Recensie Kamila, Amsterdam (vh Groningen) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piepschuim

Wandelaar
78
15/02/22
104
10
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1022314-kamila
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gister bij deze DVP geweest en had vanaf begin eigenlijk al spijt.

Dit is absoluut niet de dame van de foto's. Kamer stonk naar sigaretten en zijzelf rook ook niet helemaal fris van beneden 💩

Voor de rest heel kort/zakelijk afstandelijk. Deze controleerde de biljetten met zo'n stiftje die ze in de winkel ook hadden. (Waar ik nogal wat van vond) Kan natuurlijk zo zijn dat wij geen klik hadden maar de Sex was ook bagger. Na wat klungelig gedruk en geduw toch maar opgegeven en weggegaan. Ik stond binnen 6 minuten weer buiten waar ik had betaald voor een half uur. 0/5 sterren want dit was echt 10x niets. Deze is alleen op geld uit dus bij deze waarschuw ik het liefst zoveel mogelijk mensen.

Vergooi je geld niet aan deze dame.
 
Dat je een slechte ervaring met mij hebt gehad en niet weet hoe je seks moet hebben, het is niet mijn schuld dat je snel klaarkwam, jij bent ook niet mijn schuld, en als je denkt dat je kwaad doet, is dat oké , iedereen geeft wat er in hun hart zit, moge God ze vergeven. En als ik het meisje op de foto's ben, alleen maar omdat jij van streek bent, zeg je het tegenovergestelde toen je blij met mijn kont aankwam, hoe heb ik dat dan niet toegestaan. Je doet wat je wilde, daarom doe je dit, goed voor je.
 
Getuige de reactie van de dame hierboven en gezien de review op kinky die onmiddellijk gevolgd word door een review met alleen maar 5 sterren denk ik dat de heer piepschuim zo maar eens gelijk kan hebben...

Bedankt voor de waarschuwing!
 
Terug
Bovenaan Onderaan