Recensie Karina/Carina, Amsterdam, Ruysdaelkade 135L 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2
21/11/21
1
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nog niet eerder heb ik een recensie geschreven. Inmiddels wel aardig wat dames bezocht in mijn leven. Dus vanaf nu het goede voornemen om voortaan wat te schrijven, omdat ik het zelf ook leuk vind wat te lezen over dames die ik wil bezoeken of heb bezocht.
Vanmiddag waren er niet veel beschikbaar aan de ruysdaelkade. Eigenlijk ben ik alleen fan van blonde dames, maar ineens stond Karina voor haar raam een mooie slanke dame met lang zwart haar. Ik had ook niet mega veel tijd en haar lichaam ziet er echt heel lekker uit. Dus dan maar eens een dame met donker haar. Ze was erg gezellig vanaf het moment dat ik binnen was. Een half uur afgesproken met standaard verhaal.
We hebben eerst lekker aan elkaar gezeten, waaronder haar mooie natural borsten en haar erg lekker strakke billen.
Ze begon me lekker te pijpen. Daar was niets op aan te merken. Ook lekker diep. Ondertussen kon ik haar lekker vingeren en voelde haar gewoon nat worden. Ik was echt mega opgewonden geraakt en wilde gewoon lekker in haar. Eerst ik misio geneukt en vervolgens doggy. Dat hield ik niet heel lang vol door het schitterend zicht op haar kontje.
Echt genoten. Na de tijd beide even gewassen en met een dikke knuffel en zoen de deur weer uit gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Misschien de draadjes dan samenvoegen?
Ik meen dat het om deze dame gaat :
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Carina vandaag voor het eerst bezocht. Mijn favorieten, Polina, Roxanne, Anne etc waren er niet. Heel prettig ontvangen door Carina, relaxte dame. 30 minuten standaard verhaal met vingeren afgesproken. Carina houdt erg van knuffelen en teasen. Eerst even lekker opwarmen waarbij ik (heel voorzichtig) haar poes mocht strelen. Ze heeft fijne petit borsten en vond het lekker toen ik zacht op haar tepels beet. Daarna rubbertje erom en een goede PMC. Ze kwam daarna op mij zitten en liet mijn jongeheer heerlijk naar binnen glijden. Daarna nog even een reverse en afgesloten met een doggy. Fijn bezoek, ik ga er zeker nog een keer langs.
 
I have visited Carina/Karina since February 2023 several times and was already a bit surprised that there was no topic on her. But, at last, she (that is to say, her clients' stories) has found her way to this forum. I can confirm the experience of KadePlezier. Carina is an attractive woman from ... some state in southeast Europe... and likes cuddling and teasing. Very friendly and interested, no rush, GFE style but when she is in the mood she can fuck you hard, too. Appreciates much to be satisfied orally, if you have the right tongue skills. Recommended.

No, I'm never gonna do it wthout the fez on... Oh no...
 
Terug
Bovenaan Onderaan