Recensie Karina/Katarina, Den Haag, Geleenstraat 45 k9 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

geleenstraat

Vaste klant
Forumpionier
119
01/07/21
228
48
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen week zag ik haar ook al staan overdag, een zwartharige dame in zwarte outfit op nummer 86. Ik herkende haar niet van eerder in de Geleenstraat, maar haar glimlach maakte mij nieuwsgierig.

Vandaag haar maar eens een bezoek gebracht, dit voor de standaard handelingen. Ze ontvangt vriendelijk en heeft een leuke babbel, al komt ze snel ter zake. Geen mogelijkheid tot pzc, dus het maar standaard gehouden.

Zelf noemde ze zich Karina, het naambordje in het raam zou met Katarina verkeerd gespeld zijn zei ze.

Op bed plaatsgenomen, zij komt erbij, ze voelt wat her-en-der maar begint al snel te sjorren aan de leuter. Zodra daar leven in is gaat het condoom erom en begint haastig gepijp. Dat wilde ze na vragen wel wat rustiger doen, maar dat was toen ook snel klaar.
Vervolgens zij bovenop en weer die haast, dus gewisseld naar doggy. Positief is dat ze dan het tempo aan mij liet, maar dat ze dan wel met haar hand onder de kin en de elleboog op het matras ongeinteresseerd in het rond kijkt.

Hier heb ik het bij gelaten, voor mij is de dame te passief en gehaast. Geen herhalingsgevaar voor mij, maar ik zoek dan ook geen snel pompende dames.

Ze zei nu ongeveer twee weken in Den Haag te werken.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vanmiddag langs geweest bij Karina op Geleenstaart 45K1. Weinig bijzonders. Geen herhalingsgevaar.
 
Ik had haar al een paar keer zien zitten (op 45/K9), onderuitgezakt , ongeïnteresseerd, dus telkens voorbijgelopen.

Vanmiddag ging ze opeens staan en het viel me op hoe fraai haar lichaam was. Daarom het er toch maar op gewaagd.

Heb haar €20 extra gegeven met de mededeling dat ze extra lief voor me moest zijn en ik moet zeggen, ze nam overal de tijd voor, pijpen (MCU) ging rustig en was niet eens onaardig. Ik kreeg zelfs tijd om haar te beffen. En ik meende te merken dat ze dat wel lekker vond.

Met neuken hield ze telkens haar hand in de buurt dus toen maar voor doggy gekozen en haar stevig geneukt terwijl ik haar slanke lichaam streelde.

Was allemaal niet wereldschokkend maar toch wel lekker.

Het lijkt me een leuke meid, maar ze straalt uit dat ze dit werk niet echt geweldig vindt. En daar win je geen klanten mee.

Geen herhalingsgevaar denk ik, maar als ze me de volgende keer herkent en lief naar me lacht als ik voorbijloop, sta ik niet voor mezelf in.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan