Recensie Karins Home, Maze 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harry1990

Stamgast
262
02/05/22
322
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige maand bij het bezoek aan dit privéhuis gekozen voor Maze. Er waren 6 dames die zich kwamen voorstellen. Maze sprong er voor mij uit vanwege haar tattoos en stoere uitstraling. Op de kamer aangekomen standaard wasritueel en ze vertelde wat er mogelijk was en wat niet. Ook gaf ze aan wat er mogelijk was tegen extra betaling.
Om een lang verhaal kort te maken..het pijpen was erg goed. Ze varieert, kijkt je regelmatig aan en houd het lang vol. Ik moest haar af en toe af stoppen om niet te snel m'n kruit te verschieten. Daarna over gegaan op neuken. Dame wordt erg geil als je haar goed neukt. Dat laat ze ook horen. Je kan goed doorneuken. Dame is vriendelijk en duidelijk. Je hoeft er niet naar toe gaan als je op zoek bent naar een Gfe. Maar als je een dame wilt die relaxed is, makkelijk in de omgang en die goeie sexy geeft. Dan ben je bij haar aan het goeie adres.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Alsnog tijd voor een verdiende review over Maze. Ik heb deze leuke en spontane dame een paar weken geleden bezocht bij Karins Home. Maze werd mij aangeraden door de hele aardige gastvrouw na een wat mindere ervaring die ik hier heb gehad. Het moet gezegd worden dat de gastvrouw dit heel netjes heeft opgelost.

Terug naar Maze. Een hele leuke, spontane dame met gezellige praatjes. Kletsen kan ze, maar een hele goede service op de kamer bieden ook. Ze heeft hier en daar wat plakplaatjes die haar schitterend staan. Op de kamer zoende ze lekker mee (voor mij altijd wel erg belangrijk 😌) en kon heerlijk pijpen. Tijdens de sex liet ze zich lekker nemen en kan ze best een stevige stoot hebben 😇.
Het is een leuke meid: Behandel haar met respect zoals iedereen verdient en je hebt er een hartstikke leuke date mee.

Op naar de volgende leuke ervaring bij Karins Home! Tot snel 🥳
 
Ik wil haar volgende week bezoeken. Ik had een reactie van haar gehad via app van Karins home. Ik verheug me erop. Ik zie twee foto's van haar op de site. Moeilijk te zien hoe haar billen zijn. Ben een billenman nl....iemand ervaring en ziet ze er nog jong uit?
Als ik dit zo lees lijkt het juiste keuze. Veel eerdere slechte ervaringen gehad helaas. Daarom nu op zoek naar juiste vaste dame.
 
Ze heeft geen billen. Ze is midden 30 schat. De sex is wel goed. Dame is duidelijk en makkelijk in de omgang. Ik weet niet of rimmen in haar pakket zit. Wacht je recencie af
 
Komende week ga ik naar Maze. Afgelopen week bij meesteres Kali geweest was top. Wat een goed privehuis is Karins home. Goede ontvangst, mooie dames en Kali was zo fijn en gaf goed advies m.b.t. mijn wensen. Ook dat ik kan wisselen met haar en Maze. Dames denken aan klant en niet alleen aan hunzelf. Wanneer ik bij Maze ben geweest zal ik mijn review geven.
Andre
 
Alsnog tijd voor een verdiende review over Maze. Ik heb deze leuke en spontane dame een paar weken geleden bezocht bij Karins Home. Maze werd mij aangeraden door de hele aardige gastvrouw na een wat mindere ervaring die ik hier heb gehad. Het moet gezegd worden dat de gastvrouw dit heel netjes heeft opgelost.

Terug naar Maze. Een hele leuke, spontane dame met gezellige praatjes. Kletsen kan ze, maar een hele goede service op de kamer bieden ook. Ze heeft hier en daar wat plakplaatjes die haar schitterend staan. Op de kamer zoende ze lekker mee (voor mij altijd wel erg belangrijk 😌) en kon heerlijk pijpen. Tijdens de sex liet ze zich lekker nemen en kan ze best een stevige stoot hebben 😇.
Het is een leuke meid: Behandel haar met respect zoals iedereen verdient en je hebt er een hartstikke leuke date mee.

Op naar de volgende leuke ervaring bij Karins Home! Tot snel 🥳
Linkje?
 
Na lang zoeken heb ik via haar eigen advertentie op sexjobs stoere Maze weer gevonden.
Ik bezocht haar graag in Karins home maar helaas was ze ineens weg.
Gister heb k haar bij mij thuis uitgenodigt na dat ik de discussie verloor over het vooruit betalen van de reiskosten, (ze geeft dit duidelijk aan in dr advertentie en als je met haar appt.)
Deze leuke nederlandse dame is elke keer weer een plezier.
Ze is zeer duidelijk in wat ze wil en wat ze wel en niet doet en kan indd lekker kletsen.
Maar wat kan deze meid pijpen zeg, voor meer prijs doet ze aan pzc en cim en ook deepthroath wat ze erg goed kan.
Zoals de heren voor me al zeiden..... als je maze goed opwarmt kan je dr heerlijk hard nemen en hoor je haar genieten van elke stoot.
Dit is een dame die je niet snel zat word en waar je snel bevriend mee word.
 
Na lang zoeken heb ik via haar eigen advertentie op sexjobs stoere Maze weer gevonden.
Ik bezocht haar graag in Karins home maar helaas was ze ineens weg.
Gister heb k haar bij mij thuis uitgenodigt na dat ik de discussie verloor over het vooruit betalen van de reiskosten, (ze geeft dit duidelijk aan in dr advertentie en als je met haar appt.)
Deze leuke nederlandse dame is elke keer weer een plezier.
Ze is zeer duidelijk in wat ze wil en wat ze wel en niet doet en kan indd lekker kletsen.
Maar wat kan deze meid pijpen zeg, voor meer prijs doet ze aan pzc en cim en ook deepthroath wat ze erg goed kan.
Zoals de heren voor me al zeiden..... als je maze goed opwarmt kan je dr heerlijk hard nemen en hoor je haar genieten van elke stoot.
Dit is een dame die je niet snel zat word en waar je snel bevriend mee word.
Linkje
 
175€ per uur, reiskosten(25%) en pzc (+50).
zit je aan de 250€.
is idd, de Karina van Karin's home.
Maar voor deze prijzen sla ik ff over.
Nogmaals, is een leuke dame, maar ook al in de 40!
Geen 31 zoals de adv weergeeft!
Dan zijn er betere alternatieven beschikbaar.
 
Nogmaals, is een leuke dame, maar ook al in de 40!
Geen 31 zoals de adv weergeeft!
Ze werkt nu onder de naam Bo-Ann bij Maison Monty
Bo-Ann nog niet bezocht maar wel mee gepraat en voorgesteld.
Zij is beslist nog geen 40. Ik ben zelf 39 en niet verschrikkelijk goed met leeftijden schatten, maar zij is duidelijk jonger dan dat ik ben.
Dus één van jullie twee zit er naast of denkt aan de verkeerde dame.
 
Bo-anne werkte bij maison monty daarna als maze bij karins home en nu terug als bo-anne bij maison monty. Zij is niet karina van karins home. Altijd gewerkt als maze en bo-anne ook op sexjobs en kinky. En zeker geen 40 maar begin 30.
 
175€ per uur, reiskosten(25%) en pzc (+50).
zit je aan de 250€.
is idd, de Karina van Karin's home.
Maar voor deze prijzen sla ik ff over.
Nogmaals, is een leuke dame, maar ook al in de 40!
Geen 31 zoals de adv weergeeft!
Dan zijn er betere alternatieven beschikbaar.
IK heb 30e reiskosten betaald dus zeker heen 25% en zij heeft mij duidelijk uit gelegt hoe ze dit berekend per km die ze rijd. Ook staat dit in haar profiel. Ze komt uit op 27e benzine heen en weer naar mij en dat rond ze dan af naar de 30e ze zei verdien ik toch wat als ik voor het uur rijden 🤣 en ik weet met zeker heid tezeggen dat deze dame echt geen 40 of ouder is ze is van 1989 en dan nog ziet ze er veeeeel jonger uit ik schatte haar tussen de 26 en 28.
Ik heb haar af gelopen week weer voor 2 uur uitgenodigt en alle extras er bij genomen want haar pijpkunst is het mij meer dan waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan