Recensie Abril/Karol/Alexa, Arnhem (voorheen Bilthoven, Roosendaal) 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 45

Meubelstuk
Forumpionier
1.313
30/06/21
2.650
20
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/roosendaal/9472139-alexa https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hete-latina_8147685
Totale kosten (in euro)
E150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Soms heb ik dat, dan zie ik ergens een DVP op een site en die gaat dan in mn kop zitten. Of het dan op een gegeven moment nog verstandig is om daar naar toe te gaan, daar gaat het dan al niet meer om, ze zit in mn kop en ik ben te nieuwsgierig om haar aan de kant te schuiven. En dan zit er vaak maar één ding om: de proef op de som nemen en bereid zijn alle risico's van een gok te aanvaarden.

En zo kwam ik dus bij Alexa in Roosendaal uit. Afspreken ging vrij vlot. Ik wilde wel persé een videocall, waar ze dan in toestemde. Want eerder had ze een paar gejatte foto's van een instagram-model op haar advertentie staan. Inmiddels zijn die verdwenen en alle foto's kloppen verder. We hebben het hier over een lekkere, mollige Latina (Colombia volgens eigen zeggen) met blond haar uit een potje en een paar prachtige borsten en een heerlijke kont. De puzzeltocht verliep vrij soepel en in no time stond ik in een wat rommelig eenkamer-appartement. Douchen hoefde niet van haar, ze was duidelijk niet het type dat er gras over liet groeien.

Na wat 'baby' en 'papi' al gauw in hoog tempo het nodige gedaan en binnen een kwartier was de kater zijn kwakje kwijt. Vervolgens kreeg ik 3 minuten massage en toen was de tijd alweer om. Dat wil zeggen: de afspraak was 60 minuten, maar dat zit er echt niet in bij deze dame. Het is gewoon vlot afwerken en voor wie daar een liefhebber van is deed ze dat zeker niet slecht. Maar voor E150 en anderhalf uur heen en weer terug is het geen al te beste deal.

Wie dol is op Latina's en lekkere borsten en billen is het vluggertje dat ze aanbiedt misschien een aanrader. Alles meer dan dat: doe maar niet.

Uiteindelijk kan ik er wel om lachen: het was een blinde gok en dan kan het van alles worden. De zak is weer leeg en er kan een vinkje achter 'Colombia'. Maar volgende keer ga ik weer even op safe spelen.
 
Bovenstaande links zijn beide actief en er komen ook wat foto's overeen en zelfs de naam ook nu.

Op kinky echter in Den Haag en op SJ in Arnhem, beide site update datum van vandaag.

jammer.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hete-latina_8147685
Totale kosten (in euro)
€150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Net als de Kater was ik wel geïnteresseerd in deze dame.
Ze was die dag overigens niet mijn eerste keus, helaas waren de andere dames -zoals vaker voorkomt- onbereikbaar.
Aangezien ze nog in Arnhem zit en niet zoals voorheen en vaker in Den Haag, heb ik toch maar contact met haar gezocht, ook omdat Den Haag voor mij in logistiek opzicht niet altijd even handig is.
(Mocht iemand weten of de Latina's in het Haagse een bekende plek hebben waar zij ontvangen, laat dan even weten per PM, kan handig zijn voor toekomstige bezoekjes)
Hoe dan ook, ik was verrast dat ze de telefoon redelijk snel opnam en een afspraak op diezelfde dag kon gemaakt worden.
Het lijkt of ze werkt met twee mobieltjes, waarbij ze met de ene inkomende oproepen aanneemt en met de andere tekstberichten stuurt over waar ze exact te vinden is.
Hoe dan ook, uiteindelijk stond ik bij haar binnen en vrij snel daarna had ze haar speelpakje al uit, nog voordat ik haar betaald had.
Het is duidelijk, ze houdt er graag de gang in, met het doel jou als klant zo snel mogelijk aan een hoogtepunt te helpen.
Jammer genoeg voor haar hield ik het kruit nog even droog, dus gooide ze het over een andere boeg en ging over op masseren en wat handwerk.
Haar borsten aanraken liet ze niet toe, te gevoelig volgens haar. Een beetje jammer want ook daar kies ik een dame op uit. Haar oraal verwennen zit er ook niet in, tenzij je daar nog eens extra voor betaalt. Onzin, als je het mij vraagt.

De foto's die ze gebruikt zijn niet helemaal meer actueel; ze blijkt inmiddels voorzien van een aantal plakplaatjes, het blijft een gemis dat Kinky en SJ hier niet om vragen bij het opstellen van een profiel.

Samengevat: als je haar bezoekt is een half uur waarschijnlijk al aan de ruime kant, tenzij je je hoogtepunt weet uit te stellen. Ze spreekt in elk geval wat Engels, dat maakt voor de meesten het communiceren iets eenvoudiger.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Ben een tijd geleden in een geile bui ook eens langs Abril gegaan.

Ontving toen in Den Haag, omgeving Hollands Spoor.

Kon redelijk snel terecht. En bij aankomst bleek ook wel waarom. Ruim 10
Min gewacht… en t lijkt redelijk lopende band werk… de vorige net weg en ik kon komen. Na mij zag ik de volgende al aankomen.

Niet ideaal, Maar goed, op dat soort momenten denk je met je l*l en in de nacht niet veel opties.

Dame was in principe aardig, zag er niet verkeerd uit en heeft me lekker gepijpt. 2 standjes gedaan: cowgirl en doggy.
Lekker klaargekomen en daarna met vochtige doekjes schoongemaakt.

Al met al, niet mijn eerste voorkeur, maar voor het tarief en een vluggertje goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zal niet iets inplannen, maar voor een last minute of nacht wandeling prima dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.178
Berichten
718.603
Leden
33.171
Nieuwste lid
Lv120500
Terug
Bovenaan Onderaan