Recensie Karol/Karolina, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lookie

Wandelaar
26
10/03/22
29
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5316170-karolina
Totale kosten (in euro)
250
Heb deze dame bezocht toen ze voor de eerste keer in Amsterdam was en het was jammer genoeg een teleurstelling.
Ze bleef toen ik haar bezocht in een hotel vlakbij een benzine station waar je de auto tijdelijk kon parkeren.

Toen ik haar bezocht was er nog sprake van lockdown en had ik een mondkapje op en kon je toch redelijk anoniem langs de bar / receptie wandelen.
Maar het bleek dus ook dat je een pas nodig heb om de lift in te mogen en moest ik meer dan 5 minuten op haar wachten voordat ze me kwam ophalen.
Ik werd er toch zenuwachtig van, want je kon ook duidelijk een camera boven de lift zien hangen.
Uiteindelijk ging de lift deur open en stond ze binnen op je te wachten. Geruststelling is wel dat zij de meid van de advertentie is.
Wat ik goed kan herinneren is dat ze vrij lang was en dan had ze nog eens hakken aan.
In de lift vond ik haar al kil overkome, maar het kon ook te maken hebben dat we nog niet in de kamer waren bedacht ik me.
Helaas was ze in de kamer ook kil en na de financiele afhandeling mocht ik gaan douchen.
Toen ik uit de douche stapte lag ze al naakt in bed en kon het spel beginnen.
Ze heeft dus een lief gezicht en haar lichaam was ok. Wellicht hier en daar wat vet bolletjes, maar ze ziet er goed uit.
Haar borsten ogen wat klein door haar lengte, maar ze heeft wel een mooie kont die je stevig kon vastpakken.

Zoenen deed ze heel minimaal en tongzoenen hoef je dus niet eens te proberen.
Pijpen deed ze dan weer prima (zonder condoom), maar het was ook niet spectaculair.
Ik ging toen haar ook beffen, en volgens mij vond ze dat ook lekker, maar ze wilde vooral stil blijven terwijl ze de hele tijd zat te kronkelen.
Het was me na een tijdje ook niet gelukt om haar klaar te klaten komen en gingen we over na intiem.
Het intiem was ook gewoontjes, maar het grootste probleem is dat ze kil overkomt en ook geen initiatief neemt.
Uiteindelijk ging ze me weer pijpen en kwam ik klaar in haar mond.

Toen we ons aan het omkleden waren zag ik voor het eerst eeen glimlachje.

Al met al een teleurstelling en is zeker weten niet voor herhalingsvatbaar.
 
Geen recentie gemaakt, maar mijn ervaring is positief eerlijk gezegd. Dat was ergens eind vorig jaar. Idd zelfde hotel. Ze lijkt op de foto ( klinkt logisch, is het niet), en zonder details te noemen, was het een goede ervaring. Ze kreeg me zeer makkelijk naar een hoogtepunt oraal. Afstandelijk? Hmja nee niet voor mij iig. Ook geen feestbeest idd maar zeer vriendelijk. Lekkere kont :)
 
Dit nog dezelfde dame?
 
Denk het, adv nummer komt overeen en als je haar kinky link kopieert en plakt, zie je als naam 'Karolina'. Maar misschien kan iemand die er geweest is uitsluitsel geven?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.435
Leden
33.990
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan