Recensie Karin, Mystique Thai Thai, Den Haag 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Psychonaut

Newbie
7
31/08/21
24
3
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/556882-karin
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na alle eerdere positieve ervaringen op Hookers, heb ik eindelijk een heerlijk uurtje met Karin kunnen boeken.
Tijdens een vorig bezoek aan deze salon had ik haar al even gezien, en ik had mij voorgenomen om bij een volgend bezoek met haar af te spreken.

Karin voldoet aan veel van mijn voorkeuren: ze is een wat rijpere vrouw, met prachtige donkere ogen, een spontane- en vrolijke persoonlijkheid en een stel prachtige volle borsten!

Gelijk bij binnenkomst op de kamer vroeg ze ik of zin had in meer dan alleen een massage.
Voor 100,- extra was er meer mogelijk, maar dat is boven mijn budget. Ik heb dus gekozen voor alleen een massage met handmatig hoogtepunt.

De massage aan de achterkant was prettig, wat teasen en niet al te stevig. Ze weet het in ieder geval goed op te bouwen.
Iedere keer verbaas ik mij er weer over dat de dames in deze salon dat echt wel weten waar ze moeten drukken, wrijven, duwen om je zo uiteindelijk helemaal aan hen over te geven.
Na een body-to-body aan de achterkant, waar ik haar borsten goed over mijn lijf voelde glijden, werd het tijd om om te draaien.

Tijdens het tweede deel van de massage trok Karin werkelijk alle registers open: zelden heb ik zo'n sensuele en opwindende massage meegemaakt!
Ze kronkelde en gleed over mijn lichaam, en overal aanraken was geen probleem. Terwijl ze mij met haar diepbruine ogen aankeek, zorgde ze ervoor dat haar borsten voor mijn gezicht hingen. Die vroegen er natuurlijk om gelikt te worden, wat ik dus ook vol overgave heb gedaan!
Daarna ging ze half op mij liggen en hielp mij langzaam maar zeker naar een heerlijk hoogtepunt. Na afloop nog even samen gedoucht.

Karin is voor mij de vrouw die helemaal aan mijn wensen en verwachtingen voldoet.
Zeker na deze GFE. Zij is voor mij de ideale masseuse. 100% herhalingevaar, en ik weet zeker dat ik vaker met haar ga afspreken.
 
Tsja ik schrok ook ern beetje van de €100 voor de extra. Ga nu eenbeetje twijfelen of ik nog wel ga want deze dame staat ookhoog op mijn wensenlijstje
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/556882-karin
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze salon voor het eerst bezocht. In het verleden vaker gebeld in de avond, maar kon nooit gelijk terecht. Nu om 15:00 gebeld en om 16:00 afgesproken met Karin.

Op locatie trof ik precies dezelfde leuke dame aan als op de foto's in de advertentie op Kinky. Ze zei dat ik geluk had, want alleen een van de luxe kamers was vrij. Die kamer heeft een eigen douche, dus we hoefden niet naar de douche op de gang. Op de kamer besproken waar ik voor kwam (of zou komen 😄) en €170 afgerekend voor massage en intiem.

Ze is een hele lieve dame en haar service is prima. We begonnen met intiem en dat was een goede GFE. Duurde helaas maar 20 minuten omdat ik redelijk snel was klaargekomen. Daarna heeft ze me stevig maar goed gemasseerd met soms een knuffelsessie als onderbreking. Afgesloten met een handmatig tweede hp. Er was nog wat tijd over, dus hebben we nog even liggen praten voordat we samen de douche in gingen.

Ze had me gevraagd of ik een recensie wilde achterlaten bij haar advertentie op Kinky, maar ik doe het liever hier. Ik grapte dat ik dat eigenlijk niet wilde omdat ze het dan drukker krijgt, en dat het daarom moeilijker voor mij wordt om nog een keer met haar af te spreken. Ik kom dus zeker nog een keer terug bij haar (maar ben ook benieuwd naar de andere dames daar).
 
Ze had me gevraagd of ik een recensie wilde achterlaten bij haar advertentie op Kinky, maar ik doe het liever hier. Ik grapte dat ik dat eigenlijk niet wilde omdat ze het dan drukker krijgt, en dat het daarom moeilijker voor mij wordt om nog een keer met haar af te spreken. Ik kom dus zeker nog een keer terug bij haar (maar ben ook benieuwd naar de andere dames daar).
Volgens mij staat de optie voor het maken van een recensie bij Karin niet eens aan op Kinky
 
Na alle eerdere positieve ervaringen op Hookers, heb ik eindelijk een heerlijk uurtje met Karin kunnen boeken.
Tijdens een vorig bezoek aan deze salon had ik haar al even gezien, en ik had mij voorgenomen om bij een volgend bezoek met haar af te spreken.

Karin voldoet aan veel van mijn voorkeuren: ze is een wat rijpere vrouw, met prachtige donkere ogen, een spontane- en vrolijke persoonlijkheid en een stel prachtige volle borsten!

Gelijk bij binnenkomst op de kamer vroeg ze ik of zin had in meer dan alleen een massage.
Voor 100,- extra was er meer mogelijk, maar dat is boven mijn budget. Ik heb dus gekozen voor alleen een massage met handmatig hoogtepunt.

De massage aan de achterkant was prettig, wat teasen en niet al te stevig. Ze weet het in ieder geval goed op te bouwen.
Iedere keer verbaas ik mij er weer over dat de dames in deze salon dat echt wel weten waar ze moeten drukken, wrijven, duwen om je zo uiteindelijk helemaal aan hen over te geven.
Na een body-to-body aan de achterkant, waar ik haar borsten goed over mijn lijf voelde glijden, werd het tijd om om te draaien.

Tijdens het tweede deel van de massage trok Karin werkelijk alle registers open: zelden heb ik zo'n sensuele en opwindende massage meegemaakt!
Ze kronkelde en gleed over mijn lichaam, en overal aanraken was geen probleem. Terwijl ze mij met haar diepbruine ogen aankeek, zorgde ze ervoor dat haar borsten voor mijn gezicht hingen. Die vroegen er natuurlijk om gelikt te worden, wat ik dus ook vol overgave heb gedaan!
Daarna ging ze half op mij liggen en hielp mij langzaam maar zeker naar een heerlijk hoogtepunt. Na afloop nog even samen gedoucht.

Karin is voor mij de vrouw die helemaal aan mijn wensen en verwachtingen voldoet.
Zeker na deze GFE. Zij is voor mij de ideale masseuse. 100% herhalingevaar, en ik weet zeker dat ik vaker met haar ga afspreken.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een week geleden Mystique Thai maar eens bezocht na het lezen van de goeie recensies. Werd vriendelijk ontvangen en werd vrij snel opgehaald door Karin. Een mooie verschijning, ik schat in de 40. Na het douchen plaats genomen op het bed. Karin begon gezellig te kletsen en masseerde niet onverdienstelijk. Na het omdraaien begon het echte werk. Met haar volle borsten gleed ze over mij heen. Vakkundig bewerkte ze mijn witte sabel. De extra's die ze aanbood bewaar ik voor een andere keer. De ervaring was zeker de moeite waard. Tijdens het douchen zag ik een andere dame die me beviel. Ze keek me lachend aan. Ik vroeg haar naam ze bleek satang te heten. Ga haar binnenkort eens bezoeken.
 
Een week geleden Mystique Thai maar eens bezocht na het lezen van de goeie recensies. Werd vriendelijk ontvangen en werd vrij snel opgehaald door Karin. Een mooie verschijning, ik schat in de 40. Na het douchen plaats genomen op het bed. Karin begon gezellig te kletsen en masseerde niet onverdienstelijk. Na het omdraaien begon het echte werk. Met haar volle borsten gleed ze over mij heen. Vakkundig bewerkte ze mijn witte sabel. De extra's die ze aanbood bewaar ik voor een andere keer. De ervaring was zeker de moeite waard. Tijdens het douchen zag ik een andere dame die me beviel. Ze keek me lachend aan. Ik vroeg haar naam ze bleek satang te heten. Ga haar binnenkort eens bezoeken.
Maar voor pijpen en tongen gaf je maar twee sterren. Waar lag dat aan?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/556882-karin
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag voor de tweede keer bij Karin op bezoek geweest en ze heeft er een speciaal "feestje" van gemaakt. Bij binnenkomst herkende ze me nog van de week daarvoor en voor de terugkomst werd ik goed beloond ;) Op speelse wijze voert ze de spanning op tijdens de massage waar geen plekje wordt overgeslagen. Als de eenmaal de voorzijde aan de beurt is glijd ze over je heen waar je regelmatig haar heerlijk DD's aan je overgeeft...haar teasing maakte me zo hard door regelmatig door met haar kutje over mijn lul te glijden waarna ze vroeg ik naar "binnen" wilde. Ik kon niet anders dan hier aan toegeven waarna ze zich omdraaide en me reverse bereed met uitzicht op die lekkere kont. Uiteindelijk heeft ze nog gepijpt en me vervolgens over haar borsten klaar te trekken.
Voor mij persoonlijk is de beste van MT.
 
Hi Opperman, dit was niet het geval. Excuus als het bericht dit suggereert.
Komt denk ik , omdat als je van te voren niet had aangegeven te willen neuken er ook geen condoom over je lul gaat lijkt mij....
En als ze dan vraagt bij pussy sliding van mag die naar binnen hem er zo in laat glijden maar niet dus , eerst ff condoompie pakken en dan hop er in....
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/den-haag/556882-karin
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na lang aarzelen dan toch maar in de auto gestapt op weg naar Rijswijk naar Mystique Thai Thai. Ik had gebeld van te voren omdat ik had begrepen dat de dames hier snel volgeboekt zitten. Dus eigenlijk via kinky alle dames bekeken via girlsreview de recenties gelezen en toen gekozen voor Karin en meteen gebeld en gereserveerd. De date opzich was goed maar niet echt top. Karin is een super leuke vrouw maar begon diverse keren tijdens het masseren dat er veel meer mogelijk was en of ik niet lekker wilde neuken voor €100 extra. Hier werd ik na de zoveelste keer een beetje moe van. Wel 2 x klaargekomen en mocht ovetal aanzitten. Haar ook nog lekker gevingerd wat ze wel kon warderen.
Zoenen was not done.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Karin is misschien iets ouder, maar dat ben ik zelf ook. Mooie grote borsten en een opvallend lief gezicht. Samen met Ploy de enige die met hun gezicht herkenbaar op Kinky staat. Toch een hele stap om dat te doen.
Karin biedt op Kinky meer aan dan B2B en massage met happy end. Daar kon ik dus niet nee tegen zeggen. Fijne ervaring. Elke keer als ik bij MTT kom maakt ze kort een praatje, komt even buurten en terwijl ze je ondeugend aankijkt kan ze het niet laten om een of andere geile opmerking te maken of je intieme delen aan te raken.
 
Mooie website dit. Na hookers eindelijk deze gevonden en meteen een account aangemaakt en m'n eerste bericht over Karin. Haar ken ik goed. Meerdere keren een geweldig uur met haar doorgebracht. Alleen erotische massage, maar dat doet ze zo goed, dat je extra helemaal niet mist. Zeer tevreden maar ben inmiddels ook benieuwd naar de andere meisjes die bij MTT werken.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben in het verleden meerdere keren bij haar geweest. De massage was altijd prima en ze wist me altijd goed geil te krijgen en naar een goed orgasme te krijgen. Echter begint ze altijd standaard over extra's en dat vind ik in een massagesalon te duur voor de tijd die daarvoor over blijft na het masseren. Hierdoor niet vaak meer bij haar geweest (haar nog wel vaak tegengekomen in de gang of douche en een pets op de billen gehad of een friemel aan de balzak in het voorbij gaan hehe).
 
Ben in het verleden meerdere keren bij haar geweest. De massage was altijd prima en ze wist me altijd goed geil te krijgen en naar een goed orgasme te krijgen. Echter begint ze altijd standaard over extra's en dat vind ik in een massagesalon te duur voor de tijd die daarvoor over blijft na het masseren. Hierdoor niet vaak meer bij haar geweest (haar nog wel vaak tegengekomen in de gang of douche en een pets op de billen gehad of een friemel aan de balzak in het voorbij gaan hehe).

Het is praktisch altijd mogelijk om , als je vooral ook seks wilt en de masseuse dat in de optie lijst heeft - om daar gewoon snel aan te beginnen .
Sommigen vragen direct als je de kamer in gaat al of je extras wilt - en wil je dat zeg dan gewoon dat je graag begint met seks (of andere extras), en wat massage in de resterende tijd erna.

¨Verplicht" 40 minuten massage moeten ondergaan wachtend op de seks - het hoeft niet zo te gaan.
 
Als jij het niet vraagt dan vraagt zij het wel als ik alle recensies over haar goed begrepen heb

Lijkt me ook . Wel moet gezegd worden dat beffen/vingeren een betaalde extra zal zijn. En - niet iedere masseuse doet (inwendig) vingeren, ook als ze wel beffen ,pmc of ook nmc in de optielijst hebben.
Geen ervaring met wat Karin evt (niet) doet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan