Kan een slechte dvp veranderen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.747
09/10/21
3.992
19
Je leest hier negatieve recensies over sommige dvp's dat ze slecht of arrogant zijn maar maanden later lees je over dezelfde dvp's opeens weer positieve recensies dat ze hun klanten goed hebben behandeld en de seks super was. Zou het toch kunnen dat dvp's kunnen veranderen en hun klanten beter gaan behandelen, omdat ze inzien dat ze met slecht service niet ver komen en ze daarmee de klanten alleen maar wegjagen.
 
Voor sommigen lijkt het me sterk dat ze over dat soort inzicht beschikken. En dan baseer ik me vooral op wat ik hier allemaal lees.
Er zijn er die dagelijks zo veel en vaak adverteren dat je weet dat die dat echt om den brode doen maar dan verbaast me het iedere keer dat die helemaal geen lange termijnvisie blijken te hebben.
 
Laatst bewerkt:
Je leest hier negatieve recensies over sommige dvp's dat ze slecht of arrogant zijn maar maanden later lees je over dezelfde dvp's opeens weer positieve recensies dat ze hun klanten goed hebben behandeld en de seks super was. Zou het toch kunnen dat dvp's kunnen veranderen en hun klanten beter gaan behandelen, omdat ze inzien dat ze met slecht service niet ver komen en ze daarmee de klanten alleen maar wegjagen.
hangt ook van klant tot klant af denk ik. Misschien dat de slechte recensie er was omdat de klant zich respectloos gedroeg en de dame daardoor hem snel buiten werkte? Of misschien is service voor ene klant wel voldoende terwijl een andere klant andere verwachtingen heeft? Kan natuurlijk ook zijn dat de dame in kwestie geleerd heeft hoe ze goede service levert, iedereen evolueert en veranderd, ook dvps.

Alles is mogelijk
 
Ongetwijfeld zal iemand die slecht is vast weer goed kunnen worden.
Maar niet in mijn tijd. De alarmbellen gaan nogal snel af bij mij.

En als het een combinatie is van slechte verhalen en een grafhoofd (niet qua mooi maar van 'hard to get image building') is het direct naar de prullenbak en nooit meer eruit.

Ik ben geen sociale werkplaats.
 
Er zijn wel dames die een gewone service bieden die na verloop van tijd en ervaring een betere of zelf topservice bieden, Bonita in Gent is zo'n dame die in de Pieter Vanderdoncktdoorgang zit en evolueerde , maar dames die een slechte reputatie hebben of hadden haken normaal gezien af, er komen minder klanten, en de reputatie is geschaad, sommige dames met een fenomenaal figuur en gezicht kunnen door hun looks nog nieuwe onwetende klanten lokken maar in den tijd van internet wordt ook dat moeilijker.
 
Je leest hier negatieve recensies over sommige dvp's dat ze slecht of arrogant zijn maar maanden later lees je over dezelfde dvp's opeens weer positieve recensies dat ze hun klanten goed hebben behandeld en de seks super was.
Kwestie van persoonlijke ervaringen op een specifiek moment in de tijd. Verschillende mensen, verschillende energie tussen hen.

Ik heb hier heel wat negatieve reviews gelezen van dames waar ik het geweldig bij had en omgekeerd (en ook die wel enigszins klopten uiteraard).

Ja, mensen kunnen veranderen, maar werkelijk grote innerlijke veranderingen zijn zeldzaam naar mijn mening. Wat je opmerkt zijn momentopnames. Mensen zijn nou eenmaal inconsequent, ook al denken we vaak van onszelf van niet.
 
Sjoemelaars, klakgooiers en zij die de kantjes eraf lopen heb je in alle branches. En die soort zal waarschijnlijk niet veranderen.

Maar onervaren meisjes, die pas in de branche zijn gestapt, kunnen zeker en vast evolueren van matig naar top volgens mij.
Oefening baart kunst, ook al ben je geen natuurtalent.
 
Dames kunnen veranderen of zeg maar bijleren zeker die pas beginnen is het een beetje aftasten en uitzoeken en ervaring opdoen !en de recensies moet om goed en nog geloofwaardig zijn een niks van goede en minder goede. Wat voor de eene een leuke ervaring is kan voor de andere een tegenvaller zijn !je moet weten dvp zijn ook mensen met gevoelens en ja soms ook voorkeuren !ook al ben je beroeps en word er van jou verlangt dat je top prestaties geeft en dan wel aan iedere klant!? Sorry maar dat gaat niet altijd lukken hoor !stel je zelf in de plaats je hebt net een beeld van een vrouw gehad. En daarna moet je met de vreselijkste uitziende vrouw (in jou opzicht) ga je het dan ook weer voluit in kunnen geven? En en deze zijn dan dikwijls die een slechte ervaring met een dame zou kunnen hebben ... Het is het zelfde met een auto. Ik vind A een supper auto en iemand anders vind er maar niks aan. ..
 
Ik zou het eerder bij de bezoekers plaatsen. Sommigen zullen zeer afstotelijk voor hen zijn. Sommigen zullen zich niet fijn gedragen. Dan kan het bezoek zeer geforceerd worden. Als een dvp de klant aantrekkelijk vindt zal die klant een betere ervaring krijgen en de dvp een betere beoordeling krijgen..

Er zijn vast ook wat slechte dvp's. Maar er zullen onder de bezoekers ook zeker wat misbaksels zijn. Voor sommigen is dvp bezoek een hobby, voor anderen een noodzaak...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan