Kans op soa body to body

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vlgs. mij heeft Soa-Piet hier in het verleden al vaker uitspraak over gedaan.
Maar misschien is dat nog op de vergane site geweest?
In mijn herinnering:
Het risico is heel laag, zolang je niet zonder condoom neukt.
 
De kans daarop lijkt mij gering, aangezien je niet naar 'binnen' gaat. Ik heb regelmatig met diverse dvp's (raambuurt in Amsterdam en thuisontvangst) het zo schurend gedaan terwijl ze bovenop me lagen en we zoenden. Dus echt schuren en niet er in willen prikken (en nee ook geen klein stukje) lijkt mij geen probleem maar hoor het graag als ik verkeerd zit.
 
Mensen ik had jaren lang onbeschermde seks met een vrouw, later bleek dat zij was overleden aan de gevolgen van Aids. Ik werd gek van angst, maar geen enkele test heeft aangetoond dat er iets mis is. Laat je niet gek maken. Voorzichtigheid is altijd goed, maar een keer een beperkt risiko lopen is geen reden om in angst te geraken.
 
De kans daarop lijkt mij gering, aangezien je niet naar 'binnen' gaat. Ik heb regelmatig met diverse dvp's (raambuurt in Amsterdam en thuisontvangst) het zo schurend gedaan terwijl ze bovenop me lagen en we zoenden. Dus echt schuren en niet er in willen prikken (en nee ook geen klein stukje) lijkt mij geen probleem maar hoor het graag als ik verkeerd zit.
Kijk ,en dit heb ik bij een dvp met het voorspel ,en veel massage olie dus wel meegemaakt dat Bassie er ineens tot de schacht inzit :oops: , dvp bleef rustig, en ik de opmerking kreeg dat ik een stoute jongen was, resultaat geen condoom meer gezien die afspraak. Het ging echt vlug, ik was er zelf bij, maar in de herhaling kon ik het nog niet zien ? mede door hoge mate van massage olie, alles glibbert alle kanten op , en soms ook erin.

Wil je dit dus voorkomen , kan je het beste je regenjas voor aanvang aantrekken, overging 3 maanden later een test gedaan niets aan de hand, gelukkig, ik had achteraf bezien, wel de indruk dat het meer gebeurde bij de dvp.
 
Kijk ,en dit heb ik bij een dvp met het voorspel ,en veel massage olie dus wel meegemaakt dat Bassie er ineens tot de schacht inzit :oops: , dvp bleef rustig, en ik de opmerking kreeg dat ik een stoute jongen was, resultaat geen condoom meer gezien die afspraak. Het ging echt vlug, ik was er zelf bij, maar in de herhaling kon ik het nog niet zien ? mede door hoge mate van massage olie, alles glibbert alle kanten op , en soms ook erin.

Wil je dit dus voorkomen , kan je het beste je regenjas voor aanvang aantrekken, overging 3 maanden later een test gedaan niets aan de hand, gelukkig, ik had achteraf bezien, wel de indruk dat het meer gebeurde bij de dvp.
Haha ergens klinkt dit heerlijk. Ik moet natuurlijk ook bekennen dat ik wel die gedachten had op dat moment maar hield me keurig in. Met olie heb je idd sneller de kans dat je erin glibbert.
 
Besten,

Body-to-Body, Thaise massage, B2B, lichaamsmassage, etc. is een seksuele handeling; je hebt dus seks.
Als je seks hebt, wat voor seks dan ook en met wie dan ook, is er altijd die kans dat je een keer een soa oploopt. Dat is nu eenmaal zo in het leven.

Bij B2B komen de geslachtsdelen vaak tegen elkaar: het wrijft, het glijdt.
Het directe contact tussen de geslachtsdelen en dan met name het slijmvliesgedeelte maakt dat er een risico is op een soa. Geen groot risico, maar ook niet nul.

Soms wordt er tijdens een B2B ook handwerk gedaan; aftrekken en vingeren. Dit is alleen een risico voor een soa als het wederzijds gebeurt. Oftewel: de masseuse vingert eerst zichzelf en gaat direct daarna jou aftrekken. En vice versa.

B2B is geen risico voor hiv zolang er niet geneukt wordt zonder condoom.

Als je vaker een B2B laat doen geldt hetzelfde testadvies als wanneer je een sekswerker bezoekt waarmee je wel neukt:
Doe tenminste 1x per jaar een soa-onderzoek. Zo hou je goed de vinger aan de pols.
Je kunt je laten testen bij je huisarts of bij een betrouwbare commerciële aanbieder.
Officieel, dus volgens landelijk beleid, komen klanten van sekswerkers niet in aanmerking om zich via een GGD te laten testen.

Vriendelijke groet,
piet soaaids
 
uitzondering die GGD Haaglanden (...) mobiele testunit (...)
Beste H._,

Klopt.
Haaglanden heeft een 'loop hole' gevonden in het testbeleid ;)
Hopelijk komt de mobiele testbus weer terug in de Haagse raamstraten. Doorgaans krijg ik bericht wanneer er weer een actie is. Ik zal dat hier posten.

En ik zou zeggen: als ie weer terug is, maak er gebruik van!!
Scheelt toch weer een paar centen.

Vriendelijke groet,
piet soaaids
 
Hallo, ik zou graag een body to body massage ondergaan maar wat is de kans op een soa? Wetende dat het poesje wel eens tegen de staaf kan botsen ...
Als je iemand hebt in je leven dan zijn zulke risicos de moeite niet waard.
Uit eigen ervaring moet ik je zeggen dat ik trichonomas opgelopen heb tijds een b2b massage zonder dat er penetratie aan te pas kwam.
Het is vervelend maar met een behandeling van 1 week geraak je ervan verlost. Je moet wel weten dat die behandeling ook je vrouw/vriendin moet volgen.
De vraag is hoe valt zoiets uit te leggen aan je vrouw?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan