Recensie Karina, Amstelveen (vh Voorburg, Nieuwegein, Den Bosch, Haarlem) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marvalks

Vaste klant
208
24/11/21
168
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/2761505-karina
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In het weekend bij deze dame op bezoek geweest.
Afspraak maken was zo gedaan snelle en vriendelijke reactie.
Op dag van de date naar Voorburg gegaan ontvangst was goed.
Ze verontschuldigde zich omdat ze vergeten was om zich zelf op te maken.
Geen probleem ze zag er mooi naturel uit en ze zit goed in haar vel ze komt zeker overeen met de foto's op kinky.

Na de douche en financiele verplichtingen begonnen met zoenen en elkaar verkennen.
Zijn snel op bed beland ik ben een stuk langer dan haar en dan gaat dat wat makkelijker.
Tongzoenen doet ze mondjes maat maar met pijpen staat ze haar mannetje wel.
Moest haar regelmatig even afremmen en ben haar maar gaan beffen om de boel bij mij even af te koelen.
Ze lag lekker te genieten terwijl ik haar poesje onderhanden nam en lag aardig met haar onderlichaam te schokken van genot.
Na het beffen condoom omgedaan en kwam ze op me zitten ze ging gelijk aardig los een beetje opbouw vind ik zelf wat prettiger.
Heb het op zijn hondjes afgemaakt met uitzicht op haar strakke en ronde kontje duurde het niet lang voordat ik kwam.

Daarna massage gehad en nog even liggen kletsen nog een standje 69 gedaan en een poging om een 2e keer te komen maar dat zat er niet in.
Het is een leuke mooie dame spreekt redelijk Engels maar praat wel zacht.
Prima date met haar gehad.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/2761505-karina
Totale kosten (in euro)
320
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Karina is absoluut het meisje van de foto's en doet daar in het echt geenszins voor onder. Ik vond haar schattig, charmant en sexy tegelijkertijd. Prima date van 2 uur gehad met alles er op en er aan, PZC, TZ etcetera kon allemaal zonder gezeur of wat dan ook. Best wat verlegen in het begin maar dat maakt haar wat mij betreft juist een stuk charmanter dan zo'n gehaaide, door de wol geverfde tante… en het Engels was echt prima, dus een leuk gesprekje waarbij ze ook best openlijk over zichzelf spreekt, kon ook: draagt wat mij betreft toch altijd substantieel bij aan het goede gevoel.
Een echte GFE, en als ik eerlijk ben denk ik dat dat eigenlijk ook het beste bij haar past, meer dan PSE… alhoewel ze nergens moeilijk over deed en in ieder standje ook vrolijk en enthousiast mee ging. Voor mij gaat ze in ieder geval op het (kleine) lijstje van blijvertjes!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Heb Karina tijdje geleden ontmoet toen ze nog in Den Bosch zat, inmiddels zit ze dus in Voorburg. Daar zag ze erg naar uit omdat ze het In Den Bosch te rustig had. Dat verbaast me oprecht want ik zou denken dat ze razend populair is. Ik vond het in ieder geval een fantastische date. Super lief en geil: permanent tongzoenen, likken, diep pijpen: een groot GFE spektakel. Voor mij zit ze in de categorie van Ella, Mila, Christina ed.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan