Recensie Karina, Groningen, Nieuwstad 27-2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

worriedatall

Wandelaar
38
09/05/23
27
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Na een paar maanden weer eens op pad geweest. Veel onbekende gezichten en weinig leven op dit forum vandaar een recensie van mijn kant. Zag deze mooie blonde griet staan in een zwart pakje met stockings en hoge hakjes. Vind haar niet bijzonder knap maar haar sletterige look sprak mij aan. Voor de liefhebbers van lekker nep is dit een totaal pakketje: blond nephaar, opgespoten lipjes, geplamuurd gezichtje, plakwimpertjes, plaktietjes. Bij binnenkomst even een korte babbel daarna stond ze al snel naakt. Mooi lichaam heeft ze, mocht haar gaatjes goed bekijken. Heerlijke teaser, weet je lekker geil te maken. Speelt goed in op je fantasieën, vroeg vooraf netjes hoe ik haar graag zag. Deed ze keurig, vlak voor het pijpen ging ze nog even haar gezichtje bijwerken, alsof er nog niet genoeg plamuur op zat. Heerlijk laten pijpen, doet ze prima maar gewoon standaard. Daarna afgemaakt in doggystyle wat ze goed kan hebben. Vriendelijk en spreekt goed Engels. Verder een super goede service en role play, ziet mij zeker wel terug.
Een aanrader!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan