Recensie Karolina, Zeist (voorheen Zoetermeer, Amstelveen, Eindhoven, Noordwijkerhout, Voorburg) 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
429
06/12/21
777
82
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/noordwijkerhout/8210607-karolina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Moeilijke review dit, ik kom al jaren (zeker vijf) bij Karolina en heb haar langzaam steeds verder weg zien glijden. Ooit 'begonnen' als heerlijke dame met een strak lichaam en gruwelijk lekkere borsten, is ze daar inmiddels ver van verwijderd. Dat kan gebeuren, met het ouder worden, maar doorgaans zie je dan dat een dame het meer moet hebben van haar karakter, passie en inzet. Helaas is ook juist dit sterk aan het afnemen bij Karolina.

Ik koester de geweldige sessies waarin we zwetend en uitgeput moesten bijkomen. En ook de trio's met haar vriendinnen waren fijn, al was ze daar vaak iets minder uitgelaten. Met haar kunnen lachen en vond het zelfs wel lekker toen ze wat begon uit te dijen (nog grotere borsten en lekker curvy). Ook geweldig die momenten dat je 'onverwacht' bij haar terecht kon en ze een paar drankjes op had, daar werd ze bloedgeil van.
De laatste jaren merkte ik dat het langzaam bergafwaarts ging, wat zich vooral uitte in kortaf communiceren, klokkijken, geen tweede ronde etc etc. Ook werden de locaties waar ze ontving minder en werd ze - het doet me pijn te moeten constateren - dik.

Inmiddels heeft ze na al die jaren ook haar foto's aangepast, wat denk ik al genoeg zegt. Onlangs heb ik het er toch maar weer eens op gewaagd en werd ik ontvangen in een treurig huisje op een bungalowpark waar je je schoonmoeder nog niet neer zou zetten. Ze zit daar al maanden met Diana, die ik al eens eerder beschreef:
https://www.girlsreview.nl/threads/trio-diana-karolina-noordwijkerhout.7455/post-104036

Het is in de tussentijd bepaald niet beter geworden, wat een treurnis zeg. Karolina hangt rond als een zoutzak, het huisje is een bende en het stinkt als een krakershol. Ze zitten zich daar duidelijk dood te vervelen en verdrijven de tijd met drank, wiet en peuken. Vrijwel niets doet meer herinneren aan dat prachtige een beetje verlegen meisje van ooit. De seks was belabberd en werd afgeraffeld, ik had ook geen zin om hier veel langer te blijven. Geen idee wat hier nu precies gebeurt, maar ik hoop dat ze haar leven op de rails krijgt of hier gewoon maar mee stopt.

Qua beoordeling is het moeilijk. Op basis van de Karolina van twee jaar geleden zou het een vijf sterren review worden, maar ik beoordeel haar nu tegen de actuele situatie (die dus niet best is en zeker geen aanrader…).
 
Bijzonder de foto's zien er eigelijk beter uit dan voorheen. Die geven dus geen juist beeld? Zus monika heeft ook nieuwe foto's en nieuwe lippen lijkt het. Vroeger ontvingen ze ook wel samen in Amstelveen dacht ik.
 
Nooit samen volgens mij, altijd om en om. Deze foto's kloppen wel aardig qua leeftijd, maar de werkelijkheid is tegenwoordig een stuk minder fraai helaas.
 
Karolina heb ik nooit ontmoet wel haar zus Monika jaren geleden (ontving ergens in een studentencomplex) maar ik heb wel iets opgevangen over Karolina dat ze door teveel drankgebruik de controle over zichzelf kan verliezen. Het originele profiel van Karolina was vorig jaar plots verwijderd omdat haar foto's niet meer voldeden volgens Kinky misschien dat ze daarom nu look a like foto's heeft geplaatst die wel door de keuring zijn gekomen. Verder wil ik niet over haar oordelen omdat ik haar persoonlijk niet ken. Maar het bovenstaande verhaal (aftakeling etc) is erg herkenbaar mbt een aantal andere meiden die ik ken. Sommigen houden het langer vol dan anderen maar er komt ooit een moment voor elke dvp dat het tijd wordt om iets anders te gaan doen.
 
In het ver verleden ook afgesproken met Karolina (nu ik het profiel zie van Monika) twijfel ik nu wie ik nu echt heb ontmoet. De Karolina van toen was iets steviger en zoals hierboven beschreven zat ze die dag ook al aan de drank op een studentencomplex met een schamele matras op de grond. Betaald voor een uur, maar het plezier ging meer uit naar de fles wat binnen 45min leeg was. Al met al was de ervaring oké totdat ze echt dronken was. Voor mij is het dan direct stoppen, aankleden en wegwezen. Dames ondervloed = no go. Géén herhaling voor mij. Jammer om te zien dat ze zover is weggegleden.
 
Ik ken Karolina al een aantal jaren en onze dates zijn soms ook wel eens verschillend.Omdat ik haar zo goed ken,zeg ik dan ook als er iets niet naar wens was.Meestal is een volgende keer dan weer geweldig.Kan mij nog goed herinneren de laatste keer dat ik bij haar was.Ik ben niet de jongste meer,maar zij kreeg het voor elkaar om 3 grote stralen uit minimi te persen, ze schrok er zelf van en hebben daar ook smakelijk om gelachen.

In het begin was ze ook erg slank,maar in de loop der jaren wordt het allemaal wat minder bij wie niet ?Ze vraag ook altijd aan mij hoe ik vind dat ze eruit ziet en kan haar daar ook heerlijk mee pesten 😆. Ik weet ook dat als ze thuis is dat ze heel veel aan fitness doet,dus aan haar inzet zal het niet liggen. Goede raad aan iedereen die haar bezoekt,maak duidelijk wat je wel en niet wil en je hebt een top uurtje . Dat ze de zus is van Monika is een feit, maar Karolina maakt vaak heel andere keuzes dan Monika. Jongere onbevangenheid ga ik maar vanuit.Monika is volwassener En weet goed wat ze doet Monika heeft niet het buikje van Karolina, Monika is gewoon lekker slank Ik was vd week nog bij haar,maar wij gaan niet als klant/dvp met elkaar om. Bij Karolina kan het gebeuren dat als je geen klik met haar hebt,ze je niet de service geeft van wat je zelf wil.

Vergelijking van de 2 zusjes gaat niet op,hebben allebei zeer verschillend karakter,bij Monika hoef ik nooit iets aan te merken en Karolina probeer ik altijd een beetje te sturen op een manier waar ze iets aan heeft.

Maar om even duidelijk te maken,ik blijf bij beide zusjes komen, want we hebben altijd big fun.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/noordwijkerhout/8210607-karolina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit topic over Karolina is me even ontgaan.

Ik kom sinds september bij karolina en ik vind haar echt helemaal fantastisch.
Ze staat bovenaan mijn lijst qua aantal bezoeken en dat getal zal alleen maar hoger worden.

Ze heeft toch echt zo ongeveer de mooiste borsten die ik ooit heb gezien. Ook precies het juiste formaat tepelhoven erop voor die grote ballen van dr. :ROFLMAO:

En ja mager, dun, slank, normaal, mollig en dik postuur. Dat zijn toch altijd de eeuwige discussies waar we toch niet uit gaan komen met zn allen.
Ik vind haar er waanzinnig goed uitzien
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8210607-karolina
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Karolina bezocht. Enige tijd geleden een trio gedaan met Diana samen . Wilde graag ook is 1 op 1 met haar . Daar heb ik geen spijt van . Zij heeft heeft mooi vol figuur . Prachtige borsten en kont . Na opfrissen heerlijk zoenen . Daarna begon zij mij al snel te piijpen . Dat doet ze heel lekker . Vervolgens heb ik haar gebeft . Dat kon ze wel waarderen want ze greep mijn hoofd steeds steviger vast en kwam schokkend klaar . Even bijkomen want ze was erg gevoelig. Kwam al knielend op bed mij weer pijpen . Snel condoom erop en haar missionaris geneukt . Mmm daarna doggy met uitzicht op die heerlijke billen van haar . Vervolgens heeft ze het afgemaakt met lekkere blowjob/handjob en kwam ik klaar in haar mond. Nog even nakletsen en heerlijk uurtje gehad . Het zal wel aan mij liggen maar ik heb nu twee uitstekende ervaringen gehad met Karolina. Thank you darling 😘😘😘
 
Hoe is de lichaamsbouw nu van deze dame?
Persoonlijk hou ik wel van mollig/dik, maar ik lees hier en daar ook weer dat ze als normaal gezien kan worden..
Iemand die wat duidelijkheid zou kunnen verschaffen?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8210607-karolina
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Karolina weer bezocht . Zal wel aan mij liggen maar wederom een uitstekend uurtje gehad . Prima locatie . Alsof ik mij vriendin bezocht . Opfrissen en in slaapkamer zoenen en knuffelen. Al snel begon Karolina mij te pijpen . Mmm dat voelde heel lekker . Op bed verder en deed ze haar bodysuit open . Omg die borsten, geweldig . Haar gevraagd en eerst haar borsten gelikt . Toen langzaam naar beneden en haar gebeft . Dat kon ze wel waarderen want ze greep mijn hoofd stevig vast en kwam schokkend klaar. Ik word nog meer opgewonden als zij ook geniet . Snel condoom erop en haar geneukt . Na een tijdje kwam ik heerlijk klaar . Nog lekkere massage en in elkaars armen gelegen . Thanks again Karolina 🤗🤗
 
Helaas is ze vandaag door omstandigheden naar het buitenland vertrokken. Haar kinky advertentie is verwijderd en ze vertelde me dat ze haar telefoonnummer waarschijnlijk ook zal veranderen omdat de kans bestaat dat ze niet meer naar Nederland terug komt.
Dus degenen die haar nummer hebben weten nu waarom ze niet reageert.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Roker
Nee
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zie bovenstaande sterren beoordeling
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8210607-karolina#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspraak via WA was zo gemaakt. Ze ontvangt op een mooie en discrete locatie met voldoende parkeergelegenheid. Als je binnenkomt heeft ze een body suit aan.
Karolina is volslank zoals dat heet, maar niet dik. Mooie ronde vormen met een paar geweldige nokkers. Eerst even snel douchen en dan kan het feest beginnen.
Want Karolina houdt wel van een stoeipartij. Ze doet lekker mee en lijkt er ook van te genieten of ze speelt dat heel goed. Gulzig is misschien het juiste woord.
In ieder geval heb ik me prima vermaakt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8210607-karolina
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook recent Karolina weer bezocht . Op een nieuw adres in Amstelveen . Prima , schoon en makkelijk bereikbaar . Karolina en ik kennen elkaar inmiddels goed . Direct lekker zoenen . Opfrissen en zij had een mooi zwart setje aan . Elkaar verder gekust en toen mocht ik bed gaan liggen . Zij begon mij lekker te pijpen . Even later haar BH uitgedaan en lekker met haar borsten gespeeld . Heerlijk . Ik hou van beffen dus haar op bed gelegd en haar intensief gebeft . Dat kon ze wel waarderen want zij greep mijn hoofd stevig vast en kwam klaar. Ik was erg hard en opgewonden dus condoom erop. Haar eerst missionaris en daarna doggy ( vindt ze erg lekker) geneukt . Toen verder gepijpt en heerlijk in haar mond klaargekomen . Lekker verder gekletst en geknuffeld. Zij is hier tm woensdag en komt dan in feb weer terug . Dank Karolina voor weer een heerlijk uurtje.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Karolina toen ze net begon (vele jaren geleden dus) meerdemalen bezocht. Uit nostalgie en gelokt door de toch nog steeds lekkere foto's, besloten om haar toch nog weer eens een keer te bezoeken. Maar de huidige fotos in haar profiel hebben echt niets te maken met hoe ze er nu uit ziet. Ze is veel minder strak en een heel stuk ouder dan de fotos doen vermoeden. De 32 in haar profiel klopt echt niet. Ze was wel weer net zo vriendelijk als vroeger maar ik miste echt de fysieke aantrekkeningskracht (ze heeft wel nog steeds grote jopen ;-)
Ze kan nog steeds lekker pijpen (ik werd verzocht niet in haar mond klaar te komen). Al met al prima bezoek maar wel de laatste!
 
Terug
Bovenaan Onderaan