Recensie Karmen TS, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
+- 20 cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/1987087-karmen-ts#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kom net van Karmen vandaan. Wat een heerlijke trans is zij. Het was mijn eerste bezoek aan haar, maar bij binnenkomst werd ik meteen verwelkomd met een paar heerlijke tongzoenen. Alsof we elkaar al jaren kenden. Tijdens de hele date was ze heerlijk aan het tongen. Ze is super vrouwelijk, aardig en erg schoon. De ontvangslocatie in Almere was niet optimaal (ze was er zelf ook niet tevreden over), maar de seks met haar maakte alles goed. Niks was haar te gek. Nu kom ik niet snel klaar als ik word gepijpt, maar Karmen kreeg het zonder problemen voor elkaar. En het was ook hap, slik en weg 😁. Karmen gaat me vaker zien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
19?
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/1987087-karmen-ts#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Karmen stond al dik een jaar op mijn lijstje om eens te bezoeken en achteraf heb ik spijt dat ik nooit eerder ben geweest:ROFLMAO:. Het is een lange recensie maar ik vind het altijd fijn om gedetailleerd te schrijven zodat een andere wandelaar een goed beeld erbij heeft.
Contact opgenomen en ze was meteen heel duidelijk hoe en wat. Ik vroeg nog om te videobellen om even te checken of zij het wel was aan de telefoon, toen zag ik al dat het goed zat dus met een goed gevoel de auto ingestapt. Bij binnenkomst viel ik volgens mij wel in haar straatje want er werd meteen volop gezoend(wat we het volle half uur wel hebben gedaan denk ik) en gevoeld, wat een bloedmooi en geil ding, niet normaal. Uitkleden en zij haar rokje uit en ze begon mij heerlijk te zuigen en daarna andersom. Ik had hier al gelezen dat ze gerimd worden heerlijk vindt dus toen ik ook maar iets naar beneden ging met mijn hoofd gingen die knietjes in de lucht en kon ik mijn gang gaan. Haar daarna missionaris en sideways geneukt maar volgens mij is zij liever top want ze wilde mij graag neuken. Die pik is echt heerlijk, het is natuurlijk geen 23cm maar wel echt een goed formaat en vanaf dat hij omhoog kwam is hij niet meer naar beneden gegaan, echt kaarsrecht omhoog. Ze heeft me er flink van langs gegeven en eigenlijk alleen missionaris maar wat was het heerlijk. Een dikke 5 minuut met een snel en dan weer langzaam tempo goed neuken en daarna ging ze op haar knieen verder zodat ze me kon aftrekken tijdens het neuken. Ze raakte met die omhoogstaande lul iedere keer vol mijn prostaat en toen ze me af begon te trekken hield ik het echt niet meer, na een minuut naar het orgasme toe werken kwam ik al klaar en het was echt een uitbarsting haha, zelden zo lekker en veel klaargekomen en daar genoot zij ook van zag ik. Ze begon nog verder te neuken maar ik was echt gesloopt na dat orgasme dus daarna opgefrist, aangekleed en weggegaan. Dikke 10/10 en hoog herhalingsgevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/1987087-karmen-ts#overview
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Karmen is momenteel in Zaandam te vinden, het gebeurd niet vaak dat ze zo dichtbij huis te vinden is.
App gestuurd en binnen een half uur was ik onderweg naar haar.
Zoals altijd ontvangen in een leuk jurkje en een dikke zoen, naar de kamer meteen volop zoenen en uitkleden heb heerlijk aan haar tepels kunnen zuigen en ze wou vandaag heel graag gepijpt worden, en heb haar nog lekker lopen rimmen.
Ik had wel zin om genomen te worden, dus heeft ze mij vandaag ook even lopen rimmen, hierna ging het condoom erom heen en heeft ze me er flink van langs gegeven.
Tijdens het neuken flink lopen tongen en ze likte me in mijn nek en oren, het was in 1 woord geweldig!
Normaal ga ik naar haar om flink op haar billen los te gaan, maar hier heb ik ook flink van genoten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18 CM
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/1987087-karmen-ts#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb Karmen ook bezocht een tijdje terug.

Ze ziet er echt goed uit, prima lijf en gezicht.

Ze was erg enthousiast en tongzoende heerlijk.

Wederzijds heerlijk gezogen. Na haar diep in haar keel geneukt te hebben hebben we het afgemaakt met een goede neukbeurt. Zowel missionaris als doggy.

Ze heeft mij niet gevraagd om me te mogen nemen maar genoot ervan om geneukt te worden en kwam goed klaar.

Een aanrader.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/1987087-karmen-ts#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inmiddels alweer een tijdje geleden. Ze stelt je op je gemak en de seks was uitstekend. Ze pijpt met volle overgave en laat zich heerlijk nemen. Het appartement was toen ook prima in orde. Ik was vrij zenuwachtig, maar dat was volledig weg tijdens de seks. Nog even rustig nagepraat na afloop. Keek niet op de klok en het half uur vloog voorbij. Ik merkte dat ze wel zin had om me ook te nemen. Daar toen niet verder op ingegaan. Maar zeker voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan