Kans op soa

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
02/08/22
1
Hallo,
Ik ben afgelopen zondag op de gangbang in Casa Cherda met Sexy Susi geweest. Dit was de eerste keer dat ik weer aan de wandel ging sinds ik een relatie heb. Nu ruim 9 jaar. Ik twijfelde er heel erg over maar ben toch gegaan. Daar heb ik nu erg spijt van. Ik doe geen oog meer dicht en ben erg bang voor een soa. Ik heb Susi geneukt met condoom voor ongeveer 30 tot 60 seconden. Erg kort dus. Daarna trok z'n mijn condoom af en wilde ze me gaan pijpen. Dit heb ik geweigerd. Bij het aftrekken van het condoom heeft ze wellicht mijn eikel aangeraakt met een vinger, maar dit weet ik niet zeker. Hierna ben ik naar huis gegaan omdat het toch erg slecht voelde. Het stelt dus eigenlijk heel weinig voor maar ben toch ontzettend bang dat ik wat opgelopen heb. Is het mogelijk om iets op te lopen bij het aftrekken van een condoom en bij het neuken met condoom?
 
Hallo,
Ik ben afgelopen zondag op de gangbang in Casa Cherda met Sexy Susi geweest. Dit was de eerste keer dat ik weer aan de wandel ging sinds ik een relatie heb. Nu ruim 9 jaar. Ik twijfelde er heel erg over maar ben toch gegaan. Daar heb ik nu erg spijt van. Ik doe geen oog meer dicht en ben erg bang voor een soa. Ik heb Susi geneukt met condoom voor ongeveer 30 tot 60 seconden. Erg kort dus. Daarna trok z'n mijn condoom af en wilde ze me gaan pijpen. Dit heb ik geweigerd. Bij het aftrekken van het condoom heeft ze wellicht mijn eikel aangeraakt met een vinger, maar dit weet ik niet zeker. Hierna ben ik naar huis gegaan omdat het toch erg slecht voelde. Het stelt dus eigenlijk heel weinig voor maar ben toch ontzettend bang dat ik wat opgelopen heb. Is het mogelijk om iets op te lopen bij het aftrekken van een condoom en bij het neuken met condoom?
Heeeeeeeeeeeellllll weinig kans tot niets
 
Hallo,
Ik ben afgelopen zondag op de gangbang in Casa Cherda met Sexy Susi geweest. Dit was de eerste keer dat ik weer aan de wandel ging sinds ik een relatie heb. Nu ruim 9 jaar. Ik twijfelde er heel erg over maar ben toch gegaan. Daar heb ik nu erg spijt van. Ik doe geen oog meer dicht en ben erg bang voor een soa. Ik heb Susi geneukt met condoom voor ongeveer 30 tot 60 seconden. Erg kort dus. Daarna trok z'n mijn condoom af en wilde ze me gaan pijpen. Dit heb ik geweigerd. Bij het aftrekken van het condoom heeft ze wellicht mijn eikel aangeraakt met een vinger, maar dit weet ik niet zeker. Hierna ben ik naar huis gegaan omdat het toch erg slecht voelde. Het stelt dus eigenlijk heel weinig voor maar ben toch ontzettend bang dat ik wat opgelopen heb. Is het mogelijk om iets op te lopen bij het aftrekken van een condoom en bij het neuken met condoom?
Heel geloofwaardig verhaal dit ... Not. Je gaat naar een gang bang? Dat was je eerste ervaring met prostitutie? Of je hebt vóór je relatie wel ervaring met prostitutie, dan weet je hoe het werkt. En je bent bang voor een soa na neuken met condoom omdat ze je piemol heeft aangeraakt? Op de minieme kans af van 0,01% dat je oprecht bent denk ik eerder dat je een trol bent.
 
Ik weet dat het nergens op slaat maar het is de waarheid. Heb vroeger vaker gangbangs en dvps bezocht waarbij ik regelmatig gepijpt ben zonder condoom. Heb in al die jaren nooit iets opgelopen, dus ik weet dat mijn gedachten waarschijnlijk doorslaan om niets. Ik weet dat de kans miniem is maar toch blijft het door m'n hoofd heen schieten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan