Recensie Karen, Eindhoven, Enschede 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Noobster

Wandelaar
98
21/02/25
97
8
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7419330-karen
Totale kosten (in euro)
250
Nergens een review te vinden, dus reuze spannend, toch gegaan. De vrouw is die je ziet op de foto's. Vriendelijk en weet heel goed wat ze wil en wat je lekker vindt.

Lang niet actief geweest op deze site (enkel actief meelezend). Ik kom buiten mijn DVP-bezoekjes ook nog aan mijn trekken, vandaar. Maar deze ochtend toch Karen eens gecontacteerd, want een betrouwbare shemale vinden is 1 van die fantasietjes die ik maar niet lijk te kunnen waarmaken. Karen zal het helaas dus ook niet worden. Ze ziet er perfect uit, maar heeft me weggejaagd met haar onvriendelijkheid. Gewoon wat info geven over parkeren lijkt haar al teveel te zijn. … of ze heeft een ochtendhumeur, kan ook natuurlijk.

(Zie screenshot, berichten gestuurd in het Spaans, maar komt er hem op neer dat ik om wat meer info wou vragen, inclusief of het daar makkelijk parkeren is. Maar ik werd afgesnauwd en kreeg kort antwoord dat whatsapp niet om te chatten is, en dat ik dan maar een tinder account moet aanmaken. Zelfs op die ene vraag "eenvoudig parkeren?" wou ze me geen antwoord geven. Een slechtere eerste indruk kan me niet gegeven worden, ik zal die €250 wel ergens anders uitgeven. Waar? Dat is voor mezelf ook nog een vraag.)

Bijlagen

• IMG_3333.png
    IMG_3333.png
    319,1 KB · Weergaven: 167
Laatst bewerkt door een moderator:
Don't take it to personal.
More in general it is noticed that the average level of service is mentioned here.
What I read above it was more genuine question of a serious customer lost in translation.

More in general don't jump to soon on conclusions and assume he is fake.

If you read here more on this forum you would read more stories like this and personally I had the same.

Better judgement and patience would give you even beter reviews here.
Oh and if you were closer by I would visit you and judge your service myself 😍

Laatst bewerkt:
I can add for @KAREN SCORT LATINA this saying: who make choice to park car in Amsterdam centre and like to drive hours for street parking Hunt is fucking stupid.

I can further advise visitors in Amsterdam city to park car in P+R places and visit town by metro bus or tram.

Blaim a sexworker of parking problems is nonsense!

Ik vind dat ze gelijk heeft. Op de vraag of het gemakkelijk parkeren is zegt ze "neen". Wat had je verwacht, in het centrum van Amsterdam? Ze moet een volwassen man toch niet gaan helpen een parkeerplaats te vinden? Zoek een parkeergarage of ga naar een parking buiten de stad.

Beste @Banzai en @Cumgiver,

Waar in de reactie van @Hkrs_bezoekertje, of in de advertentie van @KAREN SCORT LATINA, staat dat ze in Amsterdam Centrum ontvangt?

Op Kinky staat toch duidelijk vermeld, dat ze in Eindhoven zit. Als ik me niet vergis, heeft zelfs dat dorp, een centrum waar parkeren niet bepaald makkelijk is.

Lees voor het gemak, gerust nog even deze advertentie van Karen door!

PS @KAREN SCORT LATINA as Eindhoven is a bit difficult for me, I hope I van visit you in the near future, if you decide to come to Amsterdam.

Laatst bewerkt:
Ik ga niet verantwoorden waarom ik naar parking vroeg, en het maakt me eerlijk gezegd niet uit of ik al dan niet gelijk krijg.

Ik deel alleen maar mijn ervaring bij het eerste contact, en die houdt in dat ik meerdere vragen stelde waarvan er 1 over parking ging en dat geen enkele van mijn vragen vriendelijk beantwoord werd. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat een dame zo kortaf op mijn vragen reageerde.

Ik deel alleen maar mijn ervaring bij het eerste contact, en die houdt in dat ik meerdere vragen stelde waarvan er 1 over parking ging en dat geen enkele van mijn vragen vriendelijk beantwoord werd. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat een dame zo kortaf op mijn vragen reageerde.
Helemaal goed dus.
Soms hebben ze gewoon een kort lontje of ze hebben hun dag niet of beide.

Je zou verwachten dat het een taal ding was maar je sprak Spaans.

ln de beleving van sommige dames moet je gewoon niks vragen. Beetje zakelijke instellingen maar ja

Ik kan me ergens wel voorstellen dat je mensen met een dergelijke mentaliteit niet uitgebreid te woord gaat staan, na iedere vraag komt vaak weer een nieuwe vraag en zo blijf je eindeloos chatten. Je geeft zelf al aan dat je nog meer vragen gaat stellen, waarmee je de indruk geeft dat het een lange WhatsApp chat gaat worden.

Als tip: stel alleen relevante vragen en houd het zakelijk. Tijdens de date kun je altijd nog vragen stellen.

Daarbij kun je parkeren prima zelf uitzoeken. Uiteindelijk heb je gewoon antwoord gehad op je vraag en ben je alsnog niet tevreden.

Parkeren is voor veel mensen best een probleem
Ik kan zelf ook niet betaald parkeren alleen als dit contant kan
Meestal vraag ik op dit forum of mensen weten in welke buurt het is of welke straat
Als je de straatnaam aan de dame vraagt krijg je deze meestal niet
Maar als je denkt dat ze in het centrum van Eindhoven ontvangt maar het blijkt Oirschot te zijn dan heb je ook geen goede info natuurlijk
Dit blijft altijd een beetje grijs gebied voor de wandelaar

Terug
Bovenaan Onderaan