Kamagra ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had laast vrouwtje bezocht met SuperKama op ( halve genomen ) nou ze sprong op het Jonge Heertje en Poef was het Jonge Heertje hahaha denk dat ik maar voor een Hele ga, maar daar in tegen wat is het verschil tussen Cenforce en Superkama/Kamagra ?
 
Superkamagra zit ook dapoxetine in om het klaarkomen uit te stellen maar veel mensen krijgen diarree als bijwerking van die stof, cenforce en kamagra is 100 mg sildenafil als werkende stof, met cenforce heb ik iets minder gevoel in mijn pik waardoor het makkelijker is om minder snel klaar te komen, als ik een afspraak van een uur heb dan blijft ie met gemak een uur stijf en dan zorg ik dat ik pas aan het einde klaarkom
 
Superkamagra zit ook dapoxetine in om het klaarkomen uit te stellen maar veel mensen krijgen diarree als bijwerking van die stof
Zijn er andere leden die het verschil tussen met of zonder dapoxetine kunnen aangeven. Ben benieuwd of het voor mij een uitkomst is in mijn privé situatie lijkt het me ook wel wat om meer controle te hebben, daar ik gewoonlijk de eerste keer te snel klaarkom. De tweede keer heb ik veel betere controle en kan ik ook wat harder doorgaan.
De doseringen voor dit spul is mijn belevenis voor al deze tabletten zoals aangeboden super hoog. Ooit via-via een strip cenforce 200 gekregen en de eerste keer een halve cenforce 200 genomen en toen bleef ik na de eerste ronde gewoon hard en kon ik gewoon gemakkelijk 20 minuten doorgaan naar het tweede hoogtepunt. Sindsdien sporadisch gebruikt maar altijd maar rond de 25/50,g omdat het al "prestatieverhogend" genoeg werkte.
 
Laatst bewerkt:
Halve cenforce en halve kamagra werken voor mij uitstekend. Meerdere uren sowieso. Wel verlies ik een deel van het gevoel en dat had ik liever behouden. Nu kom ik wel heel moeilijk tot een hoogtepunt.
 
Mijn ervaringen:
Op nuchtere maag een 1/2 kamagra 100 werkt prima. In neem er één paracetamol bij in en twee glazen water.
1 pil kan ook als je langer door wilt gaan.
Op nuchtere maag 1/2 super kamagra 100 gaat ook goed. Ik kan dan 3x achter elkaar in 45 minuten. Ook paracetamol en veel water erbij drinken. 1 SK op nuchtere maag gaat niet goed. Duizelig en misselijk.
's middag en 's avonds 1/2 of 1 pil (welke maakt niet uit) geen probleem, soms ook 2x een 1/2, hangt allemaal er vanaf hoe de avond loopt. De ochtend erna zonder problemen zonder problemen weer op sterkte.
(ik ben 56)
 
Onlangs voor een GB een bruistablet genomen. Was in het begin niet zo lachen (enorm hoge hartslag - 167 spm terwijl ik naar de locatie toe liep, zakte langzaam weer) maar deed uiteindelijk z'n werk goed!
 
Mijn ervaringen:
Op nuchtere maag een 1/2 kamagra 100 werkt prima. In neem er één paracetamol bij in en twee glazen water.
1 pil kan ook als je langer door wilt gaan.
Op nuchtere maag 1/2 super kamagra 100 gaat ook goed. Ik kan dan 3x achter elkaar in 45 minuten. Ook paracetamol en veel water erbij drinken. 1 SK op nuchtere maag gaat niet goed. Duizelig en misselijk.
's middag en 's avonds 1/2 of 1 pil (welke maakt niet uit) geen probleem, soms ook 2x een 1/2, hangt allemaal er vanaf hoe de avond loopt. De ochtend erna zonder problemen zonder problemen weer op sterkte.
(ik ben 56)
Moet ik de pil zelf knippen?
En mag ik de andere helft een week later ook gebruiken? Hoe moet ik het ook bewaren?
Bedankt voor je advies.
 
Moet ik de pil zelf knippen?
En mag ik de andere helft een week later ook gebruiken? Hoe moet ik het ook bewaren?
Bedankt voor je advies.
Kun je makkelijk wat langer bewaren.
Ik doe 't gewoon terug in het stripje, maar je kunt het ook in alufolie wikkelen of zoiets.
En ik knip het pilletje gewoon door ja. Dan gaat er soms wel een paar kruimels verloren, maar dat is niet zo erg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan