WHEM Kassandra Almere (kinky)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nepprofiel.?
Donderdag bericht gestuurd. Nog steeds niet geleverd en zie profielfoto..

correctie: My bad! Nummer verkeerd opgeslagen...
 
Laatst bewerkt:
Nepprofiel.?
Donderdag bericht gestuurd. Nog steeds niet geleverd en zie profielfoto..
Dat is raar. Op mijn berichten reageert ze wel snel en ze stuurt ook foto's terug. Na een korte conversatie op WA gisteravond afgesproken vandaag te bellen. Omdat ze nu in Utrecht zit wordt het voor mij wel makkelijk om langs te gaan. Ik zal mijn bevindingen hier wel melden
 
Even een update: Ik heb vanmiddag geprobeerd deze dame te (video)bellen zoals ik met haar had afgesproken. Dat gesprek duurde minder dan 10 seconden. Ze was blijkbaar verrast en ze hing ge-ergerd op. Het duurde net lang genoeg om te zien dat ze in ieder geval dezelfde tattoo in d'r nek heeft als op de foto's. Dus dat lijkt toch te kloppen. Maar daarna reageerde ze niet meer op mijn WA (wel blauwe ivinkjes). En das jammer want het lijkt me wel wat.

Ondertussend ook nog online deze site gespot waar ze ook staat onder de naam Adana: https://ladys.one/sweden-malmo/adana-i635992
Ook vond ik verwijzigingen naar een advertentiesite in de Alpen. Maar daar was de ad niet meer actief.

wordt wellicht vervolgd..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan