Recensie Karla (Roe) Walhalla 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De z

Wandelaar
41
05/12/22
19
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zojuist Karla bezocht in Walhalla (2e of 3e deur rechts, tevens kamernummer). Haar naam staat duidelijk vermeld op het raam. Heerlijk uitziende Roemeense dame. Lange benen, volle natuurlijke cup c en een prachtig gezichtje. Zeer goed verzorgd uiterlijk en de hygiëne was perfect. Grote tattoo op haar heup en achterop haar rug en verder nog enkele kleine tattoos. Tijdens het uitkleden ging ze al uitdagend naakt op het bedje liggen. Deze had ze voorzien van een schone sprei. Ze begon me lekker hard te trekken om me vervolgens met condoom te pijpen. Ik kon haar lekker betasten en vingeren. Na een dikke 5 minuten te hebben gepijpt, waaronder deepthroat, vroeg ze wat voor standje ik wou. Ik gaf aan dat ze mij mocht berijden, dit deed ze een kwartier lang met veel variatie waarbij ze zelf ook geniet en lekker oogcontact maakt. Het enige minpuntje was dat ze niet aan zoenen deed. Daarna nog even liggen knuffelen en een goed gesprek gevoerd. Onbegrijpelijk dat er niet eerder is geschreven over deze dame. Wellicht dat ze eerder onder een ander alias bekend was.
 
Carla zit niet in Walhalla maar in Esperanza. 3e deur rechts. Volgens plattegrondje is dat kamer 106.
In Hookers had ze wel recensies. Ook vrij positief. Ik herinner me uit die recensies dat ze half Roemeens en voor het andere deel Spaans is.

Dank voor je recensie.
 
Het lukt mij niet om dit te wijzigen maar ik denk dat je gelijk hebt. Klopt het dat die deuren aan de kade zitten en vlak naast elkaar en dat je voor geen van beide hoef je entree te betalen?
Zal een dezer dagen weer eens een kijkje nemen op de weaze. Het aanbod op kinky en sj is ziet er niet uit maar vraagt wel de hoofdprijs tegenwoordig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan