Recensie Kamila, Kerkrade - Herzogenrath (voorheen Aken) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kom al wat jaartjes bij deze schoonheid en geloof me: ze is nog altijd even mooi, knap, sexy en vriendelijk als voorheen

Ze leeft heel gezond en dat zie je er ook aan af

Buitengewoon sexy meid en de sex is van heel hoog niveau
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6870967-kamila
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al vrij lang stond deze dame op mijn lijstje om een keer mee af te spreken. Eindelijk was het dus zover.
Na een korte doch vrij toeristische rit naar Hertzogenrath gegaan. Makkelijk kunnen parkeren in de buurt.
Dame ontvangt in een sfeervol ingericht appartement/slaapkamer.
Na me even opgefrist te hebben, begon ze me na wat tongzoenen te pijpen en dat was hemels, moest mijn best doen niet meteen mijn lading te verschieten.
Hierna haar met de vingers verwend.
Tot slot afgemaakt in Cowgirl
Daarna even een geweldige massage en tot slot afgesloten met een korte douche.
Kan de recensies hierboven alleen maar beamen , wat een leuke dame die weet hoe ze iemand moet vermaken.

Herhalingsgevaar groot
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Let op: ontvangt in de nabije omgeving van Aken! In haar advertentie vermeldt ze het op precies die manier (privacy?). Ik hiwr dus ook maar. In de titel hier heb ik Aken geschreven voor de vindbaarheid van dit topic.

Kamila is een parel. Ze is heel lief en vindt zo'n beetje alles goed als het maar teder gebeurt. Ze is je lieve vriendin.

Ze spreekt goed Duits, maar niet perfect. Engels kan ze volgens mij niet. Ze spreekt ook Pools, maar dat spreek ik niet.

Haar geschatte leeftijd is begin 40, maar ze adverteert met eind 30. Ze is puur natuur, geen tattoos, piercings of neppe borsten. Ze heeft een klein buikje. Iets molliger dan een normaal postuur, maar mollig is te overdreven in dit geval.

Vooraf vroeg ze naar mijn wensen en ideeën . Echt fijn dat ze dit deed. Er zijn wel eens vrouwen geweest die dingen deden, die ik niet wilde.
Achteraf hebben we ook nog liggen praten en knuffelen. Ze sprak anoniem over een andere klant en sprak daar erg respectvol over. Ook daar was ik blij mee.

Wanneer ze praat doet ze dat overings met een super zwoele stem en ik vermoed dat het haar natuurlijke stem is.

Ik heb voor een uur betaald, maar ben vijfkwartier binnen gebleven. Het laatste kwartier was om te douchen en me aan te kleden.

Hoewel het misschien lijkt alsof alles perfect was, was dat niet zo.

Tijdens het pijpen voelde ik haar tanden heel lichtjes, het zoenen was naar mijn smaak iets te wild en buiten hoorde je het verkeer razen door de combinatie van dunne muren en een drukke weg.


Ze rookt zelf niet, maar het huis en of haar kleding moeten er wel licht naar geroken hebben. Daar had ik er geen last van, maar daarna stonk ik nog de hele dag naar rook ondanks het douchen

Nog vergeten te schrijven: ze kan heerlijk aan je tepels zuigen en knuffelen. Al met al was het een zeer geslaagde afspraak. Als je in de buurt woont, sla je slag
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eén van de vrouwen die ik bezocht heb, heeft me verteld dat ze iets met gezichtsmassages wilde doen. Dat moet zij dan haast wel geweest zijn.

Vond het best een interessant idee
 
Terug
Bovenaan Onderaan