Recensie Karoline, Utrecht 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Neverwalking

Newbie
18
19/08/21
10
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
15-16
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1605788-karoline
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik kon helaas niet heel veel recensies van haar vinden online, dus zelf de sprong maar gewaagd.

- ze is zeker de dame van de foto's, maar in het echt tot iets minder knap, al speelt voor mij ook de locatie daarbij een rol (in een flat die binnenkort gesloopt gaat worden). Dan lijkt het allemaal toch op eens stuk minder glamorous als op de foto's.
- ze deed alles erg gehaast en dit maakte het een matige ervaring. Direct bij binnenkomst uitkleden, geen verleiding of voorspel. Snel door met even pijpen en dan neuken. Even snel beetje masseren. Je wordt echt afgewerkt. Binnen half uurtje had ze me twee keer klaar laten komen en stond ik weer buiten, terwijl ik voor 60min had betaald.
- zoenen deed ze nauwelijks.
- ze is erg hygiënisch en gaat voor safe. Overal condooms voor, steeds met schoonmaakdoekjes en desinfecterende gel in de weer. Op zich fijn en goed, maar af en toe ook irritant, toen ik haal iets te nat pijpte en er wat kwijl op haar bed viel raakte ze meteen geirriteerd.

Al met al een matige ervaring voor het geld. Geen herhalingsgevaar.
 
Ben twee keer bij deze dame geweest, eerste keer was een hele goede ervaring
https://www.girlsreview.nl/threads/ts-karoline.12338/ account details kwijt, dus even nieuwe gemaakt, zie dat ze nu ook andere advertentie op kinky heeft. Wel dezelfde trans.

De tweede keer stuk minder goed, komt overeen met jouw beschrijving. Gehaast, zakelijk, continu met doekjes in de weer. Minder opties voor hetzelfde geld. Ze kan wel goed dominant zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan