Recensie Karla (original) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
618
04/07/21
1.001
44
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De (voor mij) originele Karla is weer terug in Sixsens. En ondanks de regelmatige kamers die ik met haar maakte is er nog geen recensie van haar. Dat nu maar eens goed maken nadat ik gisteren onze kennismaking hernieuwd had in een trio samen met Mimi.

Karla is zeer slank en behoorlijk lang. Met haar mooie gezicht, met haar lange zwarte haar wat grotendeels geblondeerd is steekt ze qua lengte en uiterlijk zowel letterlijk als figuurlijk boven de meeste dames uit. Maar ze heeft een beetje een uitstraling die veel mannen aan het twijfelen brengt. Zelfs Bachatero moest over een drempel heen en nu is ze 1 van zijn favoriete dames. Omdat ze op de kamer zeer aangenaam gezelschap is!
Die uitstraling wordt bepaald door een sleeve tattoo op haar linkerarm met het gezicht van een tijger op haar onderarm en ze lacht weinig. Maar als ze je dan toelacht, is ze echt een nog grotere beauty.
Vorige week zaterdag tilde ze een keer haar rokje op, bewoog even haar heupen en binnen 2 seconde had ze de volgende klant die naar haar toe kwam. Zo fraai is dat lijf van haar.

De kamer liep als een trein, mede omdat de dames het goed met elkaar kunnen vinden en Mimi is bijna net zo mooi als Karla (billen nog iets mooier vind ik zelf, maar de mannen die van slank houden zullen die van Karla mooier vinden). Dus je weet niet waar je kijken moet. Genieten met een hoofdletter G! De dames wisselden het zoen- en pijp werk af. Uiteindelijk mijn condoom gevuld tijdens het neuken van Karla met uitzicht op dat fraaie gezicht. Na de sex was er nog 10 minuten over waarin ik Karla gemasseerd heb. Karla doet bij de meeste mannen niet aan tongzoenen trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan