Recensie Karla, Eindhoven, Baekelandplein 20 rechts 3,94 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Hierbij de beoordeling
 
Vanavond bij Karla geweest, nr 20 rechter dame. Ik vond de date erg stroperig. Er zat totaal geen gang in. Afgelopen paar jaar een aantal keren geweest, maar dienstverlening steeds een stukje minder. Het leek wel ze er geen meer in had.

Na het wassen staand een beetje voelen, ik mocht niet aan haar kut zitten. Ik heb maar voorgesteld om verder te gaan op bed. Pijpen matig, neuken ronduit slecht. Voor het eerst na diverse malen haar bezocht te hebben deed ze haar hand ertussen. Gevraagd of ze haar hand weg wilde halen, kreeg ik antwoord: no. Dus hard geneukt, klaargekomen en heel snel vertrokken. Mij ziet ze niet meer.
Zelfde ervaring gehad. Sla haar over voortaan al. In begin was goed en eenmaal vaker geweest... service slechter en slechter. Zo automatisch piloot, ongeinteresseerd, mag niks veel zoals aanraken, vastpakken... afknapper. Doe wel moeite om je binnen te krijgen als je langs loopt. No way!
 
Vanavond bij Karla geweest, nr 20 rechter dame. Ik vond de date erg stroperig. Er zat totaal geen gang in. Afgelopen paar jaar een aantal keren geweest, maar dienstverlening steeds een stukje minder. Het leek wel ze er geen meer in had.

Na het wassen staand een beetje voelen, ik mocht niet aan haar kut zitten. Ik heb maar voorgesteld om verder te gaan op bed. Pijpen matig, neuken ronduit slecht. Voor het eerst na diverse malen haar bezocht te hebben deed ze haar hand ertussen. Gevraagd of ze haar hand weg wilde halen, kreeg ik antwoord: no. Dus hard geneukt, klaargekomen en heel snel vertrokken. Mij ziet ze niet meer.
herkenbaar. deze dame was een jaar of 8 á 10 terug echt top maar is -na een tijdje weggeweest te zijn (zwangerschap??)- enorm teruggevallen qua service. ik ga er ook nooit meer heen.
 
Gisteravond ben ik bij deze dame geweest. En op het moment dit ik naar binnen liep zei er iemand niet doen krijg je spijt van. Die persoon had gelijk. Tijdens het neuken deed ze haar hand tussen mij aan haar. Ik mocht haar borsten niet aanraken. Pijpen was meer aftrekken. Na 45 minuten stond ik buiten terwijl ik betaald had voor 1 uur (200 euro). Had mij iets eerder gewaarschuwd. Hoe kan iemand hier 4 sterren hebben?
 
Gisteravond ben ik bij deze dame geweest. En op het moment dit ik naar binnen liep zei er iemand niet doen krijg je spijt van. Die persoon had gelijk. Tijdens het neuken deed ze haar hand tussen mij aan haar. Ik mocht haar borsten niet aanraken. Pijpen was meer aftrekken. Na 45 minuten stond ik buiten terwijl ik betaald had voor 1 uur (200 euro). Had mij iets eerder gewaarschuwd. Hoe kan iemand hier 4 sterren hebben?
Haar diensten waren niet altijd slecht. En als ik er kom als reguliere klant is ze altijd nog vriendelijk. Maar lees van heel veel mensen dat ze met nieuwe onbekende maar soms ook bekende klanten niet zo'n geweldige service meer levert.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Op verzoek nog mijn beoordeling van mijn ervaring mate late waarschuwing.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Prima , lekker veel kinky dingen gedaan. Doet niet moeilijk over prijs. Je moet gewoon zeggen wat je wilt en dan prijs afspreken 20 a 25 min bezig geweest voor 50 euro
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke intermezzo met haar gehad. Weet dat er opties zijn voor de volgende keer dus wil haar nog zeker eens bezoeken.
 
Van de Paasgedachten was er maar weinig aanwezig bij Karla. I loved it! Ze heeft me heerlijk gebruikt. Ik kon er geen genoeg van krijgen en ik besloot dan ook langer te blijven. Dit vond ze erg fijn. Na afloop zei ze dat ik vaker langer moest blijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan