WHEM Karyn Bayres Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die waren goed hoor !!!
Maar ik dacht mischien zijn er meer collega's geweest kijken wat hun ervaringen waren ik vind ze alleen een beetje prijzig 350€ per uur
 
Ik hou heel erg van gespierde vrouwen, maar dit is me te overdreven.
En over dat voorschot, anderen die je voor zijn geweest kunnen vast bevestigen of dat vertrouwd is of niet.
 
Zandpad fan is er een paar keer geweest, dus denk dat het met de aanbetaling wel goed zit.
En recensies op de Kinky-site niet nee, die van hier toch wel? (niet de net opnieuw-aangemelde..)
 
Mischien een poging wagen, de foto's zien er veel belovend uit, ze heeft flink en stevig getraind.
Zo'n kans om een afgetrainde body hier in ons land te treffen is klein, zeker voor een prive sessie....
 
Ze lijkt me wel spontaan overkomen, is ze nu ook flink afgetraind zoals op haar video van 1.42 waar ze eerst poseert, en later wat met haarzelf speelt?
Twijfel nog beetje, lijkt me wel de topper welke we in NL op body building gebied zo ontvangen en plezante uurtjes mee kunnen beleven.
Reserveren via haar homepage of gewoon spontaan app afspraak maken? Eventuele borg is voor mij no problemo...
 
Ik volg haar met interesse, zag dat de boeking gelegenheid ook gewoon open staat op haar eigen internet adres, keuze uit Eindhoven of A'dam.
Daarom ook mijn boven geposte vraag, hoop dat binnenkort een date gaat volgen.
 
ÝES, vandaag bij Karyn geweest, vanmorgen nam ze contact met me op. Ze was inderdaad paar dagen ertussen uit geweest.
Gelijk voor vanmiddag afspraak kunnen maken.
Prachtige sterke gespierde vrouw, nog beter dan op foto's. Ze laat graag zien hoe sterk ze is, gelukkig kon ik wel er redelijk wat tegenover stellen.
Voor mij een ervaring rijker, toch heel speciaal, en als liefhebber van de wat meer gespierde dames, elke eurocent waard. Ook de reis, in totaal 3 uren had ik er meer dan graag voor over, blijft toch een enerverende ervaring. Ben ruim uur volop met haar in de weer geweest. Ze maakt je stoutste dromen waar..
Details laat ik beter maar achterwege, zij die haar kennen weten genoeg. Ze is open en heel vriendelijk, nadien beiden over van alles bijgepraat, o.a. over haar sportieve prestaties.
Denk dat ik snel een vervolg afspraak ga maken. Tjonge dat we hier niet meer van deze echte gespierde dames treffen in NL.
Ze wist nog een paar leuke anekdotes over Tomorrow land te vertellen, en wel heel veel op de foto werd gevraagd. Dat verbaast me totaal niet met haar bod...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan