Kampioenschap photoshoppen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hey Anal.ist dat is een hele goede serieus onderwerp. Daar mogen zeker goede inzetten van komen. Ervaren wandelaars die net als wij liefhebber zijn van het 3e geslacht kennen hier ongetwijfeld een bijdrage aan leveren.

Mijn inzet is een trans waar ik via GRINDR een cardate had afgelopen woensdag. Een serieuze kandidaat, want in het echt is ze een minder mooie verschijning dan op haar advertentie. Ondanks dat wel een geile gratis cardate mee gehad.

Jully a.k.a Bella
 
@Cumgiver een beetje opgepoetste fotos in een advertentie, zoals bij Jully, vind ik nog tot daar aan toe. Het gaat mij vooral, over de tot buiten categorie opgeblazen leuters, waarbij een amateuristische photoshopper letterlijk uit de bocht is gevlogen.
 
Hey Anal.ist dat is een hele goede serieus onderwerp. Daar mogen zeker goede inzetten van komen. Ervaren wandelaars die net als wij liefhebber zijn van het 3e geslacht kennen hier ongetwijfeld een bijdrage aan leveren.

Mijn inzet is een trans waar ik via GRINDR een cardate had afgelopen woensdag. Een serieuze kandidaat, want in het echt is ze een minder mooie verschijning dan op haar advertentie. Ondanks dat wel een geile gratis cardate mee gehad.

Jully a.k.a Bella
Jezus, bootleg verbaasde Famke louise heeft een lul
 
@Cumgiver een beetje opgepoetste fotos in een advertentie, zoals bij Jully, vind ik nog tot daar aan toe. Het gaat mij vooral, over de tot buiten categorie opgeblazen leuters, waarbij een amateuristische photoshopper letterlijk uit de bocht is gevlogen.
Anal.ist prima broer, je opend deze topic en over andere bijdrage mag je je oordeel over geven. Heel goed verwoord July kan daarbij beter uitzien als ik haar als klant bezocht heeft met beter aandacht uiterlijk
CG
 
Kamila heeft de volgende van d'r fapfodder aangepast. Foto #3 is nu foto #7. Op foto #12 draagt ze zo'n klein slipje, dat ik me echt afvraag, hoor ze door joekel uit foto #7, daarin netjes weg krijgt.
 
FnH1vm1WQAE2k__

Ik zeg maakt kans op de magnetron
 

Hier geen commentaar op haar photoshop kwaliteiten maar als je jezelf geblurd wil plaatsten op kinky is het misschien niet verstandig om de niet geblurde versies daarvan ook gelijk mee te plaatsen... heerlijk :ROFLMAO::ROFLMAO:

ps. weet niet of ze ze snel weghaalt dus zal er hieronder ook een paar plaatsen...
1679867004153.png
 

Hier geen commentaar op haar photoshop kwaliteiten maar als je jezelf geblurd wil plaatsten op kinky is het misschien niet verstandig om de niet geblurde versies daarvan ook gelijk mee te plaatsen... heerlijk :ROFLMAO::ROFLMAO:

ps. weet niet of ze ze snel weghaalt dus zal er hieronder ook een paar plaatsen...
Bekijk bijlage 96619
Deze actie werpt inderdaad vragen op. Met name, "Is deze shemale, wel de shemale uit de advertentie"? Wie weet wie ze is? Ze heet vast geen Dayane.😂😂😂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan