Kamagra ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gister P-force jelly gebruikt met een sinaasappelsmaakje. Daar weet jij alles van, @Pforce ;) Ik had een date met een vriendin waarbij het vorige keer misging vanwege de zenuwen. Ik vond het doodeng om te doen, want het was de eerste keer dat ik dat spul nam en ik was bezorgd dat ik troep zou innemen. Ik heb daarom maar de helft ervan echt ingenomen. Het zag eruit als een beetje dikke Irish Cream. Het smaakte wel een beetje naar sinaasappel, maar ik proefde vooral ook chemische inhoud. Het had wel effect. Ik kreeg een harde en daarna kon ik lekker gaan. En het mooie was: ik kon helemaal zelf bepalen wanneer ik klaarkwam. Dat beviel me prima.

Waar ik soms mee zit, zijn zenuwen. Ik begin dan geweldig te zweten en het lukt allemaal niet goed. Dat is behoorlijk irritant.
 
Gister P-force jelly gebruikt met een sinaasappelsmaakje. Daar weet jij alles van, @Pforce ;) Ik had een date met een vriendin waarbij het vorige keer misging vanwege de zenuwen. Ik vond het doodeng om te doen, want het was de eerste keer dat ik dat spul nam en ik was bezorgd dat ik troep zou innemen. Ik heb daarom maar de helft ervan echt ingenomen. Het zag eruit als een beetje dikke Irish Cream. Het smaakte wel een beetje naar sinaasappel, maar ik proefde vooral ook chemische inhoud. Het had wel effect. Ik kreeg een harde en daarna kon ik lekker gaan. En het mooie was: ik kon helemaal zelf bepalen wanneer ik klaarkwam. Dat beviel me prima.

Waar ik soms mee zit, zijn zenuwen. Ik begin dan geweldig te zweten en het lukt allemaal niet goed. Dat is behoorlijk irritant.
Die jelly ken ik nog niet enkel de pil. Maar ga nu is op zoek naar de jelly👍
 
Gister P-force jelly gebruikt met een sinaasappelsmaakje. Daar weet jij alles van, @Pforce ;) Ik had een date met een vriendin waarbij het vorige keer misging vanwege de zenuwen. Ik vond het doodeng om te doen, want het was de eerste keer dat ik dat spul nam en ik was bezorgd dat ik troep zou innemen. Ik heb daarom maar de helft ervan echt ingenomen. Het zag eruit als een beetje dikke Irish Cream. Het smaakte wel een beetje naar sinaasappel, maar ik proefde vooral ook chemische inhoud. Het had wel effect. Ik kreeg een harde en daarna kon ik lekker gaan. En het mooie was: ik kon helemaal zelf bepalen wanneer ik klaarkwam. Dat beviel me prima.

Waar ik soms mee zit, zijn zenuwen. Ik begin dan geweldig te zweten en het lukt allemaal niet goed. Dat is behoorlijk irritant.
Ik heb dit dus ook soms bij afspraken, dat ik teveel zenuwen krijg en het dus allemaal niet mee wil werken. Ik ben alleen pas slechts 25 jaar, is het dan niet gek om al aan dit soort middelen te beginnen?
 
Ik heb dit dus ook soms bij afspraken, dat ik teveel zenuwen krijg en het dus allemaal niet mee wil werken. Ik ben alleen pas slechts 25 jaar, is het dan niet gek om al aan dit soort middelen te beginnen?
definieer gek...... Het is niet "normaal" maar ja dat is alles wat afwijkt van de norm niet. Wat maakt het uit....
Als jij door de zenuwen een hanger krijgt en door een pilletje (en dan eentje zonder ernstige gevolgen ;) )niet, wat is dan het probleem. Er zijn bij de huisarts ook vast meer gasten van jouw leeftijd verschenen met dit probleem.
 
Iemand ervaring met SUPER VIDALISTA
Wordt misselijk van super kamara
IK! En ben er zeer over te spreken. Ikzelf heb de "weekend Pil" werkt 48 uur. Bij een date neem ik twee kwartjes (met een tussenpoos van circa 1 of 2 uur)....geen bijwerkingen, maar wel de positieve bijeffecten! Ik kan hiermee de hele avond/nacht doorhalen, wel met korte pauzes uiteraard.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dit dus ook soms bij afspraken, dat ik teveel zenuwen krijg en het dus allemaal niet mee wil werken. Ik ben alleen pas slechts 25 jaar, is het dan niet gek om al aan dit soort middelen te beginnen?
Niet aan beginnen op die leeftijd,als je 25 bent en verder goede conditie en gezond bent. Op die leeftijd moet hij zo hard zijn als een stuk betonijzer en al een liter voor vocht verder zijn voordat hij erin zit. Niet te veel nadenken gewoon doen,anders gaat het tussen je oren zitten. Kom op man. Gas erop
 
Niet aan beginnen op die leeftijd,als je 25 bent en verder goede conditie en gezond bent. Op die leeftijd moet hij zo hard zijn als een stuk betonijzer en al een liter voor vocht verder zijn voordat hij erin zit. Niet te veel nadenken gewoon doen,anders gaat het tussen je oren zitten. Kom op man. Gas erop
Als een stuk betonijzer nog wel 🤣 het is iets wat tussen je oren gaat zitten inderdaad door teveel nadenken na die ene keer, dat moet je ff uitschakelen. En mijn conditie is prima en ik ben verder ook gezond, daar ligt het niet aan.

definieer gek...... Het is niet "normaal" maar ja dat is alles wat afwijkt van de norm niet. Wat maakt het uit....
Als jij door de zenuwen een hanger krijgt en door een pilletje (en dan eentje zonder ernstige gevolgen ;) )niet, wat is dan het probleem. Er zijn bij de huisarts ook vast meer gasten van jouw leeftijd verschenen met dit probleem.
Daar heb je een punt, maar het is in mijn ogen een beetje dubbel. Ik heb het eigenlijk niet nodig, omdat het nog prima werkt zonder de zenuwen. Ik moet gewoon niet teveel nadenken, maar is soms makkelijker gezegd dan gedaan als je het eenmaal meegemaakt hebt.
 
Iemand ervaring met SUPER VIDALISTA
Wordt misselijk van super kamara
Ja hier ook alleen maar positieve ervaringen met super vidalista. Werkt minimaal 36 uur maar ook wel eens 60 uur :cool:
Geen bijwerkingen zoals zweten, rood hoofd, hoofdpijn, verhoogde hartslag etc, zoals wel bij kamagra.
Vrijdagmiddag een halfje en zaterdagavond een tweede halfje en je kunt tot maandagochtend door :cool:
 
Iemand die een goede website weet voor super kamagra of super p-force? Want heb een paar dagen geleden besteld via kamagra-specalist, maar er staan spellingsfouten in de bevestigingsmail en i.v.m. de reactie van de medewerker, tja,... jullie kunnen het zelf al raden denk ik. Dus ik heb er grotendeels mijn twijfels bij of het product dat ik bestelde van degelijke kwaliteit is of namaak is.
 
Niet aan beginnen op die leeftijd,als je 25 bent en verder goede conditie en gezond bent. Op die leeftijd moet hij zo hard zijn als een stuk betonijzer en al een liter voor vocht verder zijn voordat hij erin zit. Niet te veel nadenken gewoon doen,anders gaat het tussen je oren zitten. Kom op man. Gas erop
vast hartstikke goed bedoeld, dat is juist zijn probleem..... dus een simpel "Niet te veel nadenken" werkt niet, anders was het niet zo ver gekomen.

Hij kan langs zijn ha gaan en het bespreken, een coach nemen om het te besprken of proberen zelf wat meer zelfvertrouwen te krijgen. De eerste twee opties zijn (schat ik in juist voor deze gast niet werkbaar) als dan een simpel, niet schadelijk pilletje kan helpen, why not.
En nog een extra, misschien moet je ook zorgen dat je bij een vertrouwde dame langsgaat die wat begripvol is. Het is een kwestie van zelfvertrouwen opbouwen...
 
Laatst bewerkt:
Heeft 1 van jullie ervaring met Vidalista? Ik gebruik een paar keer per jaar 20 mg en heb nooit ergens last van. Maar de laatste keer had ik de dagen erna enorme spierpijn in mijn benen zonder dat ik een ander soort inspanning dan normaal gedaan had.
Zelf denk ik daarom dat het door de Vidalista komt en vraag me daarom af of het herkenbaar is voor sommigen
 
Ik ben er bijna zeker van dat een blauwe tic-tac even goed zou hebben gewerkt. Tracht je gewoon van het idee te ontwennen dat het niet zal lukken. Ga gewoon langs een dame in een ramenbuurt en probeer het daar eens zonder hulpmiddel. Grote kans dat het wel zal lukken en dan is je zelfvertrouwen weer hersteld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan