Recensie Karina, Amsterdam 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
21
09/05/22
17
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7242547-karina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Beste lieden,

Vandaag een bezoek gebracht aan Karina, een Russische jonge dame. Via whatsapp heel snel contact gelegd dat liep allemaal heel soepel en duidelijk. Direct over de app prijs en diensten afgesproken. Ze woont praktisch om de hoek dus een half uur later stond ik voor de deur en appte haar, ik kreeg het juiste huisnummer en ze deed netjes open n zag er heel leuk uit in een mooi setje.
Slanke dame met grote borsten. Die wel wat zacht zijn en hangen. Voor mij iig geen probleem.
Het is wel degelijk de dame van de foto's en ze ontving mij zonder knuffel of kus wat ik geen probleem vind.
In real life spreekt ze dus niet zo heel goed Engels (schrijven wel, spreken redelijk) maar we konden toch heel prima communiceren.
We begonnen met een korte massage en daarna pzc.. de massage was matig. Pijpen was heerlijk! Dus die massage was ik al snel vergeten.
Ze is een lieve meid en met wat humor en tederheid breng je haar op haar gemak. Over naar de sex ( met cd)
Ik ben zelf redelijk groot geschapen dus ze vroeg mij rustig aan te doen, waar ik gewoon gehoor aan gaf. Het voelde heel goed aan en ze kwam dan ook lekker los.
Na de daad even geklets en daarna gebeft, ze kwam lekker klaar. Dat vind ik heerlijk om te zien. Niet alle vrouwen laten dat ook toe merk ik wel eens.
We gingen meteen door naar het cd omdoen en missionaris. Ze deed erg lekker mee en ik kon haar deze keer rustig wat steviger neuken. Ik kreeg het idee dat zij net als ik er van genoot.
Daarna even rustig afgekoeld en ze is dus geen klokkijker want het zat er bijna op.
Rustig aangekleed een knuffel en een zoen. Ik ben van harte welkom zei ze.
Hele leuke ervaring. €200 misschien wat hoog, maar ik zit er niet mee dus dan is de prijs eigenlijk wel oké denk ik dan.
 
De recensie van Switch en haar foto's op Kinky zorgde wel voor dat ik haar (lekker plat gezegd) moest doen. Ik had gisteravond geprobeerd Karina te boeken. Communiceren via Whatsapp ging vlotjes. We hadden de prijs afgesproken. Ik had de buurt doorgekregen. Ze vroeg op het eind een foto van mij. Ik begrijp wel dat zij dit uit veiligheidsoverweging verlangt. Maar voor mij gevoel nam ik daarmee wel een groot privacy risico. Helaas...
 
De recensie van Switch en haar foto's op Kinky zorgde wel voor dat ik haar (lekker plat gezegd) moest doen. Ik had gisteravond geprobeerd Karina te boeken. Communiceren via Whatsapp ging vlotjes. We hadden de prijs afgesproken. Ik had de buurt doorgekregen. Ze vroeg op het eind een foto van mij. Ik begrijp wel dat zij dit uit veiligheidsoverweging verlangt. Maar voor mij gevoel nam ik daarmee wel een groot privacy risico. Helaas...
Niet lullig bedoeld, maar gemiste kans, ze is een hele lieve meid als je lief voor haar bent. Ze vraagt idd soms een foto uit veiligheid voor zichzelf. Had je een profielfoto met je gezicht op je whatsapp?
 
Niet lullig bedoeld, maar gemiste kans, ze is een hele lieve meid als je lief voor haar bent. Ze vraagt idd soms een foto uit veiligheid voor zichzelf. Had je een profielfoto met je gezicht op je whatsapp?
Ik had het helaas juist mijn profielfoto afgeschermd. Wellicht hebben andere bezoekers ook positieve ervaringen/ervaringen hebben met Karina die mij kunnen overtuigen om alsnog een foto naar haar te sturen.
 
Je zou je profielfoto (indien die nu heel groot en in detail herkenbaar is) sterk kunnen verkleinen en wat grof-korrelig maken zodat men wel kan zien wat voor figuur je ongeveer bent zonder dat de gezichtsherkennings-software je meteen identificeert als meneer A uit B.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Begin vorige week deze dame bezocht. Jammer dat ik dat deed, vind ik nu. Afspreken ging op zich eenvoudig. Keurig alles besproken en alles was akkoord. Het moment dat je binnenkomt, je omdraait (want de dames gaan altijd achter de open deur staan, wordt ze dat geleerd?) viel het me al fiks tegen. Dame was niets bijzonders. Wel dezelfde als op de foto's, maar die geven een wel heel fleurig beeld van de werkelijkheid. Ik had met mezelf afgesproken weg te gaan als dat me nog eens zou overkomen, maar goed... Dat deed ik dus niet. Op de kamer was het alsof ik bij de tandarts of dokter binnen was gelopen. Afstandelijk tot we zouden gaan beginnen. Daardoor is er geen overloop, geen opbouw... Vervolgens vroeg ze me wat ik lekker vond... Hadden we dat niet allemaal al besproken? Nee dus, bleek. Ik had alles dus met haar vriendin besproken die de appjes voor haar beantwoord. En kennelijk had die alleen de afspraak doorgegeven. Zoenen, kon niet. Wijzen op de mond, daar was iets mis. Rook ook niet geweldig fris. Bovenop? Kon niet... Operatie gehad, moest voorzichtig doen...
Ik snap dat dames doorwerken als ze ziek(jes) zijn, al vind ik dat voor alle partijen een slechte zaak. Maar ik ben niet haar ziektekostenverzekering...
Dame is vriendelijk, daar niet van. Is beetje type dat ergens in de voetbalkantine achter de bar staat. Iedereen vind haar aardig, maar geen enkele man heeft stoute dromen over haar. Doorsnee. Niet heel fris ook, vond ik. Sloeg beffen dan ook over, terwijl ik dat normaal graag doe. Lichaam bepaald niet strak of opwindend. Pijpen zonder, dat deed ze wel heel aardig overigens. Zo heb ik het ook maar af laten maken. De 50 extra voor komen in mond, heb ik geen gebruik van gemaakt. Sommige dames doen dat op een lekkere intieme manier. Omhelzen je lul na het komen nog met hun mond. Maar de meeste laten je dan half in wijd open mond spuiten, waarna ze het gelijk uit hun mond laten lopen.

Het is momenteel best dramatisch qua aanbod, vind ik. Heb het idee dat 90% latina is momenteel, en op Angela na, heb ik daar niets mee... De rest is echt ver van de toppers verwijderd. Derde- en vierde rangs. Enkele van die (mijn) toppers zijn er dan wel, maar je wilt ook wel eens wat anders.... En dat blijkt keer op keer een slecht plan voor mij. Er zijn best wat betere/mooiere dames, maar die vragen nu doodleuk 250 euro. En juist door dit soort bezoekjes zal ik dat niet snel doen, hooguit misschien als ik absoluut zeker weet dat het een topervaring wordt. Maar alleen het idee al dat ik aan een bezoekje als dit 250 euro was kwijtgeraakt.... Nu was de schade 160... Niet leuk, maar had erger gekund. Toch had ik voor dit geld liever een heleboel kroppen sla gekocht om daar dan overal geitjes mee te gaan voeren. Dan was ik met een veel prettiger gevoel huiswaarts gekeerd.
 
Het is momenteel best dramatisch qua aanbod, vind ik. Heb het idee dat 90% latina is momenteel, en op Angela na, heb ik daar niets mee... De rest is echt ver van de toppers verwijderd. Derde- en vierde rangs.

Ik vind het aanbod ook niet overhouden. Veel (omgebouwde?) latina's met van die grote handen, bouw, voeten en die gekunstelde tieten & tepels.
 
Ja echt ontzettend veel Latina's de laatste tijd en de ene nog slechter dan de ander! (n)
Waar is de tijd gebleven van die geile latina's voor een schappelijke prijs.Ik kan mij de dames zo voor de geest halen: Esmeralda, Keyla, Nathalia, Paula, Bella Anna, Wanda. Dan heb ik het wel over 8 jaar geleden denk. 120 Euro voor een 1 uur en sommige kon je ook anaal nemen voor dit tarief. De laatste jaren heb ik alleen Sonia als een topper in mijn favorieten staan.
 
Waar is de tijd gebleven van die geile latina's voor een schappelijke prijs.Ik kan mij de dames zo voor de geest halen: Esmeralda, Keyla, Nathalia, Paula, Bella Anna, Wanda. Dan heb ik het wel over 8 jaar geleden denk. 120 Euro voor een 1 uur en sommige kon je ook anaal nemen voor dit tarief. De laatste jaren heb ik alleen Sonia als een topper in mijn favorieten staan.
Wow daar noem je toch een leuke rijtje op vooral esmeralda keyla en paula heb ik goede herrineringen aan.
 
@Harold999 bedankt voor je recensie! Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Momenteel te veel latinas. In principe niets mis mee, alleen spreken de meeste geen Nederlands en heb je bijna altijd te maken met iemand anders die de afspraken maakt en die dus vrijwel nooit worden nagekomen op de date. Maar goed, de dame in kwestie overwoog ik ook dus te bezoeken. Zag er aardig oke uit onder het momenteel dramatische aanbod op kinky. Gelukkig heb ik dus de mazzel gehad haar te hebben zien lopen in een sportschool en gelijk mijn overwegingen geschrapt om niet te gaan haha
 
Ze is bijna 10 jaar ouder dan haar kinky leeftijd.
Deed niet aan zoenen.
Door haar operatie waren meerdere posities niet mogelijk.
Zei dat ze Russisch is, maar ik denk eerder aan Roemeens.
Leuke kop.
Voller dan op haar foto's.
Mocht niet lang neuken, want volgens haar zijn (lange) gesprekken ook noodzakelijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan