Recensie Karo, Vianen (voorheen Tilburg, Amsterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tjeemigdepeemig

Wandelaar
Forumpionier
82
05/07/21
89
7
Site
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/517445-karo
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recensie van 12-07-2015, toen ontving ze in Amsterdam

Leuk woninkje in het Oude Westen, parkeren gaat het makkelijkst op de lange doorgaande weg zeg maar.
Niet aanbellen want dan is het hele pand wakker, gewoon even je telefoon gebruiken als je voor de deur staat.
biggrin.png

Ze ontving me in haar piepkleine woninkje in een mooie speelpakje en was schoon.
Ik heb de onderzijde, in de kleine douche, even gecleaned en toen zijn we op het bed aan het spelen geraakt.
Zonder in details te treden; Heerlijk!
Ze ontvangt een week of drie per maand hier, de andere week gaat ze even naar Spanje.
Ik zet haar in het linkerrijtje en ga terug.

-----
Recensie van het laatste bezoek in de zomer van 2019.

Mooie schone locatie in Badhoevedorp. Ze was wederom gekleed zoals ik haar vroeg en dat zag er heerlijk uit. Ik was fris en fruitig en dat zag en rook ze. Ze viel me direct aan tijdens het uitkleden en dat kan mijn kleine vriend zeer waarderen, hij schaamde zich wel wat want hij kreeg een heel grote rooie kop. Die verdween zo af toe geheel in haar mond en ik moest haar even temperen omdat hij anders niet lekker wordt en gaat hij spugen ;) . We zijn op het bed verder gegaan, in 69. Na een tijdje gleed ze gehurkt op mij en hebben we het afgemaakt. Prettig half uurtje gehad met haar.
 
Echt een gfe geeft ze , dus ook zonder rubber mogelijk, voor en achter, nadat ik de babykamer had gewit was ik een blij man. Totdat ik even bij thuiskomst bij onze zuiderburen ging kijken bij nzc forum, en daar scoort de dame hoog zal ik maar zeggen, geen herhaling meer voor mij.
 
Heb haar jaren geleden bezocht in Nieuwegein. Bij mij gleed ze 'per ongeluk' even zc naar binnen tijdens een pussy slide...daarna mc verdergegaan tot finish. 2e ronde in het uur was echter niet mogelijk, ze wilde kletsen :(
Hoop echter dat ze toch weer eens richting Utrecht/Amstelveen komt.
 
Knappe, leuke en aardige vrouw. Heb haar een keer in Helmond bezocht.
Anaal zit in het standaard pakket evenals pzc en cim.
Enige minpuntje was dat ze na de 1e keer "even" de kamer uitging (telefoontje?) en zo lang wegbleef dat ze vervolgens geen tijd meer had voor en 2de ronde.
 
Nou, ze is weer in de lucht maar naast een foto vindt ze een video call een vereiste. Als je daar niet in meegaat wordt je geblokkeerd (althans dat is mij zojuist overkomen).
 
Dat is je goed recht maar snap het probleem niet zo. Ik vind juist prettig als een dame wil videobellen dan weet je tenminste wat voor vlees je in de kuip hebt. Hoe vaak lees je niet dat de dame niet overeenkomt met de foto's die gebruikt worden in de advertentie?

koenxxx
 
Voor jou/mij is het inderdaad prettig dat je de betreffende dame ziet met videobellen. Mijn punt is echter dat IK niet op camera wil met videobellen om te voorkomen dat dat beeldmateriaal een keer tegen me wordt gebruikt op wat voor manier dan ook. Dus het is vooral jammer voor mezelf in dit soort gevallen maar we gaan vrolijk verder hoor ;)
 
Zover ik me kan herinneren van hookers is anaal inclusief. Had deze dame ook op het oog maar helaas staan er op een bepaald forum hele pagina's vol over haar. Mocht dit je niet uitmaken dan zou ik er gewoon voor gaan.
 
Clown jij hebt er toch ook met de blanke sabel ingezeten..geen snotneuske ofzo over gehouden
HA HA , een snotneus misschien wel, maar iets anders niet, De laatste keer is nog niet eens zo lang geleden, en net of het zo uit kwam 8 weken later laten testen op de big 5 en alles goed. Het zou mij niet verbazen als ze een vrouwencondoom in heeft, condoom is bij mij niet eens ter sprake geweest, en ja ik weet het, ?‍♀️ was de eerste van de dag nadat ze 14 dagen rust heeft gehad, ken haar denk ik met bezoeken 4 jaar , en weet wat er gaat gebeuren als ik naar toe ga, en ja op de een of andere manier geil ik mij daar goed op.
 
Maandag 2 weken geleden bezocht in Tilburg.
Wil inderdaad eerst videobellen, dat had ik een week eerder geweigerd.
Nu eerst wat geapt, daarna videobellen, adres gekregen en binnen een uur afgesproken.
Dame is iets ouder dan de foto, maar nog steeds aantrekkelijk.
Gepijpt door haar, daarna haar gebeft, ze duwde haar kutje omhoog en genoot van mijn tong.
Ze werd er flink nat van , daarna trok ze me omhoog en wilde ze geneukt worden.
Mandje condooms lag binnen handbereik, een erom en verschillende standjes gedaan.
Herhaling misschien, voor 100 euro een half uur is er genoeg keus.
 
Mijn beleving is dat ze maar mondjes maat aanwezig is, een dag in de zoveel tijd. En dan is haar dag zo vol. Ik sta in haar contacten, en soms krijg ik al heel vroeg een appje, van in de trend goedemorgen, en als je dan een paar uur later reageert zit haar dag al ver vol. De laatste keer dat ik er was, meteen na het eerste appje een tijd vastgelegd, anders kom je er moeilijk tussen.
Waarom heel de week werken als je het in een dag, met bijna volle bezetting binnen kunt harken.
Gezien wat er is geschreven zou ik toch niet de dag afsluiter willen zijn, wel de opener.
Moet iedereen voor zichzelf uiteraard beslissen.


Er goed opletten dat haar advertentie is geüpdatet, dan werkt ze die dag, bijna allemaal vaste klantjes.
 
Mijn beleving is dat ze maar mondjes maat aanwezig is, een dag in de zoveel tijd. En dan is haar dag zo vol. Ik sta in haar contacten, en soms krijg ik al heel vroeg een appje, van in de trend goedemorgen, en als je dan een paar uur later reageert zit haar dag al ver vol. De laatste keer dat ik er was, meteen na het eerste appje een tijd vastgelegd, anders kom je er moeilijk tussen.
Waarom heel de week werken als je het in een dag, met bijna volle bezetting binnen kunt harken.
Gezien wat er is geschreven zou ik toch niet de dag afsluiter willen zijn, wel de opener.
Moet iedereen voor zichzelf uiteraard beslissen.


Er goed opletten dat haar advertentie is geüpdatet, dan werkt ze die dag, bijna allemaal vaste klantjes.
Ik kom ook graag als eerste aan de beurt maar er zijn er die graag volgepompte kutjes likken. Voor elk wat wils.
 
Terug
Bovenaan Onderaan