Recensie Karina, Amsterdam (voorheen Amstelveen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Carlo1985

Wandelaar
59
01/01/22
37
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7333480-karina
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspraak maken met Karina liep om te beginnen wat stroef, omdat er een planner cq Booker tussen zat.
Aangezien ik eerst een video bevestiging wou hebben, omdat ik het profiel niet vertrouwde.
Uiteindelijk werd ik toch gebeld en hebben we een afspraak gemaakt.

Ik kan je zeggen dat de foto's zeker wel kloppen wat een mooie vrouw is dit.
Al zijn de foto's wel bewerkt of mooier gemaakt, ze heeft zeker geen cup d maar een c cup en die zijn niet echt.
Het is een mooie maar ook een goed opgeleide dame, en spreekt perfect Engels maar ook Spaans en Duits.
Ze komt uit Oekraïne.

Maar wat een feest gelijk bij binnenkomst begint ze je te zoenen met tong pakt je hand en neemt je mee naar de kamer.
Pakt wat te drinken voor je en dan kan het feest beginnen.
Ze begint je te zoenen en je uit te kleden vervolgens gaat ze op der knieën en begint je lekker te pijpen.
Even later pakt ze je kleren van het bed legt ze netjes weg en gaat op der rug liggen en gaat heerlijk verder met pijpen.
Ze pakt je hand en geleid je naar der poes om der lekker te vingeren.
Even later standjes 69 en pijpt ze je heerlijk klaar.

Toen we klaar waren even gedoucht en hebben we in de huiskamer nog even zitten kletsen.

Wat mij betreft een aanrader, ik heb al een volgende afspraak staan voor ze weer weg is.
Als je wil gaan moet je opschieten ze is er nog een week, daarna gaat ze weer weg.
 
Knappe meid, erg mooi lichaam.
Maar heel druk en onrustig.
Tegen adhd aan.
Pijpen prima maar niet helemaal dt.
Werd beetje boos omdat ik in haar mond klaarkwam. You are not my boyfriend !
Had dus wel gewoon netjes 50,= extra gegeven.
Vertrok direct naar de keuken.
Zei me met tegenzin gedag bij weggaan.
Ziet mij niet meer terug.
 
Knappe meid, erg mooi lichaam.
Maar heel druk en onrustig.
Tegen adhd aan.
Pijpen prima maar niet helemaal dt.
Werd beetje boos omdat ik in haar mond klaarkwam. You are not my boyfriend !
Had dus wel gewoon netjes 50,= extra gegeven.
Vertrok direct naar de keuken.
Zei me met tegenzin gedag bij weggaan.
Ziet mij niet meer terug.
Da's vreemd, ze zoog mij helemaal leeg, ze nam hem juist terug in der mond zodat ik klaar kon komen in der mond.
 
Ik begreep het echt niet.
Het hele uurtje was prima
Had 50,= extra gegeven bij de start maar c.i.m. niet besproken verder.
Maar doe ik eigenlijk nooit.
Ik zeg meestal "give me all dear"
Misschien daar misgegaan en schrok ze ervan
Iets anders kan ik niet bedenken.
 
Ik begreep het echt niet.
Het hele uurtje was prima
Had 50,= extra gegeven bij de start maar c.i.m. niet besproken verder.
Maar doe ik eigenlijk nooit.
Ik zeg meestal "give me all dear"
Misschien daar misgegaan en schrok ze ervan
Iets anders kan ik niet bedenken.
Ik vraag het altijd van te voren, en geef aan wat ik wil vooraf in het app contact. Zo zijn er ook geen verassingen of teleurstelling en op het moment dat je er bent. En zo kan je het achter ook laten zien als er gezeik van komt (schriftelijke afspraak met bevestiging)
 
Is it allowed to post in english? I will add the dutch google translate at the bottom, but asking more in general for reviews etc as well.

Conforted by the above review, I made an appointment with Karina. Everything was smooth, quick response, load of photos and videos sent without asking. Upon arriving at the location, I need to wait 10min for the number, already a bad sign but not that unusual to be honest. I finally come to the door, immediately opened by... an asian lady nowhere near to what Karina looks like. She promptly push me to her room, I showed her the picture of Karina and she seemed a little panicked, point to the other room and told me to wait outside she (aka the booker I assume) will text me.

I should have left right there but I stayed because I loved Karina's pictures. 5 minutes, 10 minutes, I get a text saying to come back. I do, I ring the bell, I clearly see movement on the other side of the door but nobody open. This is when I finally decided to leave, I also blocked the number because who has time for that. Before I blocked, I received a final "5 min please". Sad.

Hope it was just me being unlucky and other people can enjoy properly.

Google translation dutch (sorry):

Gerustgesteld door de bovenstaande recensie, heb ik een afspraak gemaakt met Karina. Alles verliep soepel, snelle reactie, lading foto's en video's verzonden zonder te vragen. Bij aankomst op de locatie moet ik 10 minuten wachten op het nummer, al een slecht teken maar niet zo ongewoon om eerlijk te zijn. Ik kom eindelijk bij de deur, onmiddellijk geopend door... een Aziatische dame die niet in de buurt komt van hoe Karina eruit ziet. Ze duwde me prompt naar haar kamer, ik liet haar de foto van Karina zien en ze leek een beetje in paniek, wees naar de andere kamer en zei dat ik buiten moest wachten, zij (ook bekend als de boeker, neem ik aan) zal me sms'en.

Ik had daar moeten vertrekken, maar ik bleef omdat ik van Karina's foto's hield. 5 minuten, 10 minuten, ik krijg een sms dat ik terug moet komen. Ik wel, ik bel aan, ik zie duidelijk beweging aan de andere kant van de deur maar niemand gaat open. Dit is toen ik uiteindelijk besloot te vertrekken, ik heb het nummer ook geblokkeerd want wie heeft daar tijd voor. Voordat ik blokkeerde, ontving ik een laatste "5 min alstublieft". Verdrietig.

Ik hoop dat ik gewoon pech had en dat andere mensen er goed van kunnen genieten.
 
Is it allowed to post in english? I will add the dutch google translate at the bottom, but asking more in general for reviews etc as well.

Conforted by the above review, I made an appointment with Karina. Everything was smooth, quick response, load of photos and videos sent without asking. Upon arriving at the location, I need to wait 10min for the number, already a bad sign but not that unusual to be honest. I finally come to the door, immediately opened by... an asian lady nowhere near to what Karina looks like. She promptly push me to her room, I showed her the picture of Karina and she seemed a little panicked, point to the other room and told me to wait outside she (aka the booker I assume) will text me.

I should have left right there but I stayed because I loved Karina's pictures. 5 minutes, 10 minutes, I get a text saying to come back. I do, I ring the bell, I clearly see movement on the other side of the door but nobody open. This is when I finally decided to leave, I also blocked the number because who has time for that. Before I blocked, I received a final "5 min please". Sad.

Hope it was just me being unlucky and other people can enjoy properly.

Google translation dutch (sorry):

Gerustgesteld door de bovenstaande recensie, heb ik een afspraak gemaakt met Karina. Alles verliep soepel, snelle reactie, lading foto's en video's verzonden zonder te vragen. Bij aankomst op de locatie moet ik 10 minuten wachten op het nummer, al een slecht teken maar niet zo ongewoon om eerlijk te zijn. Ik kom eindelijk bij de deur, onmiddellijk geopend door... een Aziatische dame die niet in de buurt komt van hoe Karina eruit ziet. Ze duwde me prompt naar haar kamer, ik liet haar de foto van Karina zien en ze leek een beetje in paniek, wees naar de andere kamer en zei dat ik buiten moest wachten, zij (ook bekend als de boeker, neem ik aan) zal me sms'en.

Ik had daar moeten vertrekken, maar ik bleef omdat ik van Karina's foto's hield. 5 minuten, 10 minuten, ik krijg een sms dat ik terug moet komen. Ik wel, ik bel aan, ik zie duidelijk beweging aan de andere kant van de deur maar niemand gaat open. Dit is toen ik uiteindelijk besloot te vertrekken, ik heb het nummer ook geblokkeerd want wie heeft daar tijd voor. Voordat ik blokkeerde, ontving ik een laatste "5 min alstublieft". Verdrietig.

Ik hoop dat ik gewoon pech had en dat andere mensen er goed van kunnen genieten.
Waarschijnlijk heb je inderdaad pech gehad.
De eerst keer heb ik om een video call gevraagd dit ging ook moeilijk.
Er zit een planner achter daar zit het probleem waarschijnlijk.
Ik heb haar eigen nummer, dat maakt het allemaal een stuk makkelijker.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan