Recensie Karina, Brussel, Aarschotstraat 214 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Daveke31

Newbie
12
16/11/21
1
Na enkele keren haar bezocht te hebben maar enkel pzc.
Had ik als doel om te nzc'en en het is me eindelyk gelukt.
Ik vroeg haar of ze wist wat ik bedoelde met alles naturel.
Ze zei meteen niet zo luid spreken, myn collega's hoeven dit niet te horen.
Dus begonnen met pzc en erna kwam ze met haar onderste wat strelen om mynen disse en toen strekte ze haar uit om een condoom te nemen.
Ik zeg dat hebbe we niet nodig ze, het gaat beter zonder. Ze moest lachen.
Ze kwam er bare opzitten, met heel haar voorkant tegen my gedrukt in cowgirl.
Daarna reverse cowgirl en afgerond in doggystyle.
En ja proteïntjes voorzien inside, daar verschoot ze precies van maar oke ja ze had ook niet gezegd dat het niet mocht :p
Ja bly dat ik haar eindelyk van myn lystje kan schrappen.
By het pzc had het niet veel gescheeld of ik was te vroeg gekomen, de aanblik van haar perfecte gezichtje is eig genoeg voor my.
 
Ben er een tijdlang langs geweest, en zeker in het begin was ze zalig. Echt van de beste sex die ik ooit had. Maar verleden jaar leek de klik ineens weg. Jammer, want vond/(vind) haar fantastisch. Toen ik haar likte werd ze echt kletsnat, en vingerde haar tegelijk, en dan overgaan tot neu ken.
Een andere keer zijn we beginnen neuken met haar slipje nog aan, en ik duwde het met mijn stijve mee naar binnen, en dan die borsten: zo mooi, zo groot, zo zacht. Ik kom bijna klaar bij het idee alleen al om daar tussen te glijden en ze te voelen. Zalige vrouw gewoon

Jammer dus.

Maar ook: het mag een wonder heten dat ze nog.niks ernstig opgelopen heeft.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Squirting
  9. Tussen borsten (russisch)
  10. Vingeren
  11. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Speelt het spelletje goed mee, je mag dan ook veel als je het beleefd vraagt 😀
 
Speelt het spelletje goed mee, je mag dan ook veel als je het beleefd vraagt 😀
250 EUR voor 120min in de Aarschotstraat en in combi met PZC en NZC? Ofwel moet daar ergens een foutje in staan ofwel kent de dame in kwestie de normale prijzen niet. Bij elke andere in die straat betaal je al 200 voor 60min standaard zonder extra's als PZC of NZC...
 
250 EUR voor 120min in de Aarschotstraat en in combi met PZC en NZC? Ofwel moet daar ergens een foutje in staan ofwel kent de dame in kwestie de normale prijzen niet. Bij elke andere in die straat betaal je al 200 voor 60min standaard zonder extra's als PZC of NZC...
Bij elke andere dame zou ik je gelijk geven. Maar Karina, (aka nickita). Is een speciaaltje. Zeker als je ook maar een klein beetje in haar smaak valt. 😁
 
Bij elke andere dame zou ik je gelijk geven. Maar Karina, (aka nickita). Is een speciaaltje. Zeker als je ook maar een klein beetje in haar smaak valt. 😁
Straf, moet dan precies toch eens gaan kijken wie dat specifiek is. Ik kom meestal niet zo ver in de straat. Mijn favoriete dame zit veel dichter bij station.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan