Recensie Karin, Den Haag, Geleenstraat 110P K6 2,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Opperman

Stamgast
Forumpionier
716
08/07/21
925
16
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Verleden week Woensdag, na een redelijk intensieve werkdag mezelf op een traktatie beloond in de namiddag (uurtje of 16:00)

Op de Geleenstraat kon ik tijdens mijn eerste ronde niet echt iets vinden wat mij aansprak. De tweede ronde liep ik de passage in en zag daar een goedlachse en rond gevormde latina staan (ik schat in 40-45yo). Ik ben altijd al meer aangetrokken geweest tot instelling dan uiterlijk, een mooie lach of knipoog triggert mij enorm. Waarmee ik niet wil zeggen dat Karin niet aantrekkelijk is, maar ook geen supermodel :)

Deur ging open en ik naar binnen. Ik start altijd in het Engels, maar ze gaf al snel aan ook Nederlands te spreken. Hoewel haar kamer wat SM spullen had liggen gaf ze aan ook gewone sex in haar pakket te hebben. Ik vroeg of ze nog extra's aanbood, waarop ze antwoordde je kan een half uur of uur blijven, ik ben daar maar verder niet op ingegaan, en besloot voor het instaptarief te gaan. Tijdens de financiële afwikkeling werd er nog even op het raam geklopt, haar eten werd gebracht (Uitstekende timing, paar minuten later had een onderbreking geweest :ROFLMAO:)

Haar pijpkunsten zijn werkelijk zeer aangenaam, lief, diep en gulzig. Ik merkte tijdens het vingeren dat ze heel nat werd, en toch gaf ze aan hiermee te stoppen (vermoedelijk omdat ik voor het instaptarief ben gegaan, wellicht dat een medewandelaar dit kan bevestigen (dan wel ontkrachten). Toen aangegeven doggy te willen, want ja lekkere kont! Ik merkte al snel dat ik niet ging klaarkomen (heb ik wel vaker na een intensieve dag).

Karin zei dat ze het met de hand ging afmaken, dat deed ze echt supergoed en zeer geil. trekkend tussen haar borsten, ik haar toch weer vingeren -yeah i'm such a rebel- Wederom gaf ze te kennen dit niet te doen (Heel subtiel, niet dwingend en zeker niet storend) uiteindelijk ben ik op haar borsten klaargekomen.

Kortom : Goede service, heel professioneel en voor mij zeker voor herhaling vatbaar.
Ik heb zeer sterk de indruk dat met deze dame veel mogelijk is, wellicht als je vaker komt of voor een langere tijd gaat. Hoor graag van andere hoe zij dit ervaren.

Groet,
Opperman
 
Nee het was zeker niet op K9. En ik weet zeker dat het Karin was (Hoewel ik eerst dacht dat zij zich voorstelde als Carla) Een medewandelaar en legende op dit forum (De wikipedia van de Geleen) Vertelde mij dat hij deze dame kent als Karin :)
 
Het was haar vriendelijke uitstraling dat me lokte.
Even babbelen en toen ze uit zichzelf aanbood 50 euro pzc en nmc was ik verkocht.
Ze had hem zo stijf en ze pijpt heerlijk.
Ik vroeg me af of ik me wilde klaar pijpen, maar wilde haar toch ook nog doggy neuken.
Ik wilde genieten van haar kont.
Voor herhaling vatbaar en ik vraag me af of beffen ook mogelijk is
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week deze dame bezocht, spreekt NL maar haar nationaliteit is mij niet duidelijk.
Geblondeerde dame met SM attributen in de kamer maar geen gebruik van gemaakt.
Ze sprak me aan en deed haar jurkje naar boven en toonde haar geschoren poes en zei dat ze voor alles in was.
Ik was wat moe van het werken dus heb het bij een pzc gehouden met een heerlijke ontlading over haar grote koplampen en daarbij was cim ook geen probleem.
Denk dat bij deze dame veel mogelijk is, ze is aardig en sociaal.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vrouw klonk vriendelijk en veel was mogelijk volgens haar. Echter binnen omdat Het volgens haar zo warm was moest alles in snel tempo . Eerst reinigen met keukenrol. De papiertjes van de keukenrol werden vervolgens overal bij gesleept tijdens het korte spel. Ik moet haar helpen om haar latex jurk uit te krijgen Omdat ze die niet uitkreeg Mocht niet aan tepels komen.. Ze wilde vooral snel. Pijpen zonder, maar erg gevoelig met haar tanden. Wippie in missionaris en weg . 10 minuten bezoek. Zeker geen herhaling
 
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
In de hoek van de passage zag ik een donkere, mollige vrouw. Ze zat wijdbeens en droeg tot mijn verrassing geen slip. 😳 Ik keek recht in haar geile, natte kut 😝 !

Het was mijn bedoeling niet om haar te bezoeken maar ze praatte me om.

In haar kleine, donkere kamer zat ze op bed. Ze verzocht mij om tegenover haar op een stoel te zitten. Op die manier begon ze mij zonder condoom te pijpen.

Ik werd totaal niet opgewonden🥴 en mijn pik bleef slap.
Ik stelde voor om maar te noiken mischien dat het hielp.

Ik ging haar eerst droog neuken zonder condoom en ze maakte geen enkele bezwaar. Ik deed dus aan cock sliding on pussy zonder penetratie. Eindelijk werd hij stijf en kwam ik na enkele ogenblikken klaar door zelf maar een slinger eraan geven.

In zijn geheel genomen vond ik het niet zoveel aan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan