagen 《gaap》
 
Waar is toch die tijd gebleven dat er in de Rotterdamse Zomercarnaval optocht gewoon een praalwagen van een privéclub meedeed met half ontblote dames ! ? Echt, wat is NL toch preuts geworden. Ik kan het me nog goed herinneren, we hebben het over pakweg ca. 25 jaar geleden??? Dat was de beste carnavalsoptocht ooit in Rotterdam. Dat verkies ik toch liever dan nu voor het eerst een Papi Chulo praalwagen 《gaap》
De jeugd is mbt sexualiteit echt een stuk preutser dan pak hem beet 25 jaar geleden, volgens mij neuken ze ook nauwelijks. En topless ? Wat is dat?
Ze zijn veel te bang de ze gefilmd worden door een bekende, die dat dan op sociale media zetten. Voor de jeugd is het er allemaal niet beter op geworden.
 
Ben er 2 keer geweest inderdaad het is daar rustig relaxen. Weinig hoeren te bekennen. Je zou bij het strand kunnen proberen in de late uurtjes. En anders in de discotkheek bar calema. Daar zitten er wel een paar dat kan je zien hoe ze zich kleden.
 
Kaapverdie Sal, op het plein lopen wat Afrikaanse rond uit het vaste land.
Sal bij Calema stripclub boven is met sommige dames ook meer mogelijk.
Er was nog zon club op de kaart niet aangegeven bij MC Fashion boutique.
Hier is soms ook meer mogelijk met de dames aanwezig.
 
Geen ervaring daar maar elders op de wereld waar men geen echte openbare bordelen kent zijn grotere bars en disco's vaak na 23:00 bijna 1 groot bordeel.
Ook Tinder werkt vaak goed in de tropen veel dames geven je een like en bij een gesprek is dan als snel duidelijk dat het no money no honey concept is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan