Recensie Karina, Nieuwstad 48 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjors Loper

Stamgast
723
11/10/21
311
8
Pijpen
2,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Omdat de dames op mijn lijstje niet aanwezig dan wel bezet waren kwam ik uit bij Karina. Op het bordje met haar naam stond dat naast massage ook soft en hard sm werd aangeboden. Ik vroeg om hard.

Na betalen werd ik met twee handen aan het kruis gebonden. Voeten niet eens. Jammer, dat maakt je toch extra kwetsbaar. Vervolgens werd er een touwtje om de jongeheer gebonden. Daarna werd er wat lafjes met een peddel geslagen. Ik gaf aan dat het best harder mocht. Toen het eindelijk pijn deed verexcuseerde ze zich. Waarom? Ik wilde toch hard! Vervolgens kreeg ik een vibrator (wil je de grote of de minder grote?) in mij achterste en ging ze me pijpen. Pijpen lijkt me niet echt de bedoeling bij een harde sessie, in elk geval niet zoals zij het deed. Vervolgens werd mij gevraagd(!) of ik naar het bed wilde verhuizen. Daar ging ze verder met pijpen en trekken, kont richting mijn mond, dus ik kon haar wel rimmen. Af en toe werd er in de ballen geknepen maar niet hard. Toen de tijd bijna om was moest ik mezelf klaar trekken terwijl zij in mijn ballen kneep.

Het enige dat deze dame van SM begrepen heeft, is dat ze er extra euro's voor kan vragen. Tijdens het SM spel wil ik de touwtjes volledig uit handen geven en wil ik niet beslissen wat de volgende stap is. Of het nu soft of hard is maakt dan niet eens zoveel uit.
Herhalingsgevaar is dan ook zeker niet aanwezig.
 
Hoewel ik een beetje twijfel of het dezelfde dame als de vorige advertentie betreft vermoed ik het van wel. Naam en kamernummer stemmen overeen en ook de omschrijving van de dame in de recensie lijkt te kloppen al zou ik haar bepaald niet als mollig willen beschrijven.

Ik ben geen liefhebber van SM dus hoe haar kwaliteiten op dat vlak zijn weet ik niet maar goede, geile sex is wel degelijk mogelijk. Een donkere huidskleur, lekkere stevige meisjes en een reuze nat kutje. Ze had ook een sexpop in de kamer en zette die ook in om het spel lekker extra geil te maken. Ben inmiddels 3 of 4 keer bij haar geweest en elke keer is het een feestje.

Ze is klein van stuk en daar hou ik van....

Lekkere latina love it!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan