Recensie kaira Diest 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

rally

Newbie
20
29/08/21
8
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nederlandstalig-thaise-dame-in-diest.html
Totale kosten (in euro)
80

Ik heb ze ondertussen een bezoekje van een half uur gebracht. Wanneer je bij haar binnenwandelt voel je je meteen thuis. Ze heeft een goeie babbel . Ik kreeg meteen iets te drinken aangeboden en dan samen naar de kamer en daar afgerekend en begon ze zich meteen te ontdoen van haar kleren. Geen gedoe dus van eerst geld gaan wegbrengen en dan nog 10 minuten wegblijven.
Ze heeft een prachtig lichaam en het zijn absoluut haar foto's die ze op Redlights heeft staan. Ze kijkt niet op de klok .Ze kwam rustig bij me liggen, eerst wat kennismaken en ze was wel geïnteresseerd om mijn ervaringen te horen.Ze begon dan rustig met mijn vriend te spelen en nam een condoom en pijpen kan ze als de beste. Al snel overgegaan naar standje 69. Ze kreunde van genot en ik genoot ook met volle teugen van haar pijpwerk.Nadien kwam ze op me zitten . Het zoenen is beperkt, maar ik denk eens je haar een paar keer hebt bezocht dat dit ook wel zal loslopen. Ze heeft een mooie uitstraling.Mij ziet ze in ieder geval nog terug.....
 
Het valt me op dat ze haar buik verbergt/bedekt op de foto's. Is daar iets mis mee? Misschien niet zo strak meer?
Ik weet dat ze goede commentaren had op Hookers maar hier is het stil rond haar. Ook vroeger overwoog ik verschillende keren haar te bezoeken maar het kwam er niet van door de afstand. Ook nu overweeg ik het. Ben alleen niet zeker ivm het niet zo strak buikje. Ik knap daar echt op af.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kaira-5/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag bij Kaira geweest, was gemakkelijk om via whatsapp een afspraak te maken. Toen ik in Diest aankwam gaf ze het huisnummer door, vlak bij de Gamma. Na een heerlijke douche en wat babbelen, ze is inderdaad geinteresseerd in je salon/prive bezoeken, lekker de rug laten masseren, waarna ook mijn jonge heer het al benauwd kreeg. Daarna vlug omgedraaid om ook van haar te genieten. Eerst lekker pijpen (met condoom) wat zalig was. Daarna van condoom gewisseld en haar verticale lippen verkend met mijn tong, dus lekker gebefd (neutraal). Toen ze lekker kreunde en nat was, mijn paal naar binnen gewerkt waar ze zichtbaar van genoot. Ik heb mijn lading heerlijk kunnen dumpen. Prima meid waar je leuk mee kunt kletsen. Zeker voor herhaling vatbaar al is het een dik uur rijden. Wat meer tongzoenen zou ik niet verkeerd vinden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan