Recensie Karen, Hulshout 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kuieraar

Wandelaar
79
20/03/23
56
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/karen-terug-aarde-en-heet.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had haar advertentie al eens gezien vroeger maar er niet geraakt.
Dus vandaag maar even de kans genomen. Ze zit op het welgekende adres (spaanse villa).
Het is 100% de dame van de foto's en ze oogt beter in het echt vind ik persoonlijk.

Lief, tenger maar heel sportief, zachte huid en heel streelbaar ;-)
Ze neemt zelf initiatief maar dat is vooral - zoals het meestal is met haar "type dame" (als ik zo cru mag zijn) - omdat ze ervoor wilt gaan, niet om er een GFE, van te maken.
Ik denk dat je haar wel kan intomen, zeker als je voor langer betaald, maar het was al even geleden dus ik ging langs voor een snelle wip (sowieso altijd de eerste keer als ik ergens kom, even de marsjandies proberen).

Ze kust wel, maar bij mij niet in de buurt van de mond alleszins, lichaam, hals etc...
Staat wel in haar advertentie, maar Ik neem dat niet persoonlijk, misschien was ik haar type helemaal niet (het is een tepelbijtster trouwens... ik geef het maar mee).

De BJ was met condoom en nogal kort, maar wel fijn, Ze gebruikt ook haar handen terwijl, wat ik heel aangenaam vind.
Sex zelf was ook aangenaam, niets speciaals, niet in het minste wegens het super aangename zicht en het feit dat ze je ook gewoon aankijkt en zich niet verstopt zoals zo vaak het geval is.

Al bij al, als je op zoek bent naar een fijne interactie met een van de weinige dames die nog waarheidsgetrouwe foto's lijkt te gebruiken, ze is er nog de rest van de week.
Ik zou haar alvast terug bezoeken moest de nood nog eens hoog zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan