Recensie Karmen TS, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

plastik

Vaste klant
Forumpionier
136
12/07/21
65
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/1987087-karmen-ts#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Karmen eerder 2x bezocht en over het algemeen tevreden naar buiten gekomen. Vandaag dan de 3e keer en mijmer weer weg als ik eraan denk hoe lekker het was. Ze herkende me nog wel terwijl het denk ik wel meer dan 1 of 2 jaar geleden was dat ik haar heb bezocht.

Karmen begroet altijd met een paar stevige (tong)zoenen terwijl ze zich erg sexy heeft gekleed in lingerie. Daarna volgt even wat small talk en betalen waarna het rustig op gang word gebracht. We zoenden elkaar gedreven en non-stop. De grootte van haar tieten zijn perfect en heerlijk zacht die ik natuurlijk ook de nodige aandacht gaf. Haar lul is ook echt een redelijk fors formaat, minstens 20 cm. Daarna elkaar oraal bevredigd in verschillende posities waarna ik haar later dan heb gepakt in missionaris. Na de daad nog een fles spa blauw gekregen en de mogelijkheid om even op te frissen. Om haar naakt rond te zien lopen is ook mooi, want toen besefte ik me hoe vrouwelijk haar lichaam erg eigenlijk uit ziet met mooie volle en bolle rondingen. Ik vind dat ze ook een mooi, vrouwelijk gezicht heeft.

Wat ik wel een minpunt vond is dat ze aandringt om je te laten nemen door haar. Terwijl ik altijd top wil zijn. Voor de rest is zijn al haar kwaliteiten en skill set hoogwaardig en voor herhaling vatbaar.

Ik zie zojuist dat haar advertentie op kinky is verstreken, maar heb hier ook nog een link kunnen vinden: link
 
Laatst bewerkt:
Als ze weer in het oosten van het land is ben ik van plan haar te bezoeken voor mijn eerste ervaring met shemale.
Op hookers had ze ook veel goede recensies vandaar dat mijn keus naar haar gaat.
Bedankt voor je recensie.
 
Eens in de zoveel tijd heb ik zin in een TS en dan zoek ik er een lekkere dame uit op Kinky. Zo ben ik al een aantal keer bij Karmen geweest. De meest vrouwelijke TS die ik ken. Heel vriendelijk, grappig (misschien helpt het dat ik Spaans spreek), geen haast en geeft zich altijd voor de volle 100%. Helaas verdwijnt ze af en toe voor een tijdje van de radar, woont volgens mij in Italië, maar komt gelukkig altijd wel weer boven water. Aanrader.
 
als ik een top 3 van beste ervaringen zou moeten maken dan zit Karmen daar zeker bij
topdame!!!
is inderdaad op vakantie (keer of 5 per jaar) en heeft huis in Italie

kennen jullie nog meer van dit soort toppers?
ik ben een Bucketlist aan het maken
 
Zij is mijn favoriet. Ze heeft een filmpje met mij opgenomen. Tot gisteren stond haar profiel nog niet online op kinky.

Bij haar is alles goed qua service. Ze heeft ook een grote lul. Moet wel bekennen dat ik haar nog niet heb zien klaarkomen.
 
Zij is mijn favoriet. Ze heeft een filmpje met mij opgenomen. Tot gisteren stond haar profiel nog niet online op kinky.

Bij haar is alles goed qua service. Ze heeft ook een grote lul. Moet wel bekennen dat ik haar nog niet heb zien klaarkomen
Ze is 1 keer bij mij klaar gekomen, dat was bij een van mijn eerste bezoeken bij haar toen nog in Rotterdam.
Ze was op mijn gezicht gaan zitten en moest haar flink rimmen ze vroeg me of ze over mijn borstkast mocht klaar komen, ik moet toegeven dat was een flinke lading.
 
Terug
Bovenaan Onderaan