Kamer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rookie_Stelletje

Wandelaar
48
06/02/23
24
Hallo,

We zijn hier pasgeleden een member geworden met het idee dat wij hier aan het juiste adres zijn voor wat meer informaties mbt sex, gerelateerde onderwerpen. Had een topic geplaatst en kreeg van enkele goede namen (parenclubs) door. Paar daagjes terug naar club Fata Morgana geweest. Geen sex gehad, maar wel naar onze zin gehad.

Nu heeft me vrouw al enkele jaren een fantasie en dat is om te voelen en gebruikt te worden als een prostituee en dat wilt zij graag ervaren achter de raam.
Zij wilt eenmalig voor 1 á 2 uur achter een raam staan en dat in een ochtend ivm haar job, maar ook omdat zij in de middag onze uppies van school op moet halen.
1 is het mogelijk om eenmalig een kamertje te huren?
2 is er/bestaat er één of andere alarmknopje als een klant slaat, bedreigd, …?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
In Alkmaar op de achterdam, denk in elke RLD wel, is het mogelijk om een kamer te huren voor 135 per dag.
 
Is in Alkmaar geen inschrijving KvK nodig?
Je moet je wel laten registreren bij het prostitutieloket van de gemeente.
 
Voor het huren van een raam heb je KvK nodig (zoniet dan wegrennen en niet achterom kijken)

Wat je wel kan doen is bijv in een lovehotel of privehuis een kamer huren voor 1 a 2 uur en dan heren laten langskomen
 
Voor het huren van een raam heb je KvK nodig (zoniet dan wegrennen en niet achterom kijken)

Wat je wel kan doen is bijv in een lovehotel of privehuis een kamer huren voor 1 a 2 uur en dan heren laten langskomen

Ken/weet jij een lovehotel? Met name buiten Wassenaar?

En nog bedankt voor je info en tip.
 
getadayroom zag dat het ook best duur is. En dat voor een dagdeel, kamers die in de betreffende uren niet eens verhuurd worden.
Maar goed een kamer voor v.a. rond de 80 euro valt dan misschien weer mee, mits die niet voor twee uurtjes wordt gehuurd.
 
getadayroom zag dat het ook best duur is. En dat voor een dagdeel, kamers die in de betreffende uren niet eens verhuurd worden.
Maar goed een kamer voor v.a. rond de 80 euro valt dan misschien weer mee, mits die niet voor twee uurtjes wordt gehuurd.
2 uurtjes secretrooms zit je al snel bij de €100 al dan niet erboven.

Bij het hotel zit er geen tijd aan gebonden en is uitloop op 2 uurtjes niet erg. Bij 2 uur secretroom moet je er ook echt uit na 2 uur.

In verhouding is een dagkamer in een hotel goedkoper.
 
Me vrouw wilt voor maximaal 2 uurtjes. Omdat het puur voor haar fantasie is, hadden wij gewoon een budget van € 300,- in gedachte omdat het toch eenmalig is. Maar als ik het zo van jullie hoor, is het veel goedkoper dan we dachten. Beter zal ik dan maar zeggen.
 
Waarom geen asdvertentie plaatsen op de bekende sites?
Kamertje huren en afspraken achterelkaar plannen en buiten dat het je geld kost verdien je er ook aan. Meeste dames zitten op 100 voor een half uur. 4 klantjes ontvangen en je bent ver uit de kosten, btw als mw van middelbare leeftijd is brengt het nog meer op :)
 
Waarom geen asdvertentie plaatsen op de bekende sites?
Kamertje huren en afspraken achterelkaar plannen en buiten dat het je geld kost verdien je er ook aan. Meeste dames zitten op 100 voor een half uur. 4 klantjes ontvangen en je bent ver uit de kosten, btw als mw van middelbare leeftijd is brengt het nog meer op :)
Ik heb al geweldige tips gekregen. Jouw advies klinkt ook harstikke prima.

Zoals in het begin al geschreven te hebben, het is iets eenmaligs. Ben niet van plan om er een hobby van te maken. Zodoende ook geen behoefte om al teveel moeite in te steken (advertenties plaatsen, replyen etc etc).

Aan iedereen bedankt 🙏 Einde topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan