Recensie Karolina, Leuven/Mechelen 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnode963

Wandelaar
Forumpionier
67
05/07/21
63
19
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/natural-beauty-3.html
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb haar ook voor corona bezocht. Redelijke koele verwelkoming, betaald en meteen op bed gegaan.

Ze gaf me een blowjob met condoom, niet slecht. Zoals altijd, beginnen we altijd met een cowgirl positie.
Dit vond ik wel top, aangezien ze best knap was. (haar huidige video met haar erin, is waarheidsgetrouw).

Nadat zij on top was geweest, vroeg ze welke positie ik toen wou. Eerst missionaris gevraagd en erna weer doggy.
Ze had wel niet graag dat je te veel aan haar borsten kwam, misschien was ze die dag gevoeliger, maar ze werkte mijn handen professioneel weg.

Eens we klaar waren, gaf ze me wel een goede massage.

Beetje te professioneel, maar wel een bijzonder knappe verschijning.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/karolina-45/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Karolina was de beste ervaring van de paar die ik gehad heb. Ze is enorm knap en is duidelijk de dame van op de foto's.

Voor mij was ze ideaal. Ze slaagde er zeer goed in om me op mijn gemak te stellen. Als ze bovenop zit, beweegt ze echt heerlijk met haar heupen en ze geniet duidelijk zelf ook van de sex.

Karolina was voor mij hoe een dame moet zijn. Het ideale lichaam met een prachtige gezicht. Daarbovenop kwam ze zeer intelligent over, kan ze subtiel teasen en is een toffe gesprekspartner.

Jammer genoeg zegt ze regelmatig te verplaatsen omdat dat een deel van haar job is. Maar als het lukt i.v.m. afstand, ziet ze me geregeld terug!
 
Karolina was de beste ervaring van de paar die ik gehad heb. Ze is enorm knap en is duidelijk de dame van op de foto's.

Voor mij was ze ideaal. Ze slaagde er zeer goed in om me op mijn gemak te stellen. Als ze bovenop zit, beweegt ze echt heerlijk met haar heupen en ze geniet duidelijk zelf ook van de sex.

Karolina was voor mij hoe een dame moet zijn. Het ideale lichaam met een prachtige gezicht. Daarbovenop kwam ze zeer intelligent over, kan ze subtiel teasen en is een toffe gesprekspartner.

Jammer genoeg zegt ze regelmatig te verplaatsen omdat dat een deel van haar job is. Maar als het lukt i.v.m. afstand, ziet ze me geregeld terug!
En ziet eruit als op haar Fotos?
 
Karolina was de beste ervaring van de paar die ik gehad heb. Ze is enorm knap en is duidelijk de dame van op de foto's.

Voor mij was ze ideaal. Ze slaagde er zeer goed in om me op mijn gemak te stellen. Als ze bovenop zit, beweegt ze echt heerlijk met haar heupen en ze geniet duidelijk zelf ook van de sex.

Karolina was voor mij hoe een dame moet zijn. Het ideale lichaam met een prachtige gezicht. Daarbovenop kwam ze zeer intelligent over, kan ze subtiel teasen en is een toffe gesprekspartner.

Jammer genoeg zegt ze regelmatig te verplaatsen omdat dat een deel van haar job is. Maar als het lukt i.v.m. afstand, ziet ze me geregeld terug!
Hoe zou je haar scoren op GFE, kon je met haar tongzoenen etc of was het eerder zakelijk zoals vroegere recensies beschrijven?
 
Ik kan alleen maar beamen wat Johnode963 schreef.
Ik heb haar ondertussen 2x bezocht. De eerste keer was bij het einde van de covid lockdown, de 2de keer ongeveer een jaar geleden.
Ik vond dat ze bij onze eerste ontmoeting ietwat aangenamer, spraakzamer, meer gfe als je wil, was dan de 2de date.
Ze is echt een mooie, lieve dame. Ik schat ze eerder richting eind 30, begin 40 eerlijk gezegd, maar laat ons haar het voordeel van de twijfel geven 😉
Veel praten doet ze niet. Hoeft ook niet voor mij, maar het maakt wel dat ik bij onze laatste ontmoeting vond dat er ergens een barrière zat tussen ons. De sex was ok, maar opnieuw zacht. Ik durf het net niet passief te noemen. Pse toestanden hoef je hier in elk geval niet te verwachten.
TZ tijdens de laatste date was enkel met het puntje van de tong en het was duidelijk dat ze dit liever niet deed. Pijpen was steeds mc.
Conclusie: al bij al goede vanilla sex voor een eerste wandel ervaring, maar voor de prijs zijn er volgens mij betere dames op de markt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/natural-beauty-3.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Karolina ontvangt je in een rijhuis net buiten de ring van Mechelen. Je krijgt de straatnaam op voorhand door en het juiste huisnummer stuurt ze je als je bent aangekomen. Er is voldoende parking in de buurt.

Eenmaal aangekomen doet ze de deur open in een sexy jurkje en geeft ze meteen een knuffel en een kus. Het huis zelf is oud maar wel netjes. Ze heeft geen douche aangeboden en ik heb er ook niet naar gevraagd aangezien ik nog fris was. Ook geen idee of dat mogelijk was.

Op de slaapkamer kan je je uitkleden. Ze begint dan dadelijk met je overal zachtjes te kussen en te strelen. Tongzoenen is ze niet echt fan van maar dat stoort me niet. Haar jurkje gaat ook al snel uit en voor ik het weet ligt ze me te pijpen op het bed, met condoom. Daarna komt ze in cowgirl positie op me zitten. Hier kan ik haar wat beter bekijken. Wat een prachtige lichaam, ze ziet er nog beter uit dan op de foto's.

Na ronde één praten we wat terwijl ze me blijft strelen. Haar engels is zeker voldoende om een gesprek mee aan te gaan.

In ronde twee hebben we nog verschillende standjes geprobeerd. Zelf neemt ze wel geen initiatief, je moet zelf aangeven wat je graag hebt.

Na een goed uur stond ik voldaan terug buiten. Het is een zeer aantrekkelijke dame die houd van zachte strelingen. Ze blijft nog een paar weken in Mechelen en gaat daarna terug naar Polen. Mogelijks kwam ze dan in juni nog eens terug naar België. Voor mij is het herhalingsgevaar iets minder gezien de afstand en haar prijs. Maar toch zeker de moeite waard om eens te bezoeken.
 
Vandaag Karolina bezocht.
Afgesproken voor een uurtje samen beslist tot 90 min.
Karolina is de dame van de foto's supermooi heb haar paar keer complimenten gemaakt. Maar wat nog meer opvalt.. het is een schat van een meid superlief heel fijn contact gehad. Beurtrol massage gedaan met tussenin heerlijke sex hierbij zeer hoog GFE gehalte. Blijft knuffelen zoenen tongzoenen terwijl we heel lang zalig intiem gingen.
Haar massage aan het eind was heel goed. Je merkt dat ze ook een ervaring heeft in "zweedse" massage echt krachtig en goed.
Samenvattend: supermooie en lieve meid, leuke babbel in het Engels, heerlijke sex en echt goede massage. Ontvangs plek helemaal ok en ik heb wel een douche genomen (2×)
Ja ze is net iets duurder met 200/ uur maar dat mag ook. Ze is het waard
 
Ik heb deze dame bezocht in mechelen en ik moet zeggen ik heb een mixed gevoel bij haar. het eerste wat ze vroeg was of ik marrokaan was ik zei nee ben half braziliaans, ik moet er wel bij zeggen ze is inderdaad wel de dame op de foto's maar ze was bij mij wel duidelijk onder de invloed van drugs. we hebben dfk gedaan en pzc. al bij al was de service zelf zeker wel goed maar omdat ze onder invloed was ga ik niet meer terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan